Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lacko6

    senior tag

    válasz cadgers #5837 üzenetére

    Szerintem a Dispute végén kellet volna visszautalni a pénzt.Elvileg úgy működik hogy a dispute megkezdésekor zárolják az eladó számlájáról a pénzt.Tehát ha a paypal dönt a végén több mint valószínű visszautalják a pénzt.De ugy veszem ki az írásodból,hogy rávettek hogy te zárt le a disputet közös megegyezéssel.Tehát már csak rájuk számíthatsz.
    A másik kérdésre a válasz ha a Paypal egyenlegedről vásároltál oda utalják vissza a pénzt ha a kártyádról a paypal átvezetésével akkor oda.

  • V/

    Topikgazda

    válasz cadgers #38001 üzenetére

    9300 Ft-ig fizeti a PayPal és a feladás után rögtön ki is fizeti. Lásd Összefoglaló, 8. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja
    Ugye nem a PayPal-on vásároltál, az adott helyen mi volt a vásárlói védelemmel? A fogyasztóvédelmi szabályok szerint is vissza kell küldeni a terméket és azután kapod meg a kifizetett vételárat, azt miért nem kifogásoljátok? Ez a jogi előírás, miért a PayPal lenne a hibás ezért? Nincs itt semmi méltánytalanság.
    Egyébként sem kötelező a PayPal-t használni a fizetésre, lehet fizetni bankkártyával és igénybe venni a bank vásárlói védelmét ha van valami probléma. Gond az hogy a bank nem biztosít ilyet.
    Az PayPal a szerződési feltételiben 13. PayPal Vásárlói védelem egyértelműen leírja hogy miként működik, teljesen korrekt. Az hogy igénybe veszed mert az eladó átvágott azt is jelenti hogy a PayPal -összhangban a fogyasztóvédelmi szabályokkal- szabályait kell használnod.
    Ha nincs PayPal akkor miként érvényesítenéd az egyébként jogos követelésedet?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák