Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hanso

    tag

    Sziasztok,
    Szeretnék segítséget kérni.
    Gyorsba a probléma:
    1.rendeltem telót coolicool tól.
    2.későn adta fel(ajándék lett volna),kb 3 hét múlva érkezett az országba,refuse-oltam.(ezt egyébként leveleztem az ügyf.szolgálatukkal)
    3.nem akarja a pénzemet visszaadni.
    4.okt 15.-óta az náluk van(szingaprúrban a cucc)
    ehhez van egy track számom is.

    5.Paypalnál disputeoltam, ott is ment a rizsa,hogy vegyem át,ad engedményt,stb,de a cucc már rég nem volt MO-on.
    6.claimeltem(amikor kb 5x re írta ugyanazt a dispute-ban.
    7.most kaptam egy levelet a PP-tól,hogy a kínai megadta nekik a track számot(amin egyébként az látszik,h MO-on van a cucc)

    Kérdés: hol tudom most leírni én a PP-nak az én track számomat,amin visszaszállította a DHL a cuccot:
    Köszönöm szépen a segítséget
    kép:

Új hozzászólás Aktív témák