Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ent #32095 üzenetére

    Ezt írod: amit október 18-án átutaltattam a bankszámlámra, ezáltal 0 lett a paypal számlám.
    Azért - összegű az egyenleged, mert nem volt rajta annyi pénz, mint amennyi a vásárlónak vissza kellett volna adnod.
    Csináld meg ezt amit október 18-án átutaltattam a bankszámlámra a másik irányba és 0 lesz az egyenleg újra.

    A 3. pontot rosszul értelmezed: mivel jó eladóként nem tartottam magam hibásnak nem térítettem vissza a vásárlónak a 62 usd-t
    Nem kapta meg, visszajár a vételár. A jó eladó betartja a vásárlói védelem szabályait.
    Ha igazolni tudod, hogy átvette és nem elveszett, akkor nem kell neki pénzt visszaadni.
    Ha elveszett, akkor a szállító cégtől kérd a kárpótlást.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz ent #32097 üzenetére

    Most ugye csak viccelsz? Ha leszedted a pénzt a PayPal-ról, akkor nálad van. A PayPal meghitelezte neked és elküldte a vevőnek ami visszajár neki.
    Mit fizettél 2-szer? Egyszer sem fizettél. Ott a pénz a bankszámládon, a vevő meg kárpótolva, de te tartozol a PayPal-nak.
    Magyar fiókod van? Akkor nem szed semmit a bankszámláról.
    Te utalhatsz a PayPal egyenlegedre (ez manuális tevékenység a részedről) vagy ha rendeltél hozzá bankkártyát azzal fizethetsz.
    Az egyenleg viszont nem tölthető fel bankkártyáról.

    A 4. pontod magyar fiókok esetén nem működik.

    Ha nem magyar a PayPal regisztrációd akkor kérdezz a PayPal-tól a mínusz egyenlegről, de számomra akkor sem tiszta a 4. pontod.
    Ha üzleti fiókod van és azért vontak le a bankszámládról, akkor küldd el a tranzakció adatait a PayPal-nak hogy a vevő megkapta a 62 $-t és állítsák 0-ra az egyenlegedet. De ennek egyébként automatikusnak kellene lenni.
    Az is előfordulhat, hogy büntetést kaptál, mert nem tartottad be a vásárlói védelem szabályait.
    De ezt majd megválaszolják neked.

    És amiket az előzőekben írtam azok nem érvényesek a te szituációdra, mert csak a magyar fiókokról szólna a segítségnyújtásom.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz ent #32099 üzenetére

    Nincs indulat, de sokat segít ha van annyi bevezető, hogy mégis a PayPal fiók magyar vagy külfödi, szeméyles vagy üzleti, mert teljesen mások a feltételek.
    Bár mondjuk én is kezdhettem volna ezekkel a kérdésekkel, de én a válaszokra koncentráltam. :R

    Amikor belépsz és nem ilyen a bal oldali menüd, akkor üzleti fiókod van.

    Normál esetben úgy működik a dolog ha reklamál a vsárló és a pénzt visszaadjuk, hogy ha közben az egyenlegről leemeltük a pénzt, akkor annyi pénzt visszateszünk ami jár neki, (vagy van a bankszámlánkon annyi) majd az eredeti beérkező eladási tételsort megnyitva, a refund-ra kattintva visszaküldjük. Így nem leszünk mínuszban.
    Viszont mivel te nem adtad vissza a pénzt (ami a szabályok szerint nem volt jogos) ezért lett az eBay-PayPal részéről a számládról leemelve.
    Egyértelműek a rád vonatkozó üzletszabályzati pontok a vásárlói védelem megadására a vevőidnek. Te ezt nem biztosítottad.
    Azt hogy büntetést kaphattál, ami megegyezik a vevő által követelt összeggel, még az is igaz lehet.

    A szállító cégnél (posta, futár cég) az elvesztés miatt indítottál kártérítést? Amikor az a 8 nap idő volt nem nézettél utána hogy tényleg nem kapta meg? Ha kézbesítve van (akár még most is előfordulhat) akkor nem kellett volna semmit sem visszafizetni.

Új hozzászólás Aktív témák