Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    Elmesélném az esetem, hogy lássátok, a PayPal is piszkosul ki tud ám babrálni az emberrel.

    December 27-én vásároltam az angol SportsDirect webshopban. Az üzlet törölte a rendelést pénzügyi tranzakciós hibára hivatkozva, de ettől függetlenül a PayPal lezárolta az összeget a bankszámlámon.

    Írtam nekik gyorsan, hogy ez így nem OK és oldják fel a zárolást. Visszaírtak, hogy ezt csak akkor tehetik meg, ha a SD visszaigazolja, hogy törölték a rendelést, de nem kell izgulnom, mert legkésőbb január 23-án automatikusan feloldják a befoglalt összeget a bankszámlámon, ha nem küldi be semmilyen számlát a SD.

    Írtam a SportsDirectnek is, persze jó szokásukhoz híven a három hét alatt sem sikerült válaszolniuk, de úgy voltam vele, hogy le vannak tojva, hamarosan feloldja a PayPal a zárolt tételt automatikusan.

    Hát tévedtem...

    A mai napon meghosszabbodott a bankszámlámon az összeg zárolása.

    Felhívtam az Erste bankot, és kérdeztem, hogy ez meg hogy lehetséges?! Hát egy nem túl magabiztos választ kaptam, hogy a PayPal nem tudott beszerezni valamilyen információt az SD-től, ezért került újabb zárolásba a tétel további 14 napra.

    Arra a kérdésemre már nem igazán kaptam hiteles választ, hogy ez miként lehetséges, mikor december végén ők is megerősítették, hogy 30 nap múlva visszakapom a pénzem. Hányszor tudja vajon újra és újra meghosszabbítani a PayPal a zárolást? (A másik szavában meg azt mondta a bankos hölgy, hogy nem meghosszabbították, hanem a régit törölték és ezt újként terhelték be. Ezt viszont ő sem teljesen értette, hogy miként tehették, hiszen ma nem volt a PayPal felé kártya tranzakcióm.)

    Érdekesség képen megjegyezném, hogy az összeg most már sehol nem szerepel a PayPal activity-nél. Eddig legalább pending státuszként látható volt, most már sehogy.

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák