Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • regener

    veterán

    válasz szami777 #563 üzenetére

    Így van, viszont a Rivalst 3(+1) különböző kissebb fejlesztőcsapat csinálta, amely máshol volt így az összhang sem volt a tetőfokán, ez sajnos még mostis meglátszódik a játékon, mivel kapott pár patchet majd azóta semmi.

    A BF4-en meg egy cég fejlesztőcsapata dolgozik aka DICE amely sokkal, de sokkal több fejlesztőt foglal magába (mármint több embert). Mivel egy húzó cím így még mostis fejlesztenek rajta a média, a játékosok és az image háromszög hurokja között.

    Ha a Rivals-t is annyian játszanák mint a BF4-et és sokkal tágabb lenne a multiplayer része ami megérné nekik a fejlesztést akkor azis megkapná az optimalizációkat amiket a másik cég már beleépített ugyanabba a motorba, mégha módosítani is kéne rajtuk.

    Engem legjobban az a bug zavar amikor 300 vagy afelett száguldozok és a kocsi megáll de még megy tovább a számláló és még mindig száguldok, de ekkor a pálya előttem nincs betöltve és addig ott állok száguldva amíg be nem tölti. Ezzel az a legnagyobb baj hogy ha versenyzőként menekülök a rendőrök elől akkor ilyenkor az EMP ugyanúgy bemért és beis talál, nameg valamikor beeset a pálya alá és 0Km/-ról gyorsulhatok megint.
    Sajnos ezt Public game alatt is tapasztaltam amikor rendőrként üldöztem egy másik játékost, ő továbbment énmeg ott álltam, majd amikor betöltötte akkor már látszódott hogy közben én nekimentem a falnak vagy ütköztem egyet.

    Ez betudható annak hogy csak egy sima SATA2-es vinyóm van 32Mb Cache-el, de nehogymár ne lehessen egy játékot normálisan megcsinálni hogy ezért ne kelljen az embernek SSD-t venni (már ha egyáltalán megoldaná)....

    Azelőtt az első NFS MW-nél volt PS2-n amikor karcos volt a lemez és nehezen olvasta az olvasó, illetve ezt a mostani konzolokon is látni (youtube, forumok stb) szóval itt a játékkal lehet valami...

    Ez kicsit hosszú lett :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák