- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
1 col nem megvaltas. Katyu athidalo kepessege nem eszre veheto. Sokkal tobb szamit a futomuvon , teleszkopon villaszogon gumin. Sosem volt abs motorom, de biztosan jo dolog, es nem kell aggodni a blokkolo elso kereken. Varosi robogasban fontos a pakolhatosag, ezt is zartsd szem elott. Szel eso vedettseg...stb.
-
huszi.gyb
senior tag
Leginkább 10+ éves vasakkal futkosunk, szóval nem tudom ki mennyit tud segíteni, én sajnos egyik konkrét példányt sem próbáltam. Mint már előttem írták 1col különbség nem a világ. Egyébként azt lenne érdemes megnézni, hogy mekkora a gumi. Mert pl máig volt 2db 10"-os kerekű robogóm. Egyiken 80/80-10 másikon 130/90-10... Hát... Ég és föld...
Igen, ma eladtam a PUG-ot, már "csak" 3 motorom maradt.
Szerelő kérdezte, hogy mi lesz a PUG helyett, néztem rá, mondom semmi, ott a Tact!
Erre ő: Tényleg, azt el is felejtettem. (Maja nála áll )www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Szerintem a start-stop rendszer inkább hátrány, mint előny. Legalábbis hoszabb távon biztos. Bármit is mondhat a gyártó, az állandó leállítás, beindítás nem tesz jót a hengerfalnak. De biztos kikapcsolható.
Más téma.
A szokásos japánbuzulós kamu TB cikk.
Bírom ezeket az általánosságokat puffogtató, semmitmondó nepperűzös 'kérdéseket'. Szerintem 90%-uk kitalált valami, hogy legyen mire kattintani.
-
Burt1793
veterán
Én most a Hungárián is járok, nem tűnik vészesebbnek a Budakeszi útnál (Szépjuhásznétól lefelé), nagyon sok kátyút kapott a téltől... főleg reggel, a dugóban a vonal mentén (ahol ugye megy a robogós) olyan gödrök vannak, hogy sírok a robogóval együtt, amikor muszáj belemenni.
-
Hauptmann
addikt
Csak bekanyarodás, vagy kikerülés alkalmával lehet rámenni a nyitottra, huzamosabb ideig nem lehet rajta haladni, a hagyományoson meg csak kanyarodáskor, ha szaggatott a sárga vonal.
Nem ezzel van a baj. Az a gondom, hogy egy olyan réteg tartatja be ezt a szabályt, amely az összes létező KRESZ szabályra egyébként magas ívben szarik.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Gratula, sok sok baleset mentes km kivanok!!
Itt talan te vagy a masodik akinek uj robogora telt. A topik valodi alcime a szoporoller
Szoval remeljuk te csak olvasasi tag leszel es nem tapasztalai tag
Most mar csak ossze kellene hozni egy gurulast.
Ez a punkosd is elmegy a sok esovel..... -
kcsa
veterán
Ismerős a történet, én is így kalkuláltam.
Amennyire tudom én vagyok a másik, aki anno (8 éve) tudott venni egy újat. Hozzáteszem (persze infláció, árfolyamok stb.), hogy anno a 250-es kvázi prémium Peugeot Satelis olcsóbb volt, mint amit most te fizettél a 125-ösért
Annyira bejött, hogy értelmezhető időben azóta is robogózok munkába (lehetőség szerint 10 fok felett, de ha nincs esős időjárás alatta is bevállalom). Nagyon nem mindegy hogy azt a rettenetes 15 kilométert egy óra (autó vagy tömegközlekedés) vagy 20 perc alatt teszem meg.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem jó vétel az. Úgy kell nézni, hogy CSAK 1 milla. És van egy jó géped.
Ha valaki meg csóróságból 2-300K-ból vesz vmi lepukkant olaszt, az is el fog a
végén jutni addig az 1 milláig, csak apránként, közben sokat szentségelve.Mondjuk legalább megtanul szerelni. Viszonyításképp: a Madison összköltsége
kevesebb, mint 3 év és 14000 km alatt 2,1 MFt körül alakult... A szervizköltsége
magában több, mint 1,3M, ami akkor is sok, ha ebből lejön a tuning, meg a kopó
fogyó alkatrészek ára, hiszen az minden motorhoz kell. (Mondjuk nem mindegy,
hogy egy szíj 10K, vagy 30K, szóval a költségek erősen függenek a géptípustól.)Ha kinövöd, és pár év után buktával adod el, még akkor is olcsóbb volt, mint egy
bontószökevényt kompletten felújítani. (Ahogy a mondás tartja, nem vagyok én
olyan gazdag, hogy megengedhessem magamnak, hogy olcsót - sz*rt - vegyek.)Magamon halkan röhögve annyit mondhatok, hogy mégegyszer nem...
-
miresz
veterán
Grat a motorhoz,sok örömöd leld benne! Itt a Fonyódi templomnál volt az esküvői fotózásunk annó! (Régebben fonyódi voltam )
(#12954) DigitXT: Remélem azért én ennyire nem nyúlok bele! Eddig mindennel együtt 400e-ben (minusz amiért elvitték az SR-t 220 ) vagyok. Ebben bent van a friss műszaki,átírás,biztosítás,kipufogó,fényezés.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Ez jooo
Feltettem az uj szijat. Kb 1mm szelesebb de a hatso tarcsan mar joval beljebb van, kb 5mm el. Teljes gaznal sem er bele a deknibe. Azert a gyari szij joval merevebb, de elkopott. Kivancsi leszek igy milyen lesz. Ma megjon a telo olajom es lecserelem azt is. A Hidraulika olaj nem jo, tul folyekony es lagy az elej. Kivancsisagbol kiprobaltam. Most belemegy a teleszkop olaj, kivancsi vagyok az elteresre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs