- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DigitXT #3861 üzenetére
Ezt mondta nekem is Olez a Metro 2033 kapcsán, amikor a tesszellálásról faggattam. Egy bizonyos szint fölött nem éri meg alkalmazni, mert viszi a teljesítményt, de látható változást nem okoz.
A Stalker: CoP az 1.6.0.2-es patchben visszaveszi a tesszellálási faktor mértékét, és bevezeti a visszaskálázást. Egy +10%-ot jelent sebességben látható különbség nélkül.Az AVP kapcsán is eltűnt végül a medium és a high szint a tesszellálásnál, mert a wireframe módon kívül nem lehetett észrevenni a különbséget. Ebben a videóban lehet látni a végleges tesszellálási faktort, míg ez egy előzetes videó az optimalizálás nélküli állapotról. Egészen sok a különbség a wireframe módban látható különbség, de amint normál a kép ebből nem lehet észrevenni semmit.
A tesszellálás még ott is problémás, hogy azokat a kis háromszögeket egyenként fel kell textúrázni, ami gigantikus címzőkapacitást igényel. Ettől függetlenül örömteli látni, hogy a fejlesztők használják a technikát. Később továbbfejlődhet a dolog.
DigitXT (#3864): A karaktertesszelláció szintjén ennél több csak detail szinten hozható ki. Itt van pár példakép, ahol ez megfigyelhető. Igen a csöcsös csaj az. Egyelőre a Genghis Khan alkalmazza így a tesszellátort. Az AVP-ben persze van pár felület, ami szintén tesszellátort használ, de karakterszinten még nincs detail alakítás. Ez egyébként jó lépcső lehet.
A csúszkát használhatnak, de jelenleg inkább beállítják azt a minimális szintet, ami még látható változást hoz. Ez egyelőre egyszerűbb a tesztelés szempontjából. Sőt szerintem csúszka sosem lesz tesszellálásra. Maximum lépcsőzetes változás valószínű.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Jövedelem
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Vírusirtó topic
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest