- iPhone topik
- uleFone Power
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
ma Most már biztosan készül a HMD egy Skyline nevű modellel, a Geekbenchen is megfuttatták, a képek viszont csak a fantázia szüleményei. Vélhetően...
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz
#14955008 #2275 üzenetére
Az a baj ezzel a demote (lefokozás) módszerrel, hogy egy csapatjátéknál a te (egyedi) teljesítményed elvész. Azaz ha te überjó vagy de a többiek bénák, a csapatod veszít akkor a játék a végén mit lát? defeated... egymás után sok vereség = demote... pedig TE (meg ÉN!
) überjó játékos is lehetsz akár de a játék a rangok kialakításánál nem a kill-ek és assistok számát hanem a meccs eredményét figyeli... tehát csapat-alapú játéknál ennek nincs értelme... vagyis értelme van, csak igazságosan megvalósítani nehéz.
SC2-ben is csak 1v1-ben volt értelme (és fair), amint bejönnek a társak (2v2, 3v3, stb.), onnantól kezdve lehetetlen megmondani (vagyis ha végignézed a meccset akkor emberi aggyal el tudod dönteni de mint gép nem) hogy most te megérdemled-e a lefokozást, mert vesztettél, vagy ugyan vesztettél és a képlet alapján ha egymás után 5x kikapsz akkor lefokoz, de most mégsem, mert ez a vereség a társad miatt volt és nem miattad...?