- iPhone topik
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
ph Az oldalán hullámmintázatot viselő, talpas konstrukció MLO segítségével igyekszik új szintre emelni a jelminőséget.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #04441088 #32537 üzenetére
Az Összefoglalóban lévő leírásban ott vannak a haáridők, de akkor a következő: A dispute 20 nap, ha azon belül megtörténik a PayPal döntésének kérése, nálad január 16, onnan számítva a maximum ideje 30 nap.
A claim esetén a PayPal általában 10-14 napon belül dönt, 30 nap a maximum idő, ha bonyolult lenne a tényállás.k -
Topikgazda
válasz #04441088 #40277 üzenetére
Mással igen, valamiért ez páros BG és OTP kétszer csinálja ezt. Zárolja a vételárat, majd pár mp-el később újból lekéri pénzt megtörténik a fizetés és zárolja az összeget, de majd az elsőt sztornózza.
A PayPal-on és a Banggood-on is csak egy vásárlásod lesz.A gond az hogy zárolás dupla összeget foglal le a számlán, de legnagyobb gond az, ha ugyanennyi nem marad az első zárolása után, akkor fedezethiány és nem lesz kifizetve. Viszont te azt látod hogy a pénz zárolva.
Ezt úgy március közepétől, mikor valamit változtattak az OTP-nél azóta van így. Van sejtésem hogy mi a probléma oka, kár hogy azt OTP nem érti a bankkártyás fizetés lényegét. Egy dolgot kellene finomhangolni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #40282 üzenetére
Tegnap is vásároltam a BG-ről és a Paypla -on keresztül fizettem Erste Visa kártyával, nem volt dupla terhelés. Van aki úgy gondolja hogy PayPal hiba ez, de ha több OTP-s panaszkodik és más bankot érintő fizetés esetén meg nem akkor nem valószínű a Banggood PayPal fizetési kliensének vagy a PayPal-nak lenne a hibája. Persze előfordulhat az is, nincs hibátlan rendszer.
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41287 üzenetére
A Gearbest-en elindítottad a reklamációt, ők leráztak és azután a PayPal-on lett a dispute indítva és annak a folytatása amire rákérdezel most?
Itt úgy megy hogy indítod a dispute és ha nem tudsz megegyezni az eladóval akkor legkésőbb az indítástól számolt 19. napon kéred a PayPal közbelépését, mert 20. nap a jogvesztő határidő. Lásd Összefoglaló 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása -
Topikgazda
válasz #04441088 #41289 üzenetére
Mivel 26-án lejárt a 20 nap addig lehetett volna claimra emelni.
A Gearbestnél is van lehetőség arra hogy ha nem felel meg amit kaptál, akkor visszaküldés után a teljes árat visszakapd, ha ők részlegest ajánlottak és nem fogadod el akkor egyértelműen vissza kell küldened, nem igazán van más opció, de vissza posta díját mondjuk azt a PayPal kifizette volna neked. Gondolom neked a teljes vétel ár kellett volna és azért lett az ajánlatuk elutasítva.
A Gearbest topikban is meg tudják erősíteni, hogy lehet velük tárgyalni az erre rendelkezésre álló módon és megoldani.
Elméletben két dolog jöhet számításba, elutasítják a dispute-t vagy visszaküldés után teljes refund. Az hogy teljes pénz vissza és marad nála a termék annak kicsi az esélye.
6 napon belül kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41291 üzenetére
Igen kérted, továbbvitted a reklamáció megfogalmazás erre utal, akkor ez a része jó.
De a tétel nem felel meg a leírásnak az nem érvényes szállítási módra, az a termékre értendő.
És ha vámot. áfát kellet fizetni arra sem érvényes, egyik cég sem GB, BG nem vállal garanciát arra hogy a vevő országában szokásos vám és áfa kifizetését elkerülik, hiszen ami EU-n kívülről érkezik bármely szállítással arra fizetési kötelezettség áll fent. Az hogy van "trükkös" szállítás ami néha nem jön be az egy másik dolog. Van amit nem lehet garantálniuk.
Akkor a 139 $-os dolognak semmi baja és adtak volna valamire 55,5 $ kompenzációt ami mai árfolyammal 17000 Ft, ha jól értem. Vagy a 139 $ az amit +-ba fizettél?
Meg kell várni a döntésüket, volt már olyan döntésük hogy valójában nem kellett volna a vevőnek visszaadni pénzt, de ők a saját kontójukra, nem az eladóéra megadták azt amit a vevő kért, mert az elégedett ügyfél számít nekik. De az előbb említett másik két dolog is szóba jöhet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41293 üzenetére
Nem egészen van igazad, azért fizettél áfá-t és vámeljárási költséget mert Kínából, Hong Kongból érkező árukra fizetni kell.
Az hogy van lehetőség ezt elkerülni mert nem minden kerül a látókörükbe (sikeres a becsempészés) ez nem jogalap az Állam által beszedett pénzt a kereskedőre terhelni.
Az hogy GLS-nél összejött az áfamentes bejuttatás az mást jelent, bár ők EU-ban kapták a csomagot és nem vizsgálják a származási helyét a csomagnak, de a törvényei szabályozás rájuk is vonatkozik és figyelembe kellene venni, mert egy reptéri depóban vették át, nem pedig egy üzletnél, magánszemélynél egy településen.
Az utóbbi időben előfordult a BG esetén hogy bizony hiába a második EU-n belüli "feladás" az EU Priority line esetén vámosok vámolják a pakkot, ott viszont van egy tariff insurance biztosítás és ha ez fizetve van, vagy ők biztosítják a szállításhoz, akkor utólag kifizetik a felmerülő + költségeket. De ők sem vállalnak garanciát arra hogy úgy küldik, hogy az Állam felé nem lesz fizetési kötelezettséged.
Szóval értem én hogy kellemetlenül érint a dolog, de ténylegesen nincs semmi jogalapja a kérelmednek.
De körbejárva a dolgot a Shipping Methods-nál látszik hogy a termék honnan lesz küldve a Stock in: szöveg után és Priority Line mód van, semmi utalás a EU-ra. Ha onnan jön akkor Expedited Shipping és mondjuk Ship from Germany. Szerintem azért így lehet kalkulálni hogy lehet + költséged.
De majd kiderül hogy PayPal miként dönt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41296 üzenetére
Nekem az a mobil akármi nem mond így semmit, amit a böngészős oldalon a terméknél van én azt tudom megérteni.
Itt nem látszik hogy honnan jön, mert a szállítási módban minden fel van sorolva ami szóba jöhet, vagy ez egy számukra érthető rövidítés, de ha HK a Ship from vagy a Stock in akkor vámeljárásos mindenképp bárki is szállítja. -
Topikgazda
válasz #04441088 #41586 üzenetére
Az áfát akarod visszaszerezni amit a vámeljárás miatt kellett fizetni? Sosem volt olyan vállalásuk hogy ha nem sikerül becsempészni akkor kifizetik a + költséget. A BG-nek van ilyen külön fizetős biztosítása.
Így az a probléma hogy ezt sem a GB sem a PayPal nem érti, az EU-n kívülről érkező küldeményre ha meghaladja a az áfamentes határt akkor van vámeljárás és áfázás, ez a magyar jogszabály.
Az hogy nem egy csomagban küldték a kettőt az meg megint olyan hogy nem minden esetben lehet összecsomagolni, ha nem kellett külön-külön szállítási díjat fizetni hanem egy összegben fizetted a kettőt, de nem egyben küldték azon sem igazán lehet reklamálni, pénzt követelni rajtuk.
Nem igazán van alapja a követelésednek.
De ha a rendőrség elfogadja az akármilyen okot a feljelentésben akkor a PayPal kifizetné. De nincs megfelelő indok rá. Szóval én nem igazán látok rá esélyt hogy ebből neked valami pénz legyen.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41588 üzenetére
Nem védek senkit, leírtam az opciókat, de ezek szerint te is tisztában vagy vele, elnézést.
De azt írtad hogy mindkettőt megkaptad a porszívóból, így csak elküldték mindkettőt. És csak az egyiket vámolták.
A szállítási díj témára nem igazán tudok mit írni, gondolom nem utólag kérték és azt sem értem hogy lett 3000-ből 19850 Ft, amikor kifizetted a rendelést akkor ez a nagyobb összeg volt írva az összesítőnél.
De te tudod hogy mekkora volt a csomag, lehet hogy a kettő egyben a méret miatt már nem volt az adott módszerrel szállítható. Nem csak a súly hanem a befoglaló méret is számít.
A lényege a mondanivalómnak az lett volna hogy nem igazán látok esélyt arra hogy kapjál valami kárpótlást, azok az ügyek amivel a rendőrség foglalkozik jól körülhatárolt dolgok és itt nincs olyan ok. De ezzel sem védem őket. Szándékos hogy nem vásárolok tőlük.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
- HP Pavilion 15-eg3001ne - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, 512SSD, GeForce
- HP Pavilion 15-eh3003np - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - Ryzen 7-7730U, 16GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs