- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #3959 üzenetére
Amire szeretnéd használni, jó választás.
Mivel 10 éves a motor, ezért várható tipushibák előjöhetnek. Víz szivattyú tengely + szelence csere , ha nem volt eddig. De ha volt is, és gyárira lett cserélve, akkor is várható. Alkatrész kb 16-20 ezer+ munka díj.
Xenon: nem tudom mit keres benne, de szerintem gyárilag ezek Halogén izzósak, műszakin nehogy gáz legye. A fotókon is látszik a tíz év. Nézd meg mikor került az országba, de a 13K kilométer nekem smafu.
Hidegen indítsátok el. Ha nem hideg meg se nézzétek. elsőnek az olaj szintet, és szagminta, ha benzines máris alkudjatok bele vagy 40 ezret. Hidegen indítás, a fordulat emeltnek kell lenni. Kb 3-4 perc és vissza áll.
Leállít, és olaj megnéz megint. Ha benzin szagú megint csak alku.
Töltés szigorú ellenőrzés. 13V mért töltésnél világítással 4500-500/rpm megint csak alku. feszab, vagy elektromos hálózat teljes átnézése. De az eltromos rendszert erőssen javasolt átnézni. A hátsó gátlók is valószínűleg javításra szorulnak, Kb 40K. A hetten motoroztok akkor minden féleképen érdemes megnézni. Ezek a gátlók 10 év alatt tönkre mennek, még álló helyükben is.
Szerviz:
Összes folyadék olaj csere. Enélkül ne is közlekedj mert szívás lesz. Hűtőfolyadék fagyálló keverék aránya fontos, mert gyorsan fogy el a szivattyú tengely. Ha minden jól üzemel 4 liter körüli fogyira kell számítani. És hosszútávon jó társ lesz. De olasz kilétére fogadd el, több törődást igényel. Viszont ha gyerekbetegségek kijavításra kerülnek, én nem adnám oda az Atlanticom egyetlen Burgmanért sem[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #3961 üzenetére
Az előzőleg elhangzott intelmek és hibák sorához nem tennék hozzá semmit, max annyit, hogy ez nem 13ezret futott hanem minimum az ötszörösét - intő jel a napszívta lábtartó idom. Attól még jó lehet, de az olasz nap már csak ilyen
szerk.: csak most vettem észre, hogy ez itt van Solymáron. Ha találkozok robogósokkal, megkérdezem hogy ismeri-e valaki a tulajt vagy az eladót
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
lehet hogy a legtöbbet 30k-val hirdetik, de azok se igazak Itt kicsit nagyobb arccal tekerték vissza az órát.
szerk.: mindig HSZ írás után jutnak eszembe hozzátennivalók Enyém is 2xezer környékén áll, de balesetnél tisztán kiderült hogy a matt műanyagok le voltak fújva. Persze, sejtettem én eddig is, csak így megbizonyosodni nem esett jól
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Ötszázasból? No offense, de a kétszer annyiért, talán... (Talán.)
Akkor se biztos. De olcsón, keveset futott, megkímélt: ez mese. -
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Megkímél olcsón Nincs. Ez álom.
Kötelező olvasmány vétel előtt: első
második
harmadikEzek után talán másképp fogod nézni. Ne km alapján nézd meg, hanem az állapotát mérd fel. Ezeket úgyis össze-vissza tekerik.
www.dongosofor.hu
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #3963 üzenetére
Akkor egyetlen dolgod van. Kizárólag fiatal motort nézz! 2-3 éveset. A többi átverés.
Más
A Tutto fönöke nyilatkozott ezekről, és 10W40 olajat ajánl míg a szervizkönyv 5W40-ről ír. Nektek mi a vélemény erről?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #3959 üzenetére
Meg lett nézve... Úgy döntöttem teszek félre még egy kis cash-t, mert nem volt nekem túl megfelelő.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #4275 üzenetére
Ahogy írtam. Neked az évjáratot kell nézned nem a km órát. Igazság szerint én is az évjáratot néztem.
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #18852 üzenetére
Ez igen kemeny kihivas.
Mit jelent a kisebb kirandulas, es hol? -
nyogo83
senior tag
válasz Tothgera30 #18854 üzenetére
"esztétikailag ne legyen bűn ránézni."
Akkor egyertelmuen csakis Kymco Grand Dink kell neked
Viccet felreteve, ha jol emlekszem Piaggio NRG-d van/volt (kisrobis topicbol mintha az ugrana be) illetve videki kozlekedes lenne a cel? Meg valamiert az is remlik, hogy zahony kornyeki vagy, csak az utak minosege miatt kerdezem.
Mert ha nem ragaszkodsz a megszokott kiskereku robeszekhez, akkor lehet erdemes lenne valami Aprilia Sport City-t vagy hasonlo nagykereku, de megis kicsit "sportosabb" gepet nezni. Konkretan ez a Sport City egy igenytelen, strapabiro szerkezet, kerdes hogy sikerul-e kifogni 250-300k korul egyet(nem lehetetlen).[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Tothgera30 #18856 üzenetére
Sajnos mar majdnem boven a szezonban benne vagyunk, tenyleg magasabbak az arak es necces egy jo vetelt kifogni, mert gyakorlatilag 1 nap alatt elmegy ami emberi arban van az allapotahoz kepest.(Pont most keresek en is ket rokonnak robogot es szopas).
Az a baj, hogy jo lenne valami tampont, hogy nagyjabol mi az a stilus ami bejon(gombolyubb, retrosabb vonal, mint a Liberty, vagy sportosabb).
Ha nem akarsz nagyobb kerekut, akkor en pl Yamaha Majesty vonalat is megneznem, az talan meg kenyelmes is utassal. -
nyogo83
senior tag
válasz Tothgera30 #18859 üzenetére
Vespabol jot ekkora keretbol tenyleg nehez lenne talalni. Ha ez a formavilag jon be, talan az Aprilia Habanat is megnezheted. Ugyanaz a Piaggio Leader blokk van benne mint a Libertykben, ami nem egy problemas darab.
Kinezete ellenere nem kicsi, a te termeteddel is siman kenyelmes. Nekem 50-esben volt egy, azota a hasonlo magassagu haverom hasznalja evek ota es imadja.
Ha valahol esetleg raakadsz 125-os Yamaha Vinora, akkor azt is erdemes megnezni, az 50-es kistestverehez kepest komolyabb elso teleszkopja van es iszonyat moka a varosi kozlekedes vele. Asszonynak van 50-es, rengetegszer lenyultam es azzal maszkaltam Pesten, szoval meg a kicsi is nagyon furge -
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #18859 üzenetére
Amióta bejött a B125 azóta ritka és drága a jó, rendszámos 125-ös robogó. Ha sürgős akkor minden más feltételt elengednék azon kívül hogy jó legyen, ha sok időd van akkor lehet nézegetni olyat is, ami tetszik.
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #18854 üzenetére
A tokai turazgatashoz ket szemellyel sajnos keves lesz a 125. Mind motor ero, mint fekrendszer.
Ha van lehetoseg inkabb a duplaja, ha nincs akkor ketutemu lehet jo valasztas szerintem. -
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #18870 üzenetére
A 2t nem ismerem, de azokban jobban van kraft mint a 4T verziokba. Meg ez a heti 50 km- re jobb szerintem.
-
Plero
tag
-
Plero
tag
válasz Tothgera30 #18877 üzenetére
de, de van benne tartalék, bír 2 személlyel menni is. A fogyasztása is ok.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #23758 üzenetére
Minden olyan olaj, ami teljesiti a kovetelmenyt.
A motoros olajisten a Motul.
Bar meg nem lattam olyan motort ami bizonyitottan kesobb kopott volna el a Motul olajtol.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #23760 üzenetére
Teljesen jó.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #23760 üzenetére
Úgy tudom, amibe GL4 való, abba nem ajánlott a GL5. Lásd: [link]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24012 üzenetére
Hát nem igazán... Még régen a 180-as Maján nagyon tetszett, mert ott az a +3LE, ami kijött miatta, mert jobban hagyta pörögni ég és föld érzés volt. A Madisonnál sokat nem tett hozzá: se nem gyorsult jobban vele, mint a Dr.Pulley görgővel, se a végsebessége nem lett több, sőt. Multivarba Dr.Pulley! Na, az már vitte a 150-et. Csak sajna enyhén beletolta a szíjat a deklibe, így ért véget a "Vmax" teszt...
Mielőtt megkérdeznéd: beraktam egy J.Costa-t, amit Burgisok istenítenek.
Nekem az is hatalmas csalódás volt, mert nem elég, hogy kompatibilis, nem árt az adott motorhoz hangolni. Könnyebb kúpokkal barátságosabban viselkedett az is! -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24026 üzenetére
Arra a Multivar nem jó, hiszen kifejezetten gyorsulásra optimalizált.
Vegyél bele csúszógörgőt, az csökkenti a fordulatot, utazó tempóban. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24030 üzenetére
Elképzelhető, bár nem hiszem, hogy 200 rpm kiverné a szemed (füled), ha
nincs az orrod előtt egy hatalmas fordulatszámmérő, vagy egy adatrögzítő,
amin utólag nézegeted, hogy mit módosítottál a hajtáson: milyen Scarabeo
ez amúgy? 125-ös? 60 km/h utazónál nem magas 6000 rpm? Vagy 50-es? -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24034 üzenetére
Mint írtam volt, nekem a 180-ason nagyon tetszett. Hagyta pörögni, jól húzott, egy
élmény lett vele menni. Nem ugyanúgy viselkedett, mint simán könnyebb görgővel!
Simán könnyebb görgővel csak a pörgést éreztem, igazi megindulást nem. Szóval,
nekem nagyon bevált. A 180-ason. Simán el tudom képzelni, hogy egy 100-as gép
sincs annyira kihegyezve, hogy "jót tesz" neki. A Madison viszont 400-as, gyárilag
is kicsit sportosra van hangolva. Elég az hozzá, hogy kb. ugyanolyan variátora van,
mint a 400-as Burginak, viszont a 400-as Burgi ~21-es görgőkkel gurul gyárilag, és
azon egy 18-as szett már komoly tuning. A Madison meg 17.8-ról indul gyárilag.
Szerintem nem csoda, hogy nem estem hanyatt a Multivartól ebben az esetben. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24036 üzenetére
Na, most megfogtál: 2T tuning az nekem kínai. Annyit "tudok", hogy egy 2T
motor nagyon érzékeny a gázcserére, így főleg rezós dobbal szokták az égbe
tolni a teljesítményt... Cserébe ezt csak szűk fordulatszám-tartományon tudja,
s oda bizony fel kell pörgetni: megfelelő kuplung/varióbeállítás elengedhetetlen.Attól tartok, hogy a fordulatszám csökkenése agyonvágná a teljesítményt, így
amit eddig mondjuk félgázon tud, a jövőben nagyobb gázon tudná: nem biztos
szerintem, hogy ezzel fogyasztáscsökkenés lenne elérhető. Ill. ha csak variót
akarsz cserélni, mindenképpen utánanéznék, hogy valóban adott típushoz van
méretezve, mert ha nem, ugyanúgy kell hangolgatni görgőcsereberével, mint a
gyárit is hangolgathatnád. Pl. ha mondjuk van benne hézagoló, akkor azt ki is
lehet venni, amitől picit lomhább lesz az elindulás, de nőhet a végsebességed,
feltéve, hogy össze tudja tolni a tárcsákat. Ha nem, hát jöhet a csúszógörgő...Szerk: utoljára 125 4T-t tuningoltam a hézagolós módszerrel... Végre sokat
javult, viszont az elindulásai botrányosan lomhák lettek. Majd kapott egy szett
Dr.Pulley-t, és megtáltosodott. Totál más lett vele menni, sajnáltam visszaadni:
kölcsönbe volt nálam huszi.gyb jóvoltából. De végül egy futár srác széthajtotta,
akinél szintén kölcsönbe volt () így amikor occón megvehettem volna tartalék
motornak, inkább elengedtem a dolgot.Pedig kétszer kihúzott a szarból előtte!
Szerk2: a 180-as Maján is kivettem a hézagolót. Csökkentette a fogyasztást...
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, szerelőjét!Ui: nem látom a rendszámot a Szkarabeuszon. Most akkor 100-as, vagy...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24039 üzenetére
Ugyan ezt a plug and play rendszert várom el
Akkor már csak azt kell tudni, hogy konkrétan az adott típushoz való-e a Multivar.
Mert ugye az szettben jó, akkor berakod, és mész vele (mint én a Majával, anno).Minden másnál már kell hangolni, és akkor már nem árt a fordulatszámmérő sem:
mondjuk nekem akkor már volt a Maján, így láttam mit csinál valójában a Multivar.Szerk: előtúrtam a sok éves HSZ-emet, hogy fogyasztáscsökkentést, na azt nem.
Szerk2: megvan az első élménybeszámoló is. Gyorsulás: ez arra való.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24041 üzenetére
Persze, Minarelli 100-hoz írja, tehát biztosan megfelelő hozzá.
Szerintem az kevés, hogy rámegy a főtengelyre. Nem mindegy, hogy az a blokk
milyen véglehajtással van szerelve, mekkora a vas kerékmérete, milyen a kuplung?
Nem akarlak lebeszélni róla, ne érts félre, lehet, hogy belenyúlsz a tutiba/kapásból
hasítani fog, örömbódogság... De lehet, hogy jön a fejvakarás, hogy miért is lomha.Én pl.vettem J.Costát, és nagyot csalódtam. Mert lomha lett, mint állat...
Tényleg. Később vettem bele könnyebb súlyokat, úgy már egész barátságos lett...
Pedig, és hangsúlyozom, pedig: a gyártó elvileg a Madisonhoz készítette az adott
konfigot. Szerintem meg csak ráírták, mivel amúgy Burgman koppintás a fél blokk.
És a Burgmanosok tényleg megtáltosodásról számoltak be (videóval is bizonyítva).Ennyit tesz, hogy csak kompatibilis vele, rárakható, vagy tényleg ahhoz való.
Ui: mondjuk nálad az, hogy esetleg lomhább lesz, pont nem baj, mert akkor talán
van esély a fogyasztás csökkenésére. Ha jobban gyorsul, így nyelezgeted, kizárt.
Na jó, esetleg nagy önfegyelemmel, hogy nem használod ki a plusz erőt: talán.Nekem a rekord fogyim a Madisonnal egy 3.7 volt, Balatonra menet, jövet. Amikor
tényleg minden szabályt viszonylag precízen betartottam = nem használtam ki se
a motor gyorsulását, nem mentem nagy tempót se, nem előzgettem összevissza.
Mindezt tuning hajtással, amivel pedig pont nagyon tudott volna gyorsulni is, tehát
ha van önfegyelem, akkor esetleg el lehet vele érni fogyasztáscsökkenést. Nekem
valahogy a Maján ez soha nem jött össze, általában egy "felessel" többet bevert...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24043 üzenetére
Nahát: ha kerékméretben eltér, és más motorok (ugyanezzel a blokkal)
más tömegűek, végeredményben megintcsak hangolást igényel(het).tudom hogy én is odahúznám neki
Én úgy vélem, a tuning többmindenre irányulhat, nyilván legegyszerűbb,
ha teljesítménynövekedésre gyúr az ember, mert az látványos. Viszont,
ha fogyasztáscsökkentést akar, az már nehezebb, de ott a jobb csukló.
Mégpedig azért, mert a gyárban sem hülyék. Ha már nem megy vmi jól,
legalább egyen keveset: valamilyen szinten optimális egy gyári setup is.Az meg, hogy egy variócserével hirtelen teljesítménynövekedés és még
jelentős fogyasztáscsökkenés együtt történjen, mese habbal kategória.
Annyi, hogy a tuning több kontrollt ad, így utána többet ér a jobb csukló. -
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #24235 üzenetére
Ez milyen motor?
Van tartalék az áttételben rendesen .[ Szerkesztve ]
-
eduba
aktív tag
válasz Tothgera30 #24235 üzenetére
A gyári méret 17,5 mm, szerintem mindenképpen cserélj. Az enyém ugyanilyen motorral szerelt yamaha neos 100-as malossi multivar-al, így pontos gyári görgő méretet nem tudok.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tothgera30 #24394 üzenetére
A Hyo 650 olajgombáján sírtak de az életben nem volt a közelében se 250 se 650-es Hyo ezek szerint a legkomolyabb gond velük gyárilag a rideg csavarok úgy törnek mint a porcelán.
Csak azért linkeltem mert szó volt róla.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
eduba
aktív tag
válasz Tothgera30 #24684 üzenetére
Örülök neki, jó gépek ezek.
Én most egy olajszivattyú csere előtt állok, valószinűleg átenged valahol, mert eléggé füstöl a motor és kb. 600-700 km alatt elfogy egy liter olaj belőle. -
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #24710 üzenetére
Nem feltétlen lopott, sőt valószínűbb, hogy nem az. Inkább amikor elhozták a hulladékot Giancarlotól, nem rendszámozták le, ott meg kivonták a forgalomból.
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #24716 üzenetére
Megpróbált elmenekülni a motoros rendőr elől. Szerinted mennyi agya van egy ilyennek? :D
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #24917 üzenetére
Melyik forgalom tempóját szeretné tartani?
-
Csabulator
tag
válasz Tothgera30 #24917 üzenetére
Ahogy már előttem is feltették a kérdést: Hol szeretné tartani a forgalom tempóját? Én amikor a B125-öt csináltam CG125 és YBR-en tanultam vezetni. So-so jók voltak, már amennyire a tanuló motorok azok lehetnek, de nagyon nagyon nagyon alap motorok voltak, virsli gumikkal. Végül hosszas tanulmányozás után egy CBF125-öt vettem és már közel 2 éve megvan. Szeretem, mert nagyon kezes, van némi szélvédelem (givi plexivel még több), 80-90 km/h-t még szereti, alacsony a fenntartási költség és a fogyasztás (ez mondjuk szerintem a legtöbb 125-ösre jellemző).
Leginkább városban használtam, néha azért elmentem vele kirándulni, 350 km-es túrácskát is végigjártam vele egy nap alatt.
Ha még egy kicsit gyorsabb motort szeretne, akkor CBR125, vagy KTM Duke 125 még érdekes lehet, persze ez utóbbi ára már igen borsos egy 125-ös vashoz képest.
Robógóban a PCX125 megy most nagyon. Stílusos, kezelhető, pakolható, jól fogyaszt és több a szélvédelme, mint a rendes motoroknak. Mondjuk teljesítményben elmarad a többi 125-ös Honda motortól, talán A CG125 és YBR125-tel játszik egy ligában.
[ Szerkesztve ]
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
yodamastah
őstag
válasz Tothgera30 #24917 üzenetére
BP belső kerületeibe inkább SH. Ha meg inkább országút akkor mehet a váltós 125. De neki kell eldönteni hogy váltós motort akar, vagy robogót.
B125től meg az a véleményem, hogy ha már az ember motorozásra adja a fejét, le kell tenni a motoros jogsit. Kinyílik a világ, Egyészen máshogy fest a robogózás már 300ccm-el is. Arról nem is beszélve hogy onnantól gsxr 1000-et is vezethet
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tothgera30 #24917 üzenetére
Talán az SH 150-es még pont belefér a B125-be, de megéri az a pár többlet-lóerő.
Meg, az is kérdés, hogy az évben mennyi ideig akarja használni?
Az tutkó, hogyha ősszel-tavasszal, esetleg télen is ki akarja maxolni a lehetőségeit, akkor a robogó klasszisokkal jobb, az eső és latyak/felvert dzsuva védelmével. Rárak egy lábtakarót, és kellemes a klíma. Motoron az első 5 km-en, beázik a cipőd, és tiszta kosz leszel az autók által felvert esőlétől.
Volt vagy 3-4 125-ös moci, amit használtam az elmúlt években, de azt az egyet én is leszűrtem, hogy olyat érdemes venni, aminek legalább egy 90-es szélességű gumija van.
(ez persze lehet, hogy csak egyéni nézőpont) -
Acapulco
csendes tag
válasz Tothgera30 #24917 üzenetére
https://www.kepesmotor.hu/suzuki-nagyrobogo/p2217916
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tothgera30 #24933 üzenetére
De reális 94-et, GPS-el mérve?
A kis 50-eseknél ez a végsebesség-környéki "szenvedtetés" nekem mindig kicsit olyan, mintha egy átlag 2000-es évekbeli 1.4-es személyautóval (65LE) folyton 160-al akarnék menni.
Bírja-bírja, de nagyon hamar elhasználódik a motor.Kérdés: egy csak villám-sztenderrel rendelkező motornál, ahol a kipufogó alul fut, hogy "bakolom" fel a gépet hátsó kerék/fék szereléshez normálisan?
Gondoltam, két autógumit (felni nélkül) aláteszek, de a kipufogóra szerintem nem jó ötlet rátámasztani a 140 kilót. Vagy szerezzek még egy autóemelőt, és a két lengőkart hátul 1-1 oldalon megemelem párhuzamosan? (Olyan megoldásra gondolok, amihez nem kell vennem egy hiper-szuper csoda, emelőt 20 ezerért) -
FeniX-
aktív tag
válasz Tothgera30 #24935 üzenetére
De a scarabeo is 50-es? "Ne mondd már", hogy egy 50 es kisrobogó 80-nál érzi kellemesen magát.
Hitetlen Tamás vagyok.
(persze, elhiszem, hogy megy annyit, de az már a full-full-max, blokk szétesési környék, véleményem szerint) -
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #24935 üzenetére
a scara órája ennyit csal?
roxi kb 100at mutatott, akkor ment vagy 75el. 6.5ös fogyival, 50es henger, de mindent kicseréltem körülötte. 32esek terén egy gázzal diósdra, tempomat térdem volt, aztán egyszercsak eltört a gyűrű.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #24940 üzenetére
Nem hiszem, h kevés lett volna az olaj, csak elérte a maga 30+ ezer kilcsijét.
milyen 50es ez, hogy 90el hasít?
nekem a szénnétuningolt aerox 50es létére tudott 88at GPS szerint, 6.5ös fogyi mellett. ettől többet szerint gyári 50es henger nemigen tudhat.nem volt kényelmes ennek a 80as tempo fix, majdnem nyélgázon. és többet is evett, mint a j300 (cirka másfélszer annyit, miközben a j300at másfélszer olyan tempóval használom)
eladó Kawasaki j300 robogó
-
nyogo83
senior tag
válasz Tothgera30 #24940 üzenetére
Ha jol remlik neked 100-as a Scarad, annak meg illik megfutnia siman a 100-at, nem?
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tothgera30 #24943 üzenetére
Áhá, stimt, így már érthető.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #24950 üzenetére
Jól sejtem, hogy akkor ez egy régimódi mechanikus óra lesz?
Azok tud(hat)nak cifra (nem lineáris) méréseket összehozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen