Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grizzly87

    csendes tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni.
    Adott egy laptop INTEL PRO WIRELESS 3945ABG beépített wifivel és egy P3-S procival ellátott PC, amiben TP-LINK TL-WN551G wifi kártya lapul.
    Szeretném megosztani a netet (4megás ADSL) és az egész gépet teljesen.
    Az érdekesség a dologban,hogy tegnap este nagszerűen működött. AD-HOC módban megtudtam oldani és a net a wifivel hídba kapcsolva működött.
    Ma gondoltam állítgatok még rajta. Nem kellett volna...
    Azóta semmi! Kezdhetem előlről. Kezdő vagyok, nincs időm átolvasni 3000 hsz-t.

    Nagyon szépen köszönöm akárki segítségét!!!

    ui: amint lesz pénzem normális wifi router-ra beruházok egyre, de addig ez a módszer is megfelelne egyelőre.

    Az út ott kezdődik, ahol az aszfalt véget ér...

  • Grizzly87

    csendes tag

    válasz rdi #3835 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm a segítséget! :C
    Sikerült megoldani :DD

    MÉG 1X HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM! :R

    Az út ott kezdődik, ahol az aszfalt véget ér...

  • Grizzly87

    csendes tag

    Sziasztok!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni:

    Adott desktop pc-n egy könyvelőprogram (RLB 60), amit szeretnénk távoli eléréssel többen is használni.
    Eddig kipróbáltam a fő számítógépről megosztva otthoni csoportban a tudtuk 3 laptopon keresztül is használni. Nem egy komoly méretű, viszont kis teljesítmény igényű progiról van szó.

    Úgyis működik, hogy marad a program a fő gépen és pendrive-ra átmásolva használtuk.
    Ebben az esetben, ugye az a probléma, hogy oda-vissza kell másolni az adatbázist (manuálisan szinkronizálni).

    Első verzióban arra gondoltam, hogy a fő számítógépet megosztom valamilyen módon: távoli asztal, teamviewer, FTP kapcsolat, esetleg felhővel.

    Következő ötlet az volt, hogy veszünk egy használt, de minőségi irodai Dell/HP/Fuji gépet és az menne 0-24.

    Jött az ötlet, hogy inkább egy külső merevlemez lenne a routerre dugva.