- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
GRAVEN - Alig néhány nap múlva befutnak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Mobilarena
Ezt a fórumot azért hoztuk létre,hogy ne zavarjuk azon felhasználókat, akik még csak most ismerkednek a tablettel, vagy akár az Android rendszerrel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
poczabence
tag
válasz
VMatteo #1824 üzenetére
Sziasztok!
Én írtam neki ezzel kapcsolatban. Picit ironikus, hogy pont én, mivel a másik topicban harcoltam a 2 év garanciáért az ügyfélszolgálatnál. Jelzem a tabom eddig teljesen gyári, nincs rajta root meg semmit. Nem is akartam volna, mert nekem így is jó volt.
A problémám a következő:
Elkezdtem letölteni egy közel 400 megás fájlt a tabletre, majd lefagyott és azóta nem kapcsol be. Ma reggel töltöttem fel, szóval tuti nem az a gond. A töltőre dugva semmit sem csinál. A számítógéphez csatlakoztatva csak egy CLOVERVIEW eszközt mutat, amihez nem talál drivert. A tab képernyője egyébként teljesen fekete.
Vigyem vissza garanciáztatni, ami 1 hónapig eltart? Esetleg Soma "gyári" romja megoldaná a dolgot?
[ Szerkesztve ]