- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
gp Továbbra is remekül fest a játék, a kérdés már csak az hogy meddig kell várnunk a teljes kiadásra.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Mobilarena
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Az gondolom megvan, hogyha a grafikonon szereplő i5/i7 procik bármelyikét megrántották volna 4Ghz fölé, mondjuk 4.3-4.4 magasságig akkor magasan az élen végzett volna, az alapórajeles HEDT-k előtt..
Nyilván azokat is lehet húzni.., pusztán csak annyi hogy sokkal inkább hálás az órajelért sem mint a szálak számáért, mert ugye a grafikon eléggé félreérthető.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
Ebből csak onnan derült ki számomra hogy az általam hozzád intézett postomra kapott válasz hogy nekem címezted, a tartalma erős kérdőjel..
Durván fél tucat, a tesztben szereplő destop Intel prociról beszéltem, melyek között egyetlen Szájlék sincs, nemhogy 6600K.Hamár szóba hoztad elférne benne, mert a DDR4/magasabb RAM órajel áldásos hatással van a CPU limites vagy ahhoz közeli helyzetekben. Egyébként pedig hamár CPU limit, mivel EZ egy szakmai fórum és mi mint a tagjai krém vagyunk a tortán, tudjuk hogy ez a "jelenség" leginkább adott játék szálkezelésétől illetve attól függ, milyen felbontáson játszuk.
Szóval még egy nonK gyii5/FX mellett is megteremthetőek olyan körülmények kellően erős VGA társaságában, hogy nyoma ne legyen CPU limitnek.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
Kicsit elbeszéltünk egymás mellet, utólag visszaolvasva az én hibámból mert olyasvalamit vízionáltam a részedről melyről utóbb kiderült hogy teljesen alaptalan.
Mea culpa!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
-
Habugi
addikt
válasz
HussarF #18781 üzenetére
Ne vedd magadra kérlek de szerintem túlkomplikálod.
Onnantól h megvolt egy normálisabb DDU-val egybekötött driver pucolás/csere, nem kéne számítson mi van a driverben és mire állítva, szimplán a def beállítások használatával kéne a nyomába eredned ennek a jelenségnek, nem?
Valami nem kóser az tuti, az FS GS-nek bőven 20k fölött kéne lennie, kvázi onnantól, hogy az általad firtatott driveres beállítások egyikével sem jön ez össze, nem értem hogyan vezethet előre a megoldás felé vezető úton az ha mások is belenyúlnak a driverbe..?
Megjegyzem nem elhanyagolható tény hogy sík hülye vagyok az NV-hez, ergo simán bennevan pakliban miszerint az hogy ezt nem értem semmit nem jelent.
Elképzelhető hogy van olyan driveres def beállítás amit élből mindenki kikapcsol mondjuk (..és ilyen mértékű kontrasztot eredményezhet) .. ? Sajnos nem tudom.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz
laychi #34790 üzenetére
Teljesen biztos.
Én a kijelző saját OSD-jével ki tudom íratni a jobb felső sarokba az aktuális képfrissítést és fixen 120-on áll a teszt közben, játékban pedig folyamatosan változik a framerattel együtt.
Felül is írja egyébként hogy ez semmi más, csak szimulálni próbálja a Gsync működését (VRR) a sima Vsyncel szemben.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- Fotók, videók mobillal
- Futás, futópályák
- Revolut
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen