Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fancy-boy

    addikt

    Üdv!

    Eladtam egy terméket, postáztam, viszont a vásárló nyitott egy PayPal ügyet, mert a csomag nem érkezett meg.
    A PayPal visszatérítette neki az összeget, de közben a küldemény sikeresen célba ért.
    A döntésről szóló emailben azt írták, hogy van lehetőség fellebbezni 10 napon belül, viszont sehol nem találom a fellebbezés gombot. Ilyenkor mi van?
    Hol kellene lennie? :R

    "Kattintson a Probléma elhárítása a Vitarendezési központban lehetőségre.A legördülő menüből válassza ki a Lezárt esetek lehetőséget, majd válassza ki a megtekinteni kívánt reklamációt.A művelet oszlopban kattintson a Fellebbezés lehetőségre."

    A művelet oszlopban Megtekintés gombot találtam:

Új hozzászólás Aktív témák