Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VinoRosso #3902 üzenetére

    Igazából a Geometry Shaderben lehet teljesen programozott tesszellálást kreálni. Persze kraft biztos kell neki, még erre nincsenek felkészülve a chipek ... TFLOPS-ok ide vagy oda.
    Hát ha mindenre nem is, de az AVP már jópár felületen használ displacement mapot. Állítólag a Genghis Khan MMO is elég szépen használja majd a fícsőröket, persze Unigine Heaven szintűre nem érdemes számítani. Bevallom én is többet vártam a tesszellálástól, ugyanakkor megértem a fejlesztőket is, mert helyenként tényleg több szól ellene, mint mellette. Persze nem először van ez így, hogy elméletben egy technika fantasztikus, aztán a gyakorlati oldalról vizsgálva egyre több kérdés merül fel. A tapasztalatok majd segítik a fejlődést, szóval bízhatunk benne, hogy egyre jobban lehet majd használni a tesszellálást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák