Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Belba

    őstag

    válasz PistiSan #1862 üzenetére

    Hidd el, nekem is úgy hiányzik a visszaküldés, mint a hátamra egy táblaüveg... Szívesen megtennék sok mindent, ha ezt el tudnám kerülni...
    De azt nagyon nem szeretném, ha egy vadidegen kitudjahonnan beletúrna a számítógépembe (aminek semmi köze a mobiltelefonomhoz!)...

    Nekem ez a gyakorlat nagyon furcsa, ebben igazad van, mert ilyet még nem tapasztaltam!... Eddig úgy tudtam, hogy a mobilokat a mobilszervízekben javítják, illetve vizsgálják, nem a Vevő számítógépén keresztül...
    És mi van azokkal, akiknek nincs számítógépe?.... :F

    Igen, egy másik 3T-t rendeltem lóhalálában szombaton éjszaka, mert szükségem van mobilra, nem tudok meglenni nélküle... Akárhogy keresgéltem, mindig a OnePlus-nál kötöttem ki, nem találtam ennél jobbat a piacon!...
    Imádom ezt a telefont, és reménykedem, hogy csak kifogtam egy rosszat, nem volt szerencsém...

    Közben bejelentettem a panaszomat a gyártónál, és az csak hétfő éjszaka (!!!) derült ki számomra, hogy a javítás így zajlik ennél a cégnél... Akkor már úton volt az új telefon!...

    < A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >

Új hozzászólás Aktív témák