Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyul Erika

    újonc

    Sziasztok!
    Ma vettünk egy Navon Platinum Explorer tabletet, és az első használatkor teljesen jól működött. Néhány letöltés után kiírt egy hibakódot, aztán kikapcsoltam és vissza, de már a Wi-fit sem tudtam bekapcsolni, hiába próbáltam rengetegszer. Elvittük oda, ahol vettük, a srác a Wi-fi problémát megoldotta, de net hiány miatt nem tudtuk megnézni, hogy jó a a Google Play áruház is. Hát itthon, sajnos rá kellett jönnünk, hogy nem jó. :((
    Mit tudok tenni?
    Próbálkoztam a gyári beállítások visszaállításával is, fiókváltással, a Play áruház gyorsítótárának ürítésével is, de semmi nem változott. :(((
    Előre is köszönöm, ha valaki válaszol! :)

Új hozzászólás Aktív témák