Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz longwild #1149 üzenetére

    Azonos súlyútól biztos nem. De én 1 grammal könnyebbeket rendeltem, hogy
    picit jobban menjen a motor: attól már nőHET. De sokat nem fog, mert nem is
    megy sokkal jobban, ahhoz vmi drasztikusabb súlycsökkentés kellett volna.:D
    Még egy "fokozat" van, a 15 grammos, aztán annyi...:B Azzal már lehet, hogy
    forogna 7000-et gyorsításkor, tehát rendelkezésre állna mind a 30 LE. Viszont
    akkor valószínűleg tényleg jobban zabálna. (Valamit valamiért ugyebár...:R)

    Annyira nem számít.:N Inkább az érzés más: két dolog miatt nagyon tetszik a
    cucc! Könnyedebbnek érződik a motor (virgoncabb a fordulatszám váltás), meg
    nagyobb tempónál kevesebbet forog: 130-nál sem ment 7500 fölé, de majdnem.
    Szóval nagyobb a végáttétel, mint a gyári görgővel - nőhet a végsebesség, ha a
    motorerő le bírja forgatni a 8600-at ebben a felállásban. (Nem biztos.) Ami meg
    szintén nem biztos, hogy valaha ki fogom próbálni.:D Hosszú egyenes kéne.:DDD

    Szerk: viszont tényleg érezni, hogy csíkos a variótárcsa (mindkét fele). Mondta
    is a szerelő anno, hogy nem baj az, max. egy kicsit darabos lesz a váltás: nos
    ez érződik, valóban, egy icipici torpanás jelleggel, ahogy átugrik a szíj a csíkon.

    Viszont a Multivar is csak az egyik oldalát javítaná meg, a másik külön tétel, ha
    egyáltalán kapható hozzá. (Majához találtam Malossi fix tárcsát, ehhez nem.:()

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák