Hirdetés
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
Hibajavítások ASUS routerekhez
ph Három kritikus sérülékenységet javítanak a most kiadott firmware-ek, érdemes telepíteni őket, ha érintettek vagyunk.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
Hát...azért van hasonlítási alap pl Uniginehez, úgyhogy szerintem annyi biztos elmondható, hogy lehetne látványosabb. Csakhogy szerintem maga a technológia még fejletlen, nincsenek jó megoldások. Jó lenne mindenre displacement mapot használni, meg lesimítani a hard edgeket, önmagában talán még nem is lenne akkora para, még nem is a textúrázás a para annyira, mert ilyenkor általában elég egy diffúz textúra is, de ezt mind beárnylani, összehozni a LOD menedzsmenttel már munkásabb feladat. A Unigine engine is azért olyan gyenge teljesíítményű, mert szinte semmi optimalizációt nem tartlmaza tesszellációra, és fejlesztői szempontból is elég szegényes, nincs tesszelláció a terrainre( más engineben sem, pedig azért ez nem lenne egy rossz dolog), mindent statikus objectekkel kell megcsinálni, ha tesszellációt akarsz. Dehát ennyi idő ennyire volt elég. Ezen kívül az sem túl jó, hog fix funkciós a tesszellátor, voxeleket teljesen más módon kell tesszellálni, mint egy mesh-t, és gyanítom, hogy erre nem készítették fel a pipeline-t, meg ha programozható lenne, akkor termérdek ötlet lenne várható, jobbnál jobb megoldásokkal, lenne benne perspektíva, így most abból kell elvegetálni évekig, ami van. No de majd ha jön a dx11.1 ...
-
cszn
őstag
Szerintem az a vicc, hogy senki nem gondolt bele abba, hogy mire lehet használni a tesszellációt. Valami csodaként tekint rá mindenki (annyit beszéltek már róla), de felesleges tőle általános képjavulást várni. Karaktereken, tárgyakon lesz értelme. Lehet, hogy az Ati jól bevitte az Nvidiát meg mindenkit a málnásba, hogy tesszellálás nélkül nem élet az élet. A fejlesztőknek valószínű igazuk van, hogy csak korlátozottan használják, mert csak erőforráspazarlás lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.