Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Bendegúz98 #18857 üzenetére

    Egyszerűen nem értem. Ha az eBay-n vetted, akkor miért a másodlagos védelemhez akarsz rögtön fordulni? (Paypal) Ha az eBay-n nem válaszol, szerinted ott fog?
    Indítottál case-t, nem reagál, vidd tovább a dolgot.
    Mivel nincs címed ahova küldeni kell, akkor nincs visszaküldés.
    Nem tolódik semmi, a megérkezéstől 30 napod van reklamációt indítani, az meg véget ér amikor döntés születik.
    Ha visszaküldöd, előtte tisztázni kell pénzt kéred vissza vagy azt hogy küld másikat.
    Ha 18€ a vissza posta nem gond, 9300 Ft-ig fizeti a Paypal.
    Egyébként mit és hol vettél? Egyrészt ha üzleti eladó és EU-s, akkor köteles az EU fogyasztóvédelmi szabályokat betartani, az hogy nem reagál nem elfogadható.
    A vásárlói védelem nem egészen arról szól, hogy az ilyen esetekben buksz mindent.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák