- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz alkatracer #17951 üzenetére
Az új felületen a belépés után, a jobb szélen a Log out gomb előtti jelképes fogaskerék a Profile.
A megjelenő képernyő már a "régi", Menü sor alatt bal szélen, Overview, Account Limits: View Limits
[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
válasz szmyky #17949 üzenetére
Hello!
Én pont most csináltam egyet és ma jött az e-mail, hogy minden OK, jön a visszaposta költség refund! (paypal return - visszaposta visszatérítés)
Kell nyitnod ügyet, mert ha megnézed a kitöltési form-ot, ott kérik a tranzakció számát...
(bár most hogy mondod, nem a "vitaügy számát kérik", hanem "csak" a tranzakció számát)De kérdés, hogy postázod vissza, hogy van visszaposta címed!? Ez általában ugyebár úgy megy, hogy dispute alatt megbeszélitek, hogy visszaposta kell...
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17953 üzenetére
Kell nyitnod ügyet, mert ha megnézed a kitöltési form-ot, ott kérik a tranzakció számát...
Az ügy nyitás alatt nem ezt értette, ne zavard meg, a tranzakció történet, adott vásárlás, details, ott minden olvasható, ami kell.
Nem kell reklamációs ügyet nyitni a PP-n.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17955 üzenetére
Attól még zavaró, mert a helyes részt tetted zárójelbe és kép után a közvetlen alatta lévő szöveg maradhat meg az ember agyában mert kiemelődik.
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17955 üzenetére
A hogyan fizette a szállítási költséget csak az egyik töltendő, ha postán akkor az első.
How did you pay your return costs?
I have paid my return costs to the post Office or a courier service.
Alul a magyarázat egyértelmű, a teljes dokumentumban!
Ne tegyél már fel hibásan kitöltött anyagot![ Szerkesztve ]
-
alkatracer
újonc
Nekem így néz ki a paypal fejléc.
http://itcafe.hu/dl/upc/2015-08/12/565642_ohspqk7prudqirwz_paypal_cimsor.jpg
Ezt az oldalt elő tudom hozni :
http://itcafe.hu/dl/upc/2015-08/12/565642_v7gjnuvtnufjdcxf_paypal_limit_oldal.jpg
Itt ha kipipálom a rublikát és rámegyek hogy lift limit, akkor visszadob az online formos oldalra és utána ugyanúgy nem történik semmi.
-
Topikgazda
válasz alkatracer #17958 üzenetére
A Profile ott is ott van. Ment PÜ.
-
bluuzia
aktív tag
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy Etotalk-ról rendeltem a párom telefonjához egy alkatrészt (USB töltő csatlakozó komplett nyáklapos résszel 15 dollár).
Meg is jött 2 hete szépen a cucc, elvittem telefonoshoz és kiderült, hogy nem a megjelölt telefonhoz való alkatrészt küldtek.
Szerintetek ilyenkor az etotalk-nál reklamáljak vagy rögtön paypalnak írjak? Ilyen jellegű problémám még nem volt.(Közben a telefont sikerült megcsinálni ezen alkatrész felhasználása nélkül. Tehát cserére sincs már szükségem.)
[ Szerkesztve ]
Segítség a GTA V. napi feladataihoz: https://logout.hu/bejegyzes/bluuzia/gta_v_daily_objectives_tippek.html
-
Topikgazda
válasz bluuzia #17960 üzenetére
Elméletileg a kereskedő hibázott, miért a pénzügyi közvetítővel kezdenéd? Először lősz és utána kérdezel?
De a Paypal a vevő és az eladó kapcsolat felvételét javasolja elsőnek a problémák rendezéséhez, ez a használati szabályokban is így van leírva.
Az érintett webáruháznál meg ezt írja.
Etotalk:
Warranty, refund and return policy
*1 Year Warranty for mobile phone, one month warranty for mobile phone accessories and other production (exclude physical damage).
*Buyer will be responsible for all warranty shipping & handling fee.
*15% restocking fee will be charged for returning non-defective product.
*S&H and insurance fees are not refundable at any time.
*Buyers are responsible for returning fees at any case.
*Buyers are responsible for any tax cause by local customs. If buyers reject the parcel due to the high customs and tax, buyers are responsible for two ways' shipping fee.
*If the item has any problem and you must send item back in its original packaging with all accessories and bundle items to us within 7 days of receipt along with a valid RMA number, please contact us to get our return address, please do not ship back the item on the envelope address.
*If the item is defected by the processing of postage, please make a photo to us and ask the shipping men to write a certification of the damaged package to you, once we receipt it, we will be pleasure to replace a same item for you within 14days of purchase after we receive the return item.
*Returned item must be in new condition with all the original accessories.
*All warranties do not cover the damage due to misuse or compatibility.
*We would not send out new item for exchange before receiving the former item.
*Please do not return the phone by FEDEX or TNT or DHL , because Chinese customs will not allow to import phones by these services.[ Szerkesztve ]
-
bluuzia
aktív tag
Mondjuk nem hasonlítottam össze a képpel azt, amit kaptam, de szétszedve már Én is láttam, hogy teljesen más, mint ami eredetileg benne van. Azért csak nem kapom már szét a telefont. örülök, hogy meggyógyították; bár ha ez kell neki, muszáj lesz.
[ Szerkesztve ]
Segítség a GTA V. napi feladataihoz: https://logout.hu/bejegyzes/bluuzia/gta_v_daily_objectives_tippek.html
-
Ngtx
aktív tag
Sziasztok!
Hozzá szeretném adni a kártyát a PayPalhoz,de már az elején elakadtam és ebben kellene a segítség.
Adott a kártya ami:Illetve adott a gond:
-mindent helyesen adtam meg
-a kártyaszámot 3 féle módon is megadtam sehogy nem fogadta el iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
maj-viktor
őstag
Először természetesen érdemes "házon belül" intézni a problémás eseteket az adott shop ügyfélszolgálatával... ha ott nem jutsz semmire... paypal vita keretében általában "kedvesebbek", mert ott már muszáj nekik, hisz ők kezelik a pénzüket... mármint a PayPal és ha problémás a tranzakció, akkor visszatartják ugyebár a zsét!
Bár az még mindig nem derült ki, hogy akkor most e-mailbe levelezett már velük, vagy hogy - honnan van visszaposta címe!?
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Ngtx
aktív tag
Véletlenül csak a Webkártyát aktiváltam múltkor. Most aktiváltam a rendeset és sikerült hozzá adni. Azért köszönöm.
ui:Miért dobjam ki ha célnak megfelel?[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
szmyky
aktív tag
válasz maj-viktor #17968 üzenetére
Szia!
Levelezek velük, de nem tudok tőlük kicsikarni egy visszaposta címet...valami szerviz dolgot emlegetnek, hogy vigyem szervizbe, de ne legyen túl drága és ők beszállnak a költségekbe.
viccesek
De könyörgöm 3 napos telefonról van szó!!!
Élni szeretnék a jogommal és vissza szeretném küldeni és adják vissza a pénzem!Kénytelen voltam a PayP-re terelni, mert nincs kedvem fél évig irkálni nekik.
Ha most a Dispute-ban ad címet és én elküldöm a telefont nekik, akkor zárnom kell a vitát?És ha megérkezik hozzájuk a teló és ők nem fizetik vissza, akkor újra nyithatok Disput-ot?
Köszi!
-
noorbertt
őstag
Sziasztok
Egy barátom romaniából akart feltenni a paypalra pénzt, de a kártyáját nem fogadta el. Ezért topup opciót választotta, bankon keresztül online utalt egy generált címre. Ez 5napja volt. Hogyan tovább?
-
Topikgazda
válasz szmyky #17973 üzenetére
Kár hogy nem olvastad el a szabályaikat, speciális esetekben nem fog segíteni a Paypal, tegnap adtam egy linket, ha az ottani reklamációs szabályaikat betartod, akkor már előrébb lenné.
Amikor regisztráltál hozzájuk azokat fogadtad el, ha ez üti a Paypal szabályait, akkor bizony a bolt szabálya az elsődleges.
Kénytelen voltam a PayP-re terelni, mert nincs kedvem fél évig irkálni nekik.
Lusta voltál utána nézni és betartani a Tinydeal és közted lévő szerződést.Return Policy
Return DOA (Dead on Arrival) Item
Policy: Any products , regardless of the guarantee offered, dead on arrival (incorrect usage excluded) within 5 days after delivery or 30 days after shipment if the delivery date is not traceable (The order shipment date and order notification are provided to you by email).
Details: To complete the process, we need the following documents:
1. Both sides of custom declaration form.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
2. The Model and PO number we marked on the product or on the package box.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3. To clarify the package is intact or not on delivery.You can follow the steps below to upload the documents:
1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
2. Go to http://help.tinydeal.com/en/contact-us
3. Select the Order Number
4. Select the Type of Email: Broken or Defective items received
5. Upload the documents and the message.We will appreciate if you can provide more details, that would help us to investigate and avoid the same situation occur again.
And, we will keep in touch with you until the process is completed.Return Defective Item
Policy: We try our best to make sure the products shipped to our customers are in the best condition. If your product turns out to be defective (physical damage or incorrect use excluded), and the product is going to be returned, please note that customers should take responsibility for the return postage.
Details: All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area-- Within 180 days from the date of shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will be repaired or replaced, or partially refunded. Return shipping fee will be sole responsibility of the customer.
Detail: If the product turns out to be defective within 180 days from the date of shipment, and customer returns the product to us, please note the return shipping costs will be on your sole responsibility. We will pay the shipping fees that we resend the products to you by Regular airmail. However, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.-- After 180 days from the date of shipment
Policy: Upon being returned, the defective item will be forwarded to the factory for repair or replacement. The shipping cost both ways will be covered by customers.
Detail: If the item becomes defective after 180 days from the date of shipment, we don’t suggest customers return our products as the warranty is expired, but customers are still allowed to send the unit back to us as long as the product is still on sales. We will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement after the product arrives at our warehouse, the shipping cost both ways have to be covered by customers. Any cost incurred during the process will be at customer’s expense as well. Depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or refund.Return Incorrect Item Received
Policy: If the item you received is completely different from the one you ordered, please contact us via our Customer Service and provide us with the picture to show the mistake.
If return is necessary, please make sure that the incorrect item you returned is wrapped in the original package and the product is in the same condition. However, if you find it useful and prefer to keep it but the price doesn't satisfy you, you can contact us.
Details: To complete the process, we need the following documents:
1. Both sides of custom declaration form.
(Example: http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
2. (Optional) The Model and PO number we marked on the product or on the package box. (Example: http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3. To clarify the package is intact or not on delivery.If there is one or a few accessories of the item missing, please display all the accessories of this item in one picture and send it to us.
If there's missing items in the parcel, the second document won't be necessary.You can follow the steps below to upload the documents:
1. Sign in with your TinyDeal account on http://my.tinydeal.com/
2. Go to http://help.tinydeal.com/contact-us
3. Select the Order Number
4. Select the Type of Email: Wrong or Less Items received
5. Upload the documents and the message.
We may take 7 to 10 working days to process with the information you uploaded and will keep in touch with you.Because different batches of the products, item logo or packaging you received may be different from the one displayed on our website. If the main functions or appearance of the product proved to be consistent, please understand the case which won't be applied in this policy.
Return Unsatisfied Products
If you are unsatisfied with the items you purchased, then just return it within 5 days of receipt for a full refund or an exchange. If the defection is not a result of our fault, customers will be required to cover shipping costs both ways.
And please make sure the items you send back to us is in the original packaging, and the merchandise is in the same and good condition.
The return address and shipping fee, please contact our CS staff to further confirm it.Important Notes:
1. All customers should contact us by Customer Service Express (http://help.tinydeal.com/contact-us) before returning any item(s). TD will not be responsible for returned item(s) without notifying us in advance. When contacting us please include the following information:
1) Photos of the front and back of the packaging envelope or box
2) The picture of the model and PO number of the item
(http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
3) Photo, video or screenshot of the defective item
4) Photo, video, screenshot, or description of the defect or defective area
Please note that customers should take responsibility for the return postage.2, Please keep all packaging material as they're needed for returns. After returning the products, please provide us the tracking number of the returned package, if there is no tracking number available, a picture of shipping receipt is necessary.
3, Refunds can be taken as cash through your original paid account or TD Points. TD points refund does not cause any additional fees and does not expire.
4, Please use the cheapest way to ship the item(s) back. The sender is responsible for all the consequences such as tax if customers don’t notify us before returning the products via DHL, EMS, UPS and FedEx express. And express courier services such as DHL, EMS, UPS and FedEx etc. are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
5, Please remember to include a note in your returned package indicating the following details:
1) Your order number;
2) The returned item model;
3) Original tracking number;
4) Your return address and telephone number.
This note will help expediting the processing time for you.6, If the warranty period/return policy in a specific category/product detail page is different from the policy above, please follow the category/product detail page: http://help.tinydeal.com/shipping-and-returns
7, Return Address and shipping cost: please contact TD Customer Service to confirm the address first. Generally it costs no more than 20USD if you send back by regular airmail, please contact your post office directly to confirm the cost.
8, If you are not completely satisfied with your purchase which is not defective or damaged, you may return the item(s) within 7 days from the receipt of your shipment (Returns must be in the original box with all contents). Any cost incurred during the process will be at customer’s expense, besides, depreciation fees and/or handling fees is needed for replacement or a refund of the item value.
9, Item(s) will not be under warranty if you take the item apart without our authorization, this is requested by our suppliers
10,TD reserves the right to make changes and/or improvements to this policy. Any changes will be updated on the forum/Policy Page/HELP section to keep the customers informed.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #17968 üzenetére
Meg sem próbálta, úgy ahogy a szerződési feltételekben benne van, ezek még a visszaküldés költségét is önmaguktól állják, eddigi tapasztalatom velük az, hogy nagyon korrektek és ezért nem tartom tisztességesnek a negatív hozzáállást.
-
szmyky
aktív tag
Én próbáltam, kértem, hogy adjanak címet ahova küldhetem.
Ott a politikájukban a vásárlástól elállás joga én írtam hogy élni szeretnék vele, de címet csak nem kaptam.
És elolvastam, amit linkeltél.
Ezért tereltem a payp felületére a beszélgetésünk.
Elküldtem nekik minden dokumentumot, ami szerepel a feltételeikben.
Ja...és illedelmes is voltam a levelezés során, gyakran használtam a "please" titkos fegyvert.A kérdésem, amiben segítséget kérnék az az, hogy ha egy disputot zárok, az nyitható e újra.
Mert pl. az Aliexpressen nyitható.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17978 üzenetére
Nem írtad, hogy mikor küldted el az okmányokat, 7-10 nap ügyintézést írnak.
De most komolyan, egyszerűen nem hiszem el, hogy nem reagáltak. Nincs valami gagyi spam szűrőd a levelező kliensedben, ami eltüntette a válasz e-mailt?Mert pl. az Aliexpressen nyitható.
Sajnos ez nem igaz, szükségem lenne rá, de sehol nem találom.Amit lezársz az végződött. Nem lehet újra nyitni.
Ha az egyik nem jön be, akkor másikkal próbálkozom?Én próbáltam, kértem, hogy adjanak címet ahova küldhetem.
Nem vonom kétségebe, de én az ellenkezőjét tapasztaltam ennél a cégnél.
A vásárlástól elállás jogának, még Magyarországon is vannak jogi korlátozásai, + a Internetes kereskedésre vannak speciális előírások, határidő, bontatlan csomagolás, visszaküldés módja.
EU-n kívüli cégekre a székhelyük szerinti szabályok vonatkoznak.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Az Alin, ha zársz egy disputot, akkor nyithatod újra próbáld ki egy olcsóbb terméknél.
A disputnál még csak az eladóval beszélsz és az aliexp. nem avatkozik bele, tehàt, ha pl. a szállítási időt kitoljátok az eladóval megegyezve akkor bezárod a disputot és újra tudod nyitni, ha az új időpontra sem történt meg a szállítás.
Abban az esetben nem nyithatsz újabb vitát, ha eszkalálás történt, ott már az Aliex. meghozza a végleges döntést.Négy napja levelezek velük és csak azt írják, hogy indítsam újra, vegyem ki az akksit, állítsam vissza a gyári beállításokat, ne izguljak, minden rendben lesz, örülnek, hogy őket választottam...stb.
Ezeken már túl vagyok, de a kijelző néhány pontja továbbra is érzéketlen...használhatatlan a teló.
Videó elküldve nekik.
Konkrétan írtam, hogy kérem a címet, ahova küldhetem, nem kaptam meg még mindig.
De ha nem hiszel nekem, és ha akarsz nekem segíteni elküldöm a levelezésünk. -
szmyky
aktív tag
Itt a az Alis disput újranyitása
Egyszer "canel" volt, mert megkért az eladó(kitolta a vevő védelmet), hogy várjak még, de utána egy hónap múlva újranyitottam.Ami nincs eszkalálva azt "canel disput" után nyithatod újra, amíg a vevő védelmed le nem telik!
Remélem én is tudtam Neked segíteni!"Nem vonom kétségebe, de én az ellenkezőjét tapasztaltam ennél a cégnél.
A vásárlástól elállás jogának, még Magyarországon is vannak jogi korlátozásai, + a Internetes kereskedésre vannak speciális előírások, határidő, bontatlan csomagolás, visszaküldés módja.
EU-n kívüli cégekre a székhelyük szerinti szabályok vonatkoznak."8-án szombaton jött a csomag, 10-én jeleztem nekik a bajt.
A bontatlan csomagolásról pedig annyit, hogy a TinyD kinyitja átnézi a telókat, tehát már bontva jött, sőt még egy TinyD app-ot is telepítettek rá! (mindenről készítettem videót)
Szerintem a vásárlástól elállás joga bőven megillet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17982 üzenetére
Négy napja levelezek velük 5-7 nap ügyintézést írnak, speciális esetben 7-10 nap, nekem korainak tűnik a visszaküldés helyére vonatkozó válasz miatti reklamáció.
Ne haragudj, de téves információid vannak az Aliexpressel kapcsolatban. Amiről írsz az csak korlátozott lehetőség, nem minden esetre alkalmazható.
Nincs újra nyitás, ahogy most te is írod, hosszabbítani lehet.
Azoknál a termékeknél amelyek nem érkeztek meg és/vagy nincs igazolva a megérkezése van dispute lehetőség
Ha megérkezett, leigazolod a megérkezését, nincs dispute lehetőség, ha gond lenne vele, direkt lehet felvenni a kapcsolatot az eladóval.
Itt a példa, 5 tranzisztor hibás, hiányzik 1 lábuk. Hol és hogyan tudnék reklamálni?
Ezek a "lehetőségek", semmi:An Open Dispute is made if:
Goods are not received (confirming date varies by choosing different courier services) after supplier has confirmed order has shipped
Goods are not received in satisfactory conditionEnnyi.
-
Topikgazda
-
szmyky
aktív tag
Igen nyilván, ha te leokézod a tranzakciót akkor ott már nincs vita, ez egyértelmű.
De ha van vitád és nem okézod le akkor kedvedre vitatkozhatsz és zárhatsz.
A te esetedben már csak az eladó jóindulatában bízhatsz.Tehát nincs téves információm az Aliról csak két különböző szituációról beszélgetünk, talán nem kellett volna egyből zárnod a boltot.
Én is estem ilyen hibába de mostanság már inkább kivárom a védelem végét.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #17987 üzenetére
A téves rossz szóhasználat volt, elnézést. A nem minden esetben érvényes lett volna a jobb.
Értem, de ha megérkezett, akkor az az igazság, illik leigazolni.
Másrészt az eladó is tudja ellenőrizni a nyomkövetési szám alapján, hogy átvettem, innentől kezdve azért lehet, hogy nem fogok jóhiszemű vásárlónak tűnni.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Ha megérkezett természetesen írok nekik, hogy megkaptam, de a vevő védelem pont azt a célt szolgálja, hogy használatba vegyél valamit és kipróbáld, hogy megfelel e annak aminek értékesítették.
Az a 10-15-20 napocska a te garanciád csak.De meg kell győződni mielőtt leokézom a boltot.
Az Alin én ezért nem is veszek több 10ezres dolgokat. -
Topikgazda
válasz szmyky #17989 üzenetére
Eladóként nem osztom a véleményed, nem korrekt az eljárás, a felületen ott van, hogy igazolja le a vevő.
Ha megérkezett és nem teszi meg, azzal sérti meg az eladói védelem szabályait.
Kölcsönösen tiszteletben kell tartani a szabályokat, egymás jogait.
Ezen a portálon addig tart vevői jog, az eBay-n és Paypal-n további lehetőségei vannak.
Ebből a szempontból nem tartom korrektnek az Ebay azon szabályát, hogy a Paypal-n 21 nap után fér hozzá az új, vagy nem teljesen aktív eladó a vételárhoz. A vevő adott helyzetben már 5-15 napja használja a megvett terméket, az eladó meg csak nézi a pendig feliratot a pénzénél.
Persze lenni kell fedezetnek a visszatérítéshez ha gond van, de maradjunk abban, hogy nagyobb %-ban mindig minden rendben van.
De a regisztrációval elfogadtam ezt is, és ezért várom az idő leteltét türelmesen. -
David_DD
tag
hozzáadtam az új kártyámat a paypalhoz, levonta a 400forintot, be is írtam a kódot, sikeres volt és most szeretném withdraw-olni a pénzt a kártyámra, de azt akarja h adjak hozzá egy új számlát (Add a bank account in Hungary) ez miért van?
-
Topikgazda
válasz David_DD #17991 üzenetére
Csak a bankszámlára lehet küldeni az EU-s rendszerben, EU szabályozás.
Amit találsz segítséget a Paypal regisztrációhoz és a withdraw-hoz ott ez le van írva.
Ha az USA-ban élsz és ott van account-od ott lehetséges, más szabályozás van. De ott is ez kell hozzá: PayPal Business Debit MasterCard®Itt ez a válasz:
Sorry, you're not eligible for the PayPal Debit MasterCard®. This may be because you live outside the United States[ Szerkesztve ]
-
hzx0
aktív tag
Mivel múlthéten volt itt szó hogy több embernek lenyúltak a Paypal-rol lóvét, vagy vásároltak illetéktelenek. én is csináltattam egy virtuális kártyát. Ersténél vagyok eddig a fő kártyám volt hozzá adva már több éve. Kicsit kijöttem a kártya hozzáadási gyakorlatból. Erste Visa virtual. Végig mentem a hozzáadási procedúrán. Nyomtam egyet a Continue-ra. Le vont 1 Ft-ot kaptam sms-t tovább léptem ahol hitelesíteni kell a kártyát. Le is vonta a 400 Ft. jött az sms 2 is "1 Ft tranzakció sikertelen számlán változás nem történt. 400Ft vásárlás sikeres" . Na itt a kódból csak ennyi látszik "PP*49" Olvastam itt hogy ezt a kódot valahol a nettbankba is meglehet nézni Számlatörténet/ zároltnál látom a -400 Ft meg a részleteket látni de a kódot ott sem.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BestBuy ruhás topik
- OpenWRT topic
- Stellar Blade
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Automata kávégépek
- Linux kezdőknek
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!