Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Occon adom

    aktív tag

    válasz V/ #34395 üzenetére

    [kép]

    A Vitaközpont megvan, illetve bár augusztusban be lett adva a panasz az eladó nem válaszolt semmit sem, viszont a Paypal azt írta, hogy az X.X.X. számú esetet a következő napon lezárjuk: 2018. augusztus 30.

    Ha az eladóval együttműködve továbbra is próbálják megoldani a problémát, de végül nem tudnak megállapodni, az esetet a következő határidőig fel kell minősítenie PayPal-reklamációvá: 2018. augusztus 30.

    Ha reklamációvá minősíti fel, arra kéri a PayPalt, hogy vizsgálja meg az esetet, majd döntse el a végkimenetelét.

    Kérjük, hogy a következő határidőig jelentkezzen be a Vitarendezési központba, majd minősítse fel az esetet, ellenkező esetben kénytelenek leszünk lezárni azt: 2018. augusztus 30.
    Lezárás után az esetet nem lehet újra megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá.

    Ez a szöveg jött a Paypaltól, viszont a minősítő ikont továbbra sem találom.

Új hozzászólás Aktív témák