Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laraxior

    titán

    válasz zoltanz #24008 üzenetére

    Fékek miatt nem aggódok, betyárerős, 308-as Brembo tárcsák vannak rajta, de az összes többi alkatrész szerintem záros határidőn belül használhatatlanná válna :DDD és akkor mivel járok dolgozni? :Y

    "Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

  • Elmör

    senior tag

    válasz zoltanz #24008 üzenetére

    Nagyon jó meglátás! :R

    A fékek elöl nálam tavaly lettek cserélve, vettem használt Integra féknyergeket, amik nagyobbak (282-es) mint az én gyárim (262-es), meg a dugattyúja is nagyobb helyen nyomja a betétet. Nem a full maxos, de Brembo tárcsákat és betéteket tettünk fel, hátul pedig maradt a gyári, de az annyira nem is fogja meg a kocsit, előre kell a nagyobb és erősebb fék. Szvsz. A jövőbeli terv, ha el nem adom a kocsit, hogy veszek egy 306-os szettet előre zsír újonnan. Még a gyártót nem tudom, a Brembo nagyon drága, a K-sport vagy XYZ már olcsóbb és nem hiszem, hogy annyival gagyibb lenne, így is kb. 1500$ előre a szett amiben egy új féknyereg van (több dugattyús), új tárcsák, új betétek, fémszálas fékcső és fékfolyadék. Hátra meg egy 282-es szettet szeretnék, ami kb. ugyanennyibe kerül sajna és a kéziféket állítólag nem annyira könnyű megoldani. :(((

    A futómű: nagyon kritikus pont, igazából nem is kell nagyon ültetni ezekre a mai utakra, viszont a jó minőségű, kemény futómű jó mindig, úgyhogy vettem egy Tein Super Street-et, 4 lengéscsillapító (16 fokozatban állítható keménység és -3.5-től -6cmig magasság állítás, természetesen -3.5 lesz, nem több) és 4 hozzá való rugó, 2 villáskulcs a magasságállításhoz és 1 kis kulcs a keménység beállítására. Állítólag nagyon pöpec cucc, ez nem FK, JDM (hamis) rugók meg társai minőség, meg persze sajnos árban sem. Sokan mondták, hogy ennyi pénzért lehetne Bilstein is, de én igazi japánt szerettem volna, a Tein pedig sokkal inkább az.
    Ezenkívül volt cserélve 2 kormányösszekötőm tavaly ősszel és ha elmegy valamelyik szilent vagy kutyacsont akkor az is cserés mindig, ezek általában gyárira.

    Gumi-felni: rohadt sokat gondolkoztam mi legyen, mert a jelenlegi Alessiok nagyon nehezek meg ütnek is, a gumik el vannak nyalva, szóval komplett csere kell itt is. Ugye 3 féle lehetőségem van: abszolút olcsón, de Alessionál 1 fokkal jobb lenne valamelyik Drag vagy Rota másolat, ami sajnos még mindig nehéz, de állítólag jól bírják ahogy írják a fórumon. 2. lehetőség, hogy veszek dupla ennyiért OZ Racinget, ami ugyan agyon van istenítve, de csomó gumis panaszkodik rá, a súlya nagyon versenyképes, amíg 17"-ban a többi olcsó felni darabja 8-10kg, addig ezek alig 6.5-7kg-ok. Aztán pedig jön az abszolút drágaság: Advan, Volk Racing. Ezek még könnyebbek egyes modellekben <6kg, jól bírják a rossz utakat is peres gumival, csak hát az áruk olyan, hogy ha tönkremegy akkor a legolcsóbból vehetnék 1 teljes garnitúrát egy áráért, ami azért nem mindegy. Nem tudom melyik legyen, jelenleg annyi pénzem van, hogy tudnék venni egy garnitúrát az olcsóbbakból, viszont gumira még nincs meg a zsém. Azért is lesz ez a következő lépés, azon kívül, hogy a kocsit is szebbé teszi, mert a kormányom futóműállítás után is elhúz, állítólag a gumik miatt, viszont a felnijeim is annyira ütnek, hogy már görgőzni sem lehet 100%-ra. Ez van, az Alessio 2006-ban 20/db volt, azért közel 7 évet kibírt, télinek még jó lenne, a nagyobb fék miatt úgysem tudok feltenni kisebb kereket előre. Most az olcsóbb szettek 120-ért mennek, lehet a végén megpróbálom ezt az utat, júniusban már tudnék venni gumit is hozzá, jó kis Toyot vagy Yokohamát. :DDD

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

Új hozzászólás Aktív témák