- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Locus Map (Free és Pro)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3449 üzenetére
Ilyenkor azért elgondolkodok, hogy a Madison lehet, hogy zabál,
de legalább injektorparája soha nem lesz: valamit, valamiért...
Tudom, nekem jön majd más. Mármint más gond; de amúgy jön
egy 4Road is: ha jól látom a szétbombázott Nexuson is az van...
Kollégát el kell hívni cihopata görhokedlis éjszakai száguldásra!longwild: miért bogyótól kérded? Neki ugye karbija van. Kettő is.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #3451 üzenetére
Nem tudom motoroknál (robogóknál) honnan ered a gond, de nekem a régesrégi karburátoros autóimmal volt macera rendesen, a 3 legutóbbinál (mind injektoros) sohasem, pedig - enyhén szólva - nem mai darab volt egyik sem. Indítózok - egy főtengelyfordulat - és jár. Soha semelyikkel nem volt gond, pedig a 3-ból kettő Rönyó volt...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #3450 üzenetére
El kezd benzinesedni az olaj.
Én a csere óta minden használat után megnézem az olajszintet.
Eddig minden rendben.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
Andrew-val igen*, de neki SBK-ja van. campers kollégával viszont még nem.
(A karikázott képen nekem határozottan egy 4Road tűnt fel. Elnéztem volna?)Andrew: én is. Madisonra is az leszek! Hangtompítóval biztos vagyok benne,
hogy nem lesz brutális. De ha a kisördög rossz tanácsára kikapjuk tesztre.*: sőt, az ő gépét próbáltam is. Rajta ülve szolidabb, mint mögötte haladva.
Szerk: bocs, a haladással semmi gond! (De amikor gyorsulunk nyélen, az üt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3458 üzenetére
Nekem is volt ilyen teleszkópom. Pontosabban a helye megvolt,
de inkább kidobtam a csomagtérvilágítással együtt a tartóját.
Így legalább csumára fel lehet nyitni, igaz másfélkezes manőver.MÁS: szerintem elég lett volna a hasidomot leszedni a cseréhez:
brahiból biztos nem bontottam volna így le, nagy szívás lehetett.
Viszont kormánycsapágy cseréhez muszáj lesz. (Vagy kifizetni.)#3460: olaszok... Nálam az orra levételhez kell kikapni a kereket.
A hasidom viszont külön levehető. Viszont az "alagút" alá nézni?
Na, az még nem sikerült. Pedig a gyertyacseréhez az is kéne, lol!
Most mondjam azt, hogy Majánál minden, külön lekapható? Sőt,
a gyertyához közvetlenül hozzá lehet férni, Madisonon meg gáz.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3451 üzenetére
Tudom hogy szereted ezt hangoztatni, de annak is megvan a maga baja, és ha karbi cserés, az is drága.
Ráadásul mindenféle felújítókészleteket elhasználhatsz hozzá (E10 közeledik ugye...), ha pedig többhengeres motorod van akkor mindenféle szinkronok és egyéb mágiák szükségesek. Kolléga hidegindítóval is szenvedett, az is kapható 5k-15k tartományban.
Tény hogy egyszerűbb, de a kétezres években gyártottak már nem faék egyszerűségűek.
Egy gondolatba összefoglalva: én nem vagyok a karbisok híve
bogyo kérdezte hogy miért van ennyi gond motoron. Ez mondjuk igen jó kérdés - az enyémnek se volt igazából baja, mint kiderült, csak a körültekintő francia tervezés miatt letörögetett a csatlakozója, néha láthatatlan módon. Autók amúgy robosztusabbak, alacsonyabb fordulatszámon, a 4+ henger miatt nagyobb a tűrése is az apróbb hibákra, mint egy egyhengeresen. És ehhez jön az olaszos tervezés és építés Nincs is tele a fórum Honda SH-kkal, meg Burgmanok injektorhibáival. Annak mondjuk más baja volt pár évig.
-
csongi
Topikgazda
Egy resze tervezesi egy resze gyartasi hiba. De ez is csak egy dolog, de hogy a picsaba nem sikerul idovel ezt javitani? Ugyan olyan fos az alkatresz minosege, mint a gyari
Ezek szerintem szandekosak, itthoni europai piac, kell a szervizeseknek is megelni valamibol. A japan meg kenytelen magasabb minoseget letenni az asztalra, ahhoz hogy piacon maradjon a magasabb alkatresz arak ellenere.
De ha egy olasznal a tipus gyerekhibiat be klkulalja az ember es javitasra kerul, egyes alkatreszek jobb minosrgbe kerulnek be, vizpumpa stb.Akkor ugyan olyan jo mint a japo. Nekem sokkal jobb motor a balna mint a burhonya volt. Ez a motor szamomra sokkal konfortosabb Futomuvileg stabilabb motorcampers: Keves lesz a 13V Nezelodjel meg , mert egy 13,8-14V ossze kellene szedni. Erre ratolod a refit es kozel egy V oda is van. Ezzrl a 13V al le fogsz merulni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Részben jogos a gondolatmeneted, de az EU-ban kapható japán típusok túlnyomó többsége helyi gyártás. Inkább úgy gondolom, hogy a japánok okosabban egyensúlyoznak az ár-minőség tengelyek mentén - és képesek arra hogy felhasználják a korábbi tapasztalataikat, és valószínűleg a megkövetelt minőség is magasabb, mint a helyi gyártóknál.
Azt mondjuk észre kell venni, hogy a motorkerékpár fejlesztés (már a megfizethető kategóriában) még az autókénál is lassabb, ezért vannak hibák éveken keresztül.
Az injektorok meg kb. 100%-ban azonosak az autókéval mechanikailag, max. a méretük kisebb. Anyagról nem tudok nyilatkozni, kb. ez lehet az egyetlen különbség - és ez lehet hogy pont elég is...
-
csongi
Topikgazda
Mindegy hol gyartat egy ceg a mai vilagban. A minosegi kikotesek es azok ellenorzese a fontos. Pl a toyota nem tudta a britekbol kiszedni azt a minoseget amit szeretett volna ezert elvette toluk es vissza vitte japanba.
El van intezve. Ha a minoseg rendben lenne akkor most is ott gyartanak az europai piacra kerulo autok valtojat. Ergo az olasz szarik ebbe bele, ithon van. Arra kivancsi vagyok ha gyart japan vagy kinai piacra oda milyen minosegben teszi, vagy akar a kinai piacra. -
DigitXT
félisten
Egy gondolatba összefoglalva: én nem vagyok a karbisok híve
Amennyit sz*ptál a Puggal, ez meglep, de elfogadom. Vélemény.
Én főként poénból szeretem hangoztatni... Nem tudom feltűnt-e,
de az én motoromból nincs injektoros, szóval nem választottam.
(Mármint motort igen. De nem volt szempont az injektor. T-Max
esetén kétszer is meggondolnám, mert 8-10 lityót nem etetnék.)Ahogy Hofi mondta: mégegyszer nem.
-
DigitXT
félisten
Én se mondom, hogy az egész konstrukció szar. Túl van lihegve,
meg részben elbeszélünk egymás mellett. Pl. többhengeresek.
Ez robogós topik, zömében egyhengeres gépekkel. Párról tudok,
ami kéthenger (pl. pont a T-Max, az SW meg a nagyburgi), de ha
jól sejtem, csak a legutóbbinak jár ide tulaja, s az épp injektoros.Nem akartam hitvitát nyitni. Ami elromolhat, az el is romlik. Pont.
(Ha már robogó, akkor a nagy rugózatlan tömeg a hátsó keréken,
brutális ütések/vibráció, ami mechanikai problémákat okozhat...) -
campers
tag
Túl nagy szaki nem vagyok a témát illetően, ezért fogalmam sincs mi lehet az oka, hogy ~13,2V-nál nem megy feljebb a feszkó. Xenonjaim vannak (tompított meg a refi.) Pontos értékeket fordulatszám-feszültség érték/esés majd csak este tudok mondani, akkor húzok vissza Pestre (~150km).
(#3457) DigitXT- Nem nézted el, 4Road tompító nélkül szigorúan. Clark Ádám tér alagút, meg a nagyobb aluljárók a kedvenceim
-
csongi
Topikgazda
Ezt a hanghuligankodast kihagyom
Meg Huszi kell a csapatba es mehettek -
kcsa
veterán
tiszta tizenévesek gyülekezete
-
Grillo
senior tag
Na, reggel beszoptam, nem akart beröffenni a gépezet, csak tekert kitartóan (még szerencse, hogy vettem új akksit).
Szóval most vagy túl sok a benzin, vagy túl kevés, bár próbáltam a hengerbebenzint, de most azzal sem röffent be, korábban ez megoldás volt.
Lehet fázott, és szarakszik az önindító? Vagy állítani kéne a karburettón?Hódok foglalkoznak ilyennel?
-
DigitXT
félisten
Ma reggel voltam Gergőnél, reggel alig bírtam beröffenteni a Maját: nem szívatott.
(Csak engem.) Szétesett a szívató. Összelegózta nekem, s máris minden fasza.
Első gumi tényleg elég ótvar (bár a szezon végéig elfutna, legalábbis alattam tuti:
husziban már nem vagyok biztos, mert neki egy hónap az én teljes szezonom...)Volt egy kiszakadt 3,5 éves cső is az EGR rendszernél, ott falsot szívott. Azt én
hallottam meg, hogy nem normális. Új cső, és már nem sziszeg: alapjárat stabil.
(Picit tekertettem feljebb, mert alacsonyra lőtte a legutóbbi karbipucolás után.)Hódok jövő héten fogadnak a Madisonnal 30-40K-ból megcsinálják a bajaimat.
(Igaz, két napig ott kell hagyni a motort... DE a Maja sem lesz most szétdöntve,
mert Gergő megy nyaralni, viszont jövő héten hétfőn bevállalná. HA úgy döntünk.
De ha kiderül, hogy ilyen-olyan tömítés rendelésre 2-3 hét, addig nista motorka!)Most kezd ám érdekessé válni a helyzet, úgy érzem... Szép az élet, ha zajlik.
-
DigitXT
félisten
Á, a mai móka csak 6K-ba fájt... Viszont gyanús, hogy komoly vibrációja
van a motornak, mert kezdi szétrázni a vadiúj* (NGK) gyertyapipát is. Lehet,
hogy a 4Road elveszett szilentblokkját inkább pótolni kéne valahogy, mert a
fix rögzítés alátéttel túl sok vibrációt enged/visz át/vagy erősít fel: franc tudja!*: bocs, csak pár ezer kilométert futott, hiszen nem én jártam a géppel...
Szerk: azért qrvaérdekes, mert rajta ülve semmi, teljesen normálisan jár, stb.
Középsztenderen viszont nem kicsit rezgette a szerelőakna deszkáit: furcsa.
De megnyugtató tudni, hogy az ember könnyen lehet az élet császára, csak
telibe kell verni egy autót oldalról, le van a gond.A Duna + gyufa egyszerűbb.Szerk2: megjegyzem, ez a vibrációs dolog már akkor feltűnt, amikor a 4Road
legelőször került fel, szóval ilyen szempontból a szilentes dolog nem játszik...Ebédelni mentem Barátnőmmel, és a díszburkolaton volt érezhető... kb. 4 éve.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3493 üzenetére
Hogyne tudna... 2011-ben fel is vette: 2:26-tól nézzétek.
-
Hauptmann
addikt
Nemrég kérdeztem pár infót a 250-es Malaguti Madisonról. A kiszemelt gépet sajnos elvitték, így most nézelődök tovább.
Olyat keresek, ami bírja a strapát (napi 100-150 km), megbízható, kényelmes üléspozíciót ad, van benne pakolóhely. Leginkább városban lenne használva, néha országúton, valamint utast is vinnék időnként. A fogyasztás sem mindegy, ezért a 400-asokat elvetettem, de ésszerű kompromisszumnak tűnik a 250-es kategória.
Ezeknek a kritériumoknak a tekintetében mit érdemes még nézni?
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3498 üzenetére
400-as Madison "kicsit" kajás, de teljesen MÁS is amúgy, mint a Burgi.
Értsd: lehet, hogy kényelmetlenebb, de sportosabb, jobban gyorsul, stb.Burgiból, ami már nem eszi az olajat, az 2006 és fölötte (úgy tudom).
Szerk: megelőztek, akkor rosszul tudtam... Csak a fölötte, az igaz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hardcore café
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dacia topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest