Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • anrb

    aktív tag

    válasz Badboys #10977 üzenetére

    Sajnos a garanciaidő + x éven belül a téglásítás iparági standard, nem csak egy gyártónál van így. Igazából azt az eszközt, ami autonóm módon nem képes működni (Internet, gyártói cloud nélkül), azt nem lenne szabad megvenni.
    Legalább EU szinten kellene valamit kezdeni ezzel a problémával, mert azon kívül, hogy gusztustalan kapzsi mentalitás, még óriási környezetszennyezés is.
    pl.
    -Fixen beépített akkuk a kütyükben, szándékosan megnehezítve a javítást. Már nem csak apró, "fogyó" háztartási eszközök, majd telefonok esetében, hanem már alig lehet normális notebook-ot kapni nem fixre szerelt akkuval (+bővíthetetlen memóriával, tárolóval, stb.)
    Ha rajtam múlna, az ilyeneket be se engedném a piacra.
    -Samsung Smart TV, folyamatosan kapom az üzeneteket, hogy hamarosan ez nem fog menni, az nem fog menni (persze le is törli a drága a TV-ről az appokat, az Internet tiltás a YT szükségessége miatt nem opció)
    -Androidos frissítések? Az eddigi készülékeimre csak max. 1 vagy 2 jött. Volt vagy egy tucat - Samsung, LG, Sony, Huawei, Lenovo, Motorola. Nem véletlenül választottam legutóbb AndroidOne-ost. Persze abból sincs választék.
    Az összes programnak időről-időre egyre újabb API (=újabb Android, iOS) kell, pedig semmivel sem tudnak többet. Vegyél új telefont!
    -macOS? Régebbi vasakra trükközéssel megy csak fel
    -Kínai termékre support? Hahaha
    -Google, Microsoft? [link] [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák