Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Oliverda #47454 üzenetére

    Isten áldjon már meg, megint kevered a dolgokat. Nem mosdatok senkit, egyértelműen írtam hogy miről van szó, ez viszont nem a PayPal-on múlik, hanem ahogy az adott cég beállította a PayPal fizetési klienst. szóval én nem vagyok szánalmas, a mondat úgy értelmezendő ahogy itt idézem, teljes egészében.
    Ha figyelmen kívül hagyod a végét akkor mást lehet belemagyarázni.
    Én arra értem ahogy nem a PayPal-on múlik, hogy aki használja a PayPal klienst be tudja úgy állítani hogy azonnal, minden variálás nélkül menjen a fizetés.
    A Manscaped így állította be a klienst, míg PROTRON példája esetén a Keychron nem úgy állította be, hasonlóan mint a Banggood, hogy választható mindkettő mód és ez a korrekt, ami nem a PayPal-on múlt.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Oliverda #47457 üzenetére

    Nem értek veled egyet, mert az adott fizetési hely döntése hogy miként használja a PayPal fizetési klienst, szerinted ne működjön a sokak által dicsőített gyors fizetés opció? csak egy érintés, gombnyomás és kész. Én igénylem hogy lássam a fizetési folyamatot mások meg nem akarnak vele foglalkozni, azok ez a beállítás a jó. Függetlenül hogy ez PayPal, SimplePay, Barion, eBay mert náluk is van ilyen.

  • V/

    Topikgazda

    válasz Oliverda #47459 üzenetére

    Ezt a 3%-ot a vásárló oldaláról nem egészen értem, mert a devizaárfolyam amin hasznuk lehet, nem % hanem annyi amennyiiért ők adják a devizát, de én nem számolgatom, mert Wise kártyával fizetek ahol több kártyám lehet, szerinte a Curve és Revolut esetén is lehet több kártyaszám, de ezt te jobban ismered, de 2 éve így működik a PayPal fizetési rendszere szóval volt idő megszokni.
    De abban egyetértünk hogy közölniük kellene hogy mennyi alkalommal lehet egy hónapban a kártya alapértelmezett devizáját átállítani és ezzel is kezdtem hogy jogos az észrevételed.
    Egyébként rákérdeztem amikor elindult így és valami fals szöveggel elhárították, azt hiszem azzal amit írt neked a rendszer, hogy ügyfélszolgálat segít ha ezzel gond lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Oliverda #47461 üzenetére

    Nem állítottam az hogy a PayPal deviza váltása megéri, azt nem értem hogy a 3 %-ot honnan veszed, szerintem több, ha mondjuk a Wise árfolyamához hasonlítom.
    Ha az Erste bankhoz hasonlítom akkor meg előfordulhat hogy az a rosszabb mint a PayPal árfolyama forint és más deviza tekintetében.
    Most a PP € 400,81 Ft, az Erste EUR 394.87 Ft míg a Wise EUR meg 380,51 Ft. (5,3 % és 3,77% ezeknél most)
    Lehetne számolgatni más bankok árfolyamát a Revolut-hoz vagy a Wise-hoz viszonyítva
    Mindenki a saját felelősségére használja, de ma már nincs szükség a PayPal-ra mivel kikerülhető, így semmi jelentősége (számomra) hogy milyen költségrátával dolgoznak.

    Akinek nincs bankszámlája és bankkártyája 2023-ban és ezért használja a PayPal-t a drágább deviza árfolyammal azzal én nem tudok mit kezdeni, neki okozhat gondot 3-6 % költséghányad az már az ő baja, engem nem érdekel.

    Utálhatod őket mert túl magas a költséghányaduk, nem ismert hogy konkrétan mit számolnak bele, de nem csak a deviza cserebere van beszámítva, hiszen van más szolgáltatás is amit adnak.

    Viszont a PayPal használatára nem vagy kötelezve, van más lehetőség és még a deviza váltásukat sem kell igénybe venni ha mégis mellettük döntesz.
    Használom fizetésre, igénybe veszem a vásárlói védelmüket és jelenleg ez nekem nem kerül pénzbe.Akkor miért lenne velük problémám?

    [ Szerkesztve ]

  • válasz Oliverda #47759 üzenetére

    Tudom, V/ ilyen (őszinte fan) , viszont nála jobban felkészült a témában nem hiszem hogy van a PH-n, szóval összességében mázli hogy TG itt is. :K

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • V/

    Topikgazda

    válasz Oliverda #47759 üzenetére

    Én csak azt mondom hogy nem árt normálisan elolvasni a szerződési feltételeket és akkor esetleg nem fogják szerződésszegés miatt blokkolni a fiókot, ha ismertek a szabályok. Itt több okkal lett megsértve. Persze a PayPal a hibás, minek írt bele ilyet, egyáltalán hogyan merészel szerződési feltételeket kitalálni. :F
    Azért is ők lesznek a hibásak, ha átadják az adóhatóságnak a törvényi feltételeknek megfelelő PP regisztrációk számla adatait.
    Kár hogy te megint rám teszel megjegyzést, nem igazán visz előre semmit.

    [ Szerkesztve ]

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz Oliverda #47932 üzenetére

    Ezt én már magamban rögzítettem. Ez a storim is múlt évről ered: gondoltam, ha van az opció akkor élnék vele, gondoltam, ha máshol 1-2-3 hét, akkor itt is annyi lesz (adatkérés, összeszedés, letöltés törlés), csak hát ott akadt meg az egész, hogy az össze lett szedve-értesítés megjött, után mikor tölöttem volna le, a rendszer kizárt.

    Furi, az is, hogy support oldalon is nem a probléma megoldás az első, hanem "töröljem ezt, és csináljak másikat" a javaslat.... mith ha nem történettel rendelkező fiók lenne, hanem egy 3-4. couldbackup. (cikkért köszi, olvasgatom... de már a cím is jól leírja a státuszom!)

    [ Szerkesztve ]

    // #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz Oliverda #47932 üzenetére

    Vicces, hogy pont a payoneer-t említi, ahol a hasonló account töröltetés után egy évvel, a főlapon a korábbi belépési adatokkal nem lehetett belépni, de a support oldalra [amin keresztül kb minden intézendő] (ami másik domain, de visszairányít a főoldalra a beléptetéshez, majd visszalép sajátjára), beengedett a rendszer velük... na az volt a második legrosszabb ilyesmi kaland.
    A harmadik meg a skrill, ami ugyanúgy elküldte a hazug levelét, miszerint a törölték a fiókoma. Egy év után, mert újra kellett volna rápróbáltam egy jelszóhelyreállításra, és sikerült. Na onnantól nem tekintem töröltnek azt a fiókot, amit én elérek, de ők már ráfogták, hogy törölve van.

    [ Szerkesztve ]

    // #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

Új hozzászólás Aktív témák