- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- Vivo V50 5G - új is, nem is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Netfone
- Csak nem növel akkukapacitást a Samsung
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Na holnap én is jövök kétkerekűvel, kollégát kell elhoznom szervízből, viszi a kymcot.
Vicces az ő xcitingja: indítás után automata szivató szépen felemeli a fordulatszámot, azzal a pici problémával hogy ~4k fordulatszámra, tehát a hátsó kerék is durván pörög már sztenderen
-
DigitXT
félisten
Na, meg is jöttem, papírkutyák.
Már fél tízkor, csak most jutottam géphez.
Különösebben nem fáztam, hiába volt 5-8 fok.A kezem persze továbbra is.
Immár a téli kesztyű ellenére is. De csak a tankolásnál éreztem, hogy hűvös
az idő, amúgy a szellőzőket sem csuktam be a kabáton: jó a szélvédelmem.ABC sorrendben!
Centrírozás: isten
Fék (elöl is): isten
Kilométeróra: isten
Xenon: isten
Zeusz: istenA gép 130-nál is úgy suhan, hogy öröm nézni, meg hajtani! Refivel meg még
ez a tempó is kvázi-biztonságos. Mondjuk majdnem fogtam egy nyuszikát...
Épp elvettem a gázt, a suhanás után Páty és Zsámbék közt, egy jobbosban:
már nem mehettem 90-nél többet, erre átüget előttem egy baszomnagy nyúl.
Mit csináltam? Semmit... Átügetett. Mire felfogtam, mi van, már túl is voltam
az egészen, utána viszont káromkodtam egyet, hogy ez pár méteren múlt, s
inkább visszább vettem kicsit a tempóból. Nagyon jó a gép, megérte a melót!Mivel vegyesben mentem 148-at, az 5,2-es fogyi sem vészes, főleg, hogy az
új féktárcsa örömére (be kell járatni, nemde?) elkezdtem keményebben tolni,
sokkal több nagygáz-nagyfék kombinációt megengedve magamnak. Az ilyen
tötymörgőket úgy ugrom át, ahogy kell. (Egy barom volt, aki utolért, de aztán
megelőzni valahogy nem akart. Kanyarokban rám esett "kigyorson" lemaradt:
kicsit idegesített, mert néha szinte tolt le. 1 kanyart majdnem el is sokalltam
miatta. Később volt egy másik ilyen. Azt konkrétan engedtem. Hadd menjen!
Indexeltem/lehúzódtam stb. Biztos nagyon siettek: én saját tempót mentem.)Féktárcsa csere: 2000 Ft
7,76L Shell 95-ös: 3210 Ft
Az éppen felkelő teleholdat megcsodálni Pilisvörösváron: pricelessBaromi jól motorozható gép lett a Madison, nagyon elégedett vagyok vele!
S nem mellékesen gyönyörű: a projektoros xenon nagyon komolyan néz ki!
Hát hogy még überfaszán látni is lehet vele, és mégsem vakít?Tökéletes.
Jelentem, a nyuszikák/őzikék is látszanak: a teljes két sávot bevilágítja ám.
Hogy az én nyulam miért nem bukott meg hamarabb? Szvsz a kanyar miatt.
Kanyarban picit zavaró, hogy a géppel együtt dől a(z éles) levágás, tehát ott
még kevésbé látsz előre. Ideiglenes megoldás: fel kell qrni a refit, máris jobb.
A picit zöldes árnyalatot hagyjuk.Változó. Azért egy 6000K-t bepróbálok,
hátha kici kínaiak abban jobban eltalálják a jégfehér árnyalatot. Meglátjuk.Ui: képek most nincsenek. A Hold nagyon tetszett, de telóval esélytelen volt
lekapni. A benyakúton a gépsárkány is tetszett, de ott már fáztam annyira a
maszk nélkül, hogy ne szarakodjak a teló elővételével a fénykép kedvéért.
Valamint, a teljes út bevilágítása is tetszett - de nem akartam megállni ezért:
akit nagyon érdekel, az úgyis fog velem gurulni és láthatja élőben... Vagy ha
még megyek éjszakai tesztre, akkor (ha kicsit melegebb van!), talán fotózok.
Mondjuk telóval vicces, de vihetek egy kompakt gépet is, ha az segít. -
canniball
nagyúr
Fura. Hogy távolról nem tud segíteni (mint Gyurcsokon kívül más sem) az OK, hogy ideje nincs mivel folyton garmadában állnak nála a gépek az is benne van a pakliban; de pl. én is tavaly kéretlenül állítottam be hozzá (a címét kidobta a gugli, a számát nem) és annak ellenére hogy frankón el volt havazva nem küldött el hanem adott egy időpontot.
Illetve most rákötötte notira is a paripát (diagnosztika + programírás), úgyhogy azt sem mondhatjuk hogy felkészületlen/egy kulccsal és egy csavarhúzóval dolgozó szaki.Mosquito34!
Na jó de a Vara felépítése "kicsit" más, te azt sem tudod mi az a menetszél.
Ma volt ott egy VStrom is, most volt szerencsém először személyesen találkozni vele, hogy az mekkora batár a Viharhoz képest! Képről nem gondoltam volna hogy ekkora a különbség... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #191 üzenetére
A Homasita az a "Bóvlimpex"?
Mit kerestél te ott?
-
kcsa
veterán
válasz
canniball #187 üzenetére
Kicsit off, de: a netes vélemények alapján komolyabb szakembernek gondoltam. Amikor injektorparákkal harcoltam felhívtam de már telefonbeszélgetés alapján sem volt hajlandó ránézni sem. Magamban csak annyi véleményt fogalmaztam meg, hogy "Kösz b+ olajat magamnak is tudok cserélni, ez meg nem szerelő"
-
DigitXT
félisten
válasz
canniball #185 üzenetére
Vettél volna robogót...
Nekem csak a kezem fázott picit.
Az is csak azért,
mert a nyári kesztyűben mentem reggel. Amúgy egyetértek: ami hangos, nem
feltétlen jó. Ami jó, az a férfias hang. Az nem feltétlen fülsértő, csak tökéletes.Szerk: erősen gondolkodom, hogy elmegyek egy karikára, a fék örömére.
-
canniball
nagyúr
Jóvanna, pont azért kérdeztem hogy képben legyek, mert a lángcsóvánál még OK, de két lövés között kb. olyan mint egy kereplő.
Amúgy meg ami hangos az nem feltétlenül jó.
Más.
Ma elgurultam a szerelőhöz, bár nem kellett messze menni (cca. 20km) azt meg tudtam állapítani hogy nincs motoros idő: egyrészt lefagyott a t*köm is a farmerban, másrészt ebben a szélben úgy lefáradtam mint máskor 100+km alatt...lehetne már igazán tavasz/nyárelő... -
kcsa
veterán
válasz
Something_ #182 üzenetére
Senki nem lincsel meg
Max jobb belátásra próbálunk bírni, mert komoly rizikója van a dolognak.
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #182 üzenetére
Nem tudok róla, így hirtelen. Mindenki csak szemezett vele, aztán vett mást...
Az tökugyanaz, csak valaki elé firkantott egy 2-est: mások ezt a hibát korrigálják.Motorradban vannak ám szép gépek. 400-as Burgi bejön, 250-es nem. Legújabb
650-es Burgi nagyon nem tetszik, de a kistesója is fura, "karvalyorrú" lett. Ja és
van egy 125-ös VanVan, potom 790K körül (új): szerintem annyit nem ér. -
DigitXT
félisten
Na ez az, hogy nekem most már itt a "nagyvas", most kezdjem el vinni a Maját
szervizbe? Vigye huszi.Sőt, ne is vigye, rögtön avathatják vele a szervizt.
HGabor89: ez örvendetes hír.
De jogsid még nincs, ha jól sejtem? Mit fogsz
vele kezdeni? Bérbeadod lelkes fórumtársaknak, vagy csak nézegeted?
Az biztos, hogy nem marad Maja nélkül a fórum.Érdekes amúgy, hogy nem
is nagyon voltunk itt Majások, pedig viszonylag elterjedt típusnak érzékelem. -
Something_
őstag
Nah, holnap este kerül hozzám a maja
A héten pedig veszek egy új Arlen Ness kesztyűt, hogyha jó lesz az XL-es méret rám. (nagy valószínűséggel igen)
Csizmánál még mindig gondban vagyok, hogy milyet kellene vennem..
-
DigitXT
félisten
Néha igen.
Barátnőm már mondta, amikor megelőztem, hogy szépen lángolt.
Nekem mondjuk nem tűnt annyira fel, akkor/ott. Leállításnál szokott ilyet dobni.Meg mintha AndrewTdi is emlegette volna, pedig az meg nappal volt. Valószínű
ráférne már egy szelephézag állítás, mert régen, a szerelés után nem durrogott.Szerk: SzlobiG-től meg elnézést az elgépelésért.
-
DigitXT
félisten
Ez de durva.
Nekem azért ilyen gyakran nem lángol. (Remélem.
)
Szerk: kiderült, hogy SzlogiG-nak nem egészen ugyanolyan a dobja...
Egész más hangtompító van benne. Viszont emiatt lehet neki tompítóval
is sokkal durvább, mert az végig van lyuggatva. Más csinált ilyet: házilag.canniball: ne legyél már behemót...
Egy Androidos telefon vette fel...
Azaz basszus sehol... Kapcsold le a hangot, csak a lángot nézd.
Szerk: ha én venném fel a One X-szel a 4Road hangját, sírvaröhögnél...
Élőben meg besz*rsz, olyan jó.Egyszerűen nem rögzít mélyeket. És
ha még rögzítene is, akkor is legalább mélynyomó kell, hogy visszaadja.
De ezek már réges régen lefutott körök, ezért is kezdtem úgy, ahogy.Ha emlékszel még a kinek férfiasabb a motorjának a hangja vitára.
-
DigitXT
félisten
Az hagyján, de amikor láttam a felszereléskor, hogy hogyan "konyul" az egyik
részén, eleve le kellett volna dobni a p*csába, vissza kopottat + kérni rá garit...
Mindegy.Tapasztalat. 2 pénz nem a világ: ez a Kék Holdban is ennyi volt.
Szerk: így legalább voltam egyet a Majával is túrázni. Ki kellett próbálni eladás
előtt... (Reggel meg a szomszéd srác látta, hogy kitoltam a Madisont, mondta,
hogy akkor lehetne menni gurulni.Mondom: tőlem... Csak legyen jó a fék.
)
Szerk: bár lehet, hogy nem tudja, hogy a Majához nincs meg a hangtompító.
-
DigitXT
félisten
Jó reggelt! Jelentem a féktárcsa-saga lezárult!
Nem 1000%-ig megnyugtatóan,
mert idézem: "Mérni nem tudtam, mert nincs olyan vékony tengelyem, de érezni
lehetett, hogy pulzál." Az újon meg nem lehetett érezni. És valóban! Végre lehet
nagyokat fékezni az elsővel is + a kombi hátsóba sem zavar be a remegés, mert
most már (kijelenthetem) megszűnt. Halleluja! A régi tárcsát ott hagytam, nyilván
kell majd a gyár felé a garis igény jelzéséhez, de innen már nem az én ügyem.Mondjuk ha múlt héten kapcsiból feldobják az újat, s ugyanígy jó, akkor kevésbé
lett volna időhúzós a történet, de most már mindegy. Végül is nem lehetett tudni,
hogy mi a retek van (azon kívül, hogy görbe a tárcsa!), lehetett volna komplikáció.Ui: Wekerle környékén olyan alattomos fekvőrendőrök vannak, hogy ááá... Párat
nem is vettem észre, és átdobtam rajtuk 40-50-nel a gépet: jó, hogy ilyen ladik...
GPS meg fülre-mondósan megint az utolsó kanyarnál szívatott meg: fordulj balra!
És az úttal fordultam balra, és hajtottam fel a Nagykőrösire (a rossz irányban).
Szóval ilyen kisebb "flikkflakkoknál" jobb lenne látni azt a nyavalyás térképet is... -
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #166 üzenetére
Okosat erre szvsz nem lehet mondani, mindenkinek mások az igényei; majd kipróbálod és eldöntöd.Úgy látom mégis lehet. -
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #164 üzenetére
Nézd, városban nagyságrendekkel kényelmesebb a CVT, automata...
Azaz,
esetünkben a robogó. Aki megteheti, s van rá ingerenciája (s be is vallja, hogy
van), szokott keresni a "nagyvas" mellé robogót a városi "rohangáláshoz".
Nem egy nagymotoros fordult meg a topikban (a másikban) hasonló kérdéssel,
ebből gondolom, hogy előfordul ez a szkenárió. Sőt, konkrétan évekkel ezelőtt
olyan emberrel is találkoztam, aki egyszer 1000 GSX-R-rel érkezett - másszor
meg egy fotelrobogóval. S mondta, hogy utóbbi a városba kényelmesebb. Meg
nem tolja be a 8L-t az arcába, feleslegesen... Sznobok erre azt mondják, hogy
ha már van 1000-es gixxered, akkor ne sírjál, tankold... Racionális ember meg
elgondolkodik, hogy biztos full bőrben, nulla csomagtartóval megy bevásárolni? -
kcsa
veterán
válasz
Something_ #164 üzenetére
Bárki kérdezi, városi forgalomba robogót ajánlom a fenti okokból: kényelmes az automata (1-üres-1-üres-1-2-üres váltogatás helyett), illetve jobb időjárásvédelem, kényelmesebb üléspozíció városi forgalomhoz, illetve nagy csomagtartó.
Persze ha nem ezt akarod...
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #162 üzenetére
Mi az a váltás, mi az a váltás...? Nem ördögtől való dolog az, pár gyakorlati óra után már reflexből fog menni.
A dillemádat nem értem: ha jól értem így is úgy is lesz CBR, akkor ki tudod próbálni neked mennyire kényelmes a bejáráshoz és el tudod dönteni megtartod-e a robit.
DigitXT!
Szóval akkor mindjárt meg is cáfoltad magad... -
DigitXT
félisten
válasz
canniball #161 üzenetére
Le lehet venni a plexit a robeszről, csak mondd melyiket szeretnéd. GP800?
(Tudom, azon a másik oldalon van a lánc. Meg azért a kerékmérete is eltér.)
HGabor89: autót vezetni tudsz? Akkor tudsz váltani is: kb. ennyire bonyolult...
Kényelmetlennek mindenképp kényelmetlenebb. És kevésbé praktikus, mert a
felszerelésedet nem lesz hova tenni. Max. ha valami hatalmas dobozt raksz rá. -
Something_
őstag
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #148 üzenetére
Látatlanban ki merem jelenteni hogy én a szomszédját hoznám!
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #155 üzenetére
A legbiztonságosabb, ha magyarázza a füledbe. Nem idegesítő: pont jó.
Ha felrakod a kormányra a telót, nézegetheted is - de azt nagyon ésszel...
Egy bajom volt vele: leszívta az akkut rendesen. Majában meg nincs (még)
szivargyújtó csatlakozás, szóval tölteni sem tudtam volna... Ha meg lenne,
s tudom tölteni, akkor meg nem jó a kábeles kapcsolat. Bluetooth a nyerő.
(Az a bajom a linkelt szettel, hogy sisakom van, csak a Bluetooth kéne.
De ha esetleg valakinek kéne egy ilyen méretű, minőségi sisak jó árban...) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Something_ #155 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #153 üzenetére
Nem (csak) az a baj, hogy gázul néz ki... Sokkal kisebb a stabilitásod.
Okés, hogy pihenni lehet így, de a képen nagyban dönti a kanyarba.
Mondjuk ő tudja! Csak azt írtam, hogy ÉN nem mennék így, pihenőben
sem. Elég nekem, ha lightos tempónál/egyenesekben pihenek. Ha már
"túra". Btw. nem nagyon kattantatok rá.Tán nem volt ismerős a hely?
Eeeegen: felszaladtam Dobogókőre a Majával, pedig állítottam, hogy az
nem igazán fekszik neki. Mégsem volt semmi gond. Élveztem.Főleg,
hogy beállítottam a GPS-t, majd elindultam richtig az ellenkező irányba.
Hogy mennyit győzködött a szerencsétlen, hogy forduljak meg.
Aztán idővel rájött, hogy arra is lehet menni. Csak picit hosszabb az út.
(Mondjuk a Suzuki gyárnál kicsit csodálkoztam, hogy ez Esztergom?)Ui: a hegy tetőn a bunyó elmaradt: a kék GS-nek nem volt kék a felnije.
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #148 üzenetére
Ezt nagyon elfogadnám (3 kilóért is).
Igaz, ez csak egyetlen kép, de pl. az a
műszerfal... Bejön.Ha egyben van rendben van, örömteli lesz vele melóba járni!
Szerk: tuti világítanak a mutatói, mint a 180-ason, szóval még éjszaka is jó lesz...OFF: csávókám miért csomagolta így össze magát a motorkára? Ott a lábtartó.
A pénteki mini-túrám során egyszer-kétszer raktam így a lábam 1-1 mp-re, de über
gáz volt. Max. arra volt jó, hogy lazítsak, picit. Még csodálkozom, hogy izomlázam
van? Mikor most kapcsolok, hogy "túrázós tempónál" eléggé kitámasztom magam.
(Lehet, hogy a városban is, csak ott a rövidebb táv miatt nem tűnik úgy fel a dolog.) -
SirKero
őstag
válasz
-Mosquito- #146 üzenetére
Igen abban maradtunk,hogy várok a használat utáni tapasztalatokra
(#147) kcsa Mire gondolsz? Sima feketére vagy ezüstre lefújatni az egész kipufogót?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Something_ #148 üzenetére
Tesztik, szép gép!
Azért ekkora géphez én vennék új bukót, a többi az jó használtan is.
Ha meg nem jó rád, max. eladod.
-
Something_
őstag
2002-es, elvileg nem kell semmit sem rákölteni, minden jó rajta, meg lett csináltatva tavaly műszakinál ami kellett. 3-4 éve van kollégámnál, ő 26e-el vette, most 33e van benne.
Első képek fél év ponyva után:Én még nem láttam, majd elmegyek szerelő ismerőssel, aztán 99%, hogy el is hozom valamikor a héten.
Kapok hozzá dobozt, láncot, ponyvát, bukót, kabátot, kesztyűt, térdvédőt. Igaz, szerintem a ruhák közül nem sok minden lesz jó, de hát nem utasítom vissza
-
SirKero
őstag
Egyre jobban gondolkozom rajta
A Burgman fórumon egy kolléga csináltatta meg kíváncsi leszek a tapasztalatára. Pár hónap múlva kiderül. Beszéltem azzal aki csinálta azt mondja ez az anyag együtt tágul azzal az anyaggal amire rá van rakva. De neki is ez az első úgy hogy ő is azt mondta várjuk ki mit mutat majd nyáron.
-
DigitXT
félisten
Furcsa, hibrid K400-as. 2002-es, nem RST, viszont már a tükör a kormányon van
(mondjuk nem gyári, de az indexen elöl látszik, hogy az már az új fajta, beépített
tükör nélküli verzió), ülése még a régi, műszerfala régi. Gyanúsan olcsó mondjuk.
A színre fújt doboz mondjuk szép, meg ott vannak az oldalidomokon a feliratok is.
Futásteljesítmény nagyon kamuszagú. Jah, az ár: regadót elfelejtette odaírni, stb.Amúgy szépen le van takarítva + sötétkék (metál): huszi.gyb figyelmébe.
-
canniball
nagyúr
válasz
longwild #135 üzenetére
Mondjuk nem is értem hogy gondolta, még ha téged meg is előz, de a buszt...
Más.
Holnap-holnapután csak óvatosan...mint mindig. -
kcsa
veterán
@longwild: abból is spéci fajta, mert nem kör alakú, ezt is tegyük hozzá
Node láttam az értetlenkedést korábban a topikról. Felőlem be is szüntethetjük, de láthatóan kultúráltan beindult. A kisrobogósból meg azért gondoltuk páran a kiválást, mert volt már hiszti hogy nem tudnak ötvenest tuningolni mert elveszik a nagyrobogós témák között (mondjuk szerintem azért, mert senki nem tud/akar válaszolni a kérdésekre), de láthatóan eltűnésünkkel egyidejűleg előkerültek az SMKP-t hajtók is, úgyhogy úgy érzem jól van ez így.
1. hsz-t meg mindenki olyanra módosítja amire csak akarja, szvsz a képeket is át kellene hozni egy "Topiklakók" szekcióba. Vélemény?
-
longwild
aktív tag
-
upsyka
aktív tag
válasz
canniball #125 üzenetére
félreértetzél. nem kifogásoltam, csak válaszoltam, hogy a kolléga 10 év alatt nem találkozotz előzéssel körforgalomba és arra írtam, hogy sokszor láttam smkp-t előztek körforgalomba. a szitu meg arra értendő, hogy szabályokat betartva előzés párhuzamos közlekedésre alkalmas útvonalon, és ahogy írták elöttem egy nyomvonalon haladó járművet előzhetnek
-
canniball
nagyúr
Csak azért kérdeztem mert az előbb még kifogásoltad hogy smkp-t előztek...
Ugyanakkor én még mindig nem tudom felfogni mikor lehet a "szabályoknak megfelelő a szitu". Egy körforgalomban nyilván senki nem dönget ezerrel/egy smkp is tud olyan sebességgel haladni amivel ott lehet - mi indok lehet ott előzni? -
SirKero
őstag
-
upsyka
aktív tag
válasz
longwild #106 üzenetére
ha adottak a feltételek, miért ne lehetne előzni? a körforgalom nem más, mint egy egyirányú útszakasz, ahol ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá és jobbkéz szabály van a kétsávos körforgalomban is. sajnos sokan nincsenek ezzel tisztában és belső sávból akarnak hírtelen kikanyarodni és mikor eléd vágnak és rádudálsz még neki áll feljebb...
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #113 üzenetére
Simán.
Évjárat, futásteljesítmény? (Ha az állapot
rendben van, ezek csak további érdekességek...)
-
canniball
nagyúr
válasz
longwild #110 üzenetére
"Azonban mi van ha iranyonkent egy sav van?"
Akkor nyilván csak jobbra tudnak sorolni. Ez amúgy azért lett létrehozva hogy a kihúzódásokkal létrejöjjön egy biztonsági folyosó amin pl. baleset esetén az illetékes szervek (rendőrség, mentők stb.) előre tudnak haladni; és a kresz megengedi a motorosnak is hogy használják. 2x1 sáv esetén valószínűleg nincs elválasztó, így ha mindkettőn jobbra húzódnak már megvalósult az elérni kívánt cél."ha az elozes feltetelei adottak, akkor korforgalomban leget elozni"
Google sok hülyeséget is ír és nyilván nem feltétlenül a legfrissebb szabályokat dobja; ezért is írtam hogy van rá lehetőség kérd meg a haverod hogy kérdezzen rá az oktatónál hogy is van ez pontosan. Az "előzés feltételei adottak" számomra azt jelenti hogy kétsávos körforgalom; nagyon max. hogy kétkerekű előz kétkerekűt de erre már nem vennék mérget. -
longwild
aktív tag
válasz
Something_ #111 üzenetére
250-ért?
-
Something_
őstag
Nah, úgy látszik, hogy 250-es maja tulaj leszek pár napon belül :-)
-
longwild
aktív tag
-
canniball
nagyúr
válasz
longwild #108 üzenetére
Torlódásnál mehetsz, és ilyenkor a kresz szerint a belső sávban lévő autósoknak balra, a külső sávokban jobbra kell húzódniuk. Hogy a torlódás álló autókat jelent-e vagy az araszoló is benne van azt sajna nem tudom.
Megkérhetnéd a cimbidet hogy kérdezzen rá.
A körforgalomban történő előzés szabályosságát viszont kételkedve fogadom (egy sáv esetén ofc)... -
longwild
aktív tag
Hi
Ma reggel a Kapy út tetején lévő körforgalomban megelőzött egy Wartburg, miközben a busz után araszolgattam. Néhány hete még vastag dudát nyomtam volna, mert miért ne? Ezt nem lehet...
Azonban egy ismerősöm is elkezdte a motoros jogsit és ő újságolta nekem az alábbiakat:
- körforgalomban teljesen szabályos az előzés -ezt jó, ha tudjátok, bár nem hétköznapi cselekedet és legtöbben biztos pislognánk az autósra, hogy ez mi volt?
- álló autósort motorral balról ÉS jobbról egyaránt lehet előzni. Azaz ha az anyósülésen utazó elétek nyit, akkor nyugodtan hívjatok rendőrt, mert a balesetet kresz szerint sem ti okoztátok a kar megfizetésére nem ti vagytok a kötelezettek. Még akkor sem, ha az autó vezetője a jobbról nem előzünk mondókával jön..
-
Grillo
őstag
Az enyém nehéz. Ha rajta ülök. Az számít?
-
huszi.gyb
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #99 üzenetére
Mentségemre szóljon hogy magasszárú cipő.
AndrewTDI!
Látod milyen paraszt vagyok: nekem eszembe sem jutott rákérdezni, pedig mégcsak robogón sem ültem soha. -
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Új vagyok még a topikban. Elolvastam az első hozzászólást, de nem találtam meg amit akartam Azt szeretném megkérdezni, hogy a nagyrobogó szó mit takar? Ccm, vagy magasság, esetleg hossz?
Nem tudom, hogy írhatok e ide.Köszi és üdv!
Egy lelkes újonc
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Öntöttem a tankba a benyához keverve (kb 3 L ami a tankban mennyiség) karburátor tisztító adalékot.Na most a doboz tartalma 230 Ml és ezt 60 L benzinhez javasolják.Én kb 3 colás kupaknyit öntöttem hozzá,mit gondoltok nem fog alólam kirepülni?Viccen kívül milyen az arány? Nem voltam matekból soha jó..
-
DigitXT
félisten
Ennek örömére toltam egy rendhagyó karikát a Majával... Mondjuk lusta voltam
hazaugrani a füldugóért. Hiba volt. Enyhén súg a fülem így 130 km után. Büntet
a 4Road: ilyen 70-es tempónál a legdurvább, mert ott még nem lenne AKKORA
szélzaj, viszont a gázt már rendesen kell húzni, szóval hangos...Viszont, ha
tempót mész, akkor teljesen jó. Mármint AKKORA a szélzaj, hogy elnyomja.
Szóval oda már ígyis-úgyis füldugó kell(ett volna). Mindenestre jó volt, na.
Sajnos kamiont előzni kicsit kevés a 15 ló: még faluban is megszívatott picit.
De normál közlekedésre teljesen elegendő. Páran előztek: 110 körül mentek.
Anno a Madisonnal sem mentem 90-100-as utazó fölött, csak az jobban elindul.huszi.gyb: perszehogy nem volt, mert nem merték feltenni. De majd most...
-
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #88 üzenetére
Igen igen, alakváltó lábam van, kifelé teljesen más formát vesz fel mint befelé.
Persze próbálok majd másikat, tudom hogy nem túl szerencsés sportcipőben motorozni, csak amiket még ott próbáltam volna azokból egyáltalán nem volt méret (ezt is rendelésre hozták), a MR csizmába bele sem ment a lábam és egy-két számmal nagyobb szintén nem volt, máshol meg azóta nem jártam.
-
canniball
nagyúr
Az szép...ezek után kérdés mennyit védett volna egy esetleges esésnél...
Én az átmeneti időkre egy Probiker Season II-t vettem, (s bár én sem sokat hordtam de) szerencsére ezzel ilyen jellegű probléma nem adódott.
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #72 üzenetére
"12-es XXL"
Ja hogy a nyolcadik kesztyű! Akkor miért nem azt írod?"Tavaly vettem valahol 20ekm-nél jár."
Ja hát aki egész nyáron rá van gyógyulva a motorra...Komolyra fordítva: nálam is két helyen elkezdte elengedni a varrás a kézfejen, illetve elkezdett foszlani a tépőzár széle, de én visszavittem és gariban megcsinálták. Majd idén nyáron kiderül mi lesz a történet folytatása. De továbbra is azt mondom hogy kényelemre rendben van.
"Csizma innen könnyen belebújhatónak tűnik."
Bele könnyen ment a lábam, csak kijönni nem akart."Nem nagy a lábfejed/rüsztöd?"
Tök átlagos. -
DigitXT
félisten
Én meg még mindig erősen gondolkodom a 16 gr-os Dr. Pulley "görgőkön".
Elvileg kitolja felső tartományt is (Tapasztaltad?), ami nem lenne rossz, ha
120-nál még lenne benne tartalék, és 150-nél sem forgatná le tiltásig.
Na nem mintha ennyivel szoktam volna közlekedni, csak elvben érdekelne,
meg előtte egy picit optimálisabb teljesítményt adhatna - ha nyelezem. Ha
nem, akkor meg gondolom elketyegne normál fordulaton: nem enne többet.
Sokkal.15K. Háromkor bezár a bank, addig még agyalok rajta...
-
kcsa
veterán
Megjött az új variátorszíj is. Még egy doboz kellene és egy időre berekesztem a vásárlásokat.
-
SirKero
őstag
válasz
-Mosquito- #80 üzenetére
Csak tudod elég bosszantó,hogy hiába egy éves a kesztyű összesen talán ha három hónapig ( amikor még vagy már hideg volt az idő ) volt használva.
Tudom hogy semmi sem tart örökké de azért ettől többre számítottam -
kcsa
veterán
Kezdem igazolva érezni magam hogy nem vettem drága "minőségi" kesztyűt
-
kcsa
veterán
-
SirKero
őstag
válasz
-Mosquito- #72 üzenetére
Én a Shox [link] kesztyűvel rá faragtam
Tavaly vettem és épp egy évet bírt ki.Egyszerűen elszakadt az anyaga. Nem a varrás ha nem a szövet
Pont lejárt a garancia -
longwild
aktív tag
kcsa!
Hogy is mondtad, csak melegebb időben jött elő az alapjárati problémád?Ma reggel direkt f7kor indultam, kellően hűvös volt és semmi. Nem volt sem magas alapjárat, sem alapjáratról lefulladás lámpához érkezve...
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #69 üzenetére
12-es XXL
Tavaly vettem valahol 20ekm-nél jár. Újak külső a csukló,tenyér részen a varrások elengednek. Meg kell égetni ne fusson le,illetve varrni kellett már. Kb 4 éves Shox kesztyűvel nem volt ennyi baj,pedig az már kapott eleget.Csizma innen könnyen belebújhatónak tűnik. Nem nagy a lábfejed/rüsztöd?
-
canniball
nagyúr
Ez is eszembe jutott, de arra jutottam hogy ezt mégsem írhatta...és tessék: de.
Mosquito!
Ha nem jó a 8-as akkor vegyél más méretet.
Mi nem tetszik abban a kesztyűben? Nekem is olyanom van, és igaz hogy egyéb összehasonlítási alapom nincs de a Probiker kesztyűmhöz képest maga a tökély.Louis75 csizma volt.
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #65 üzenetére
Amikor a lábamon volt nem volt passzentos, hanem kifejezetten kényelmes. Csak lehúzni nem tudtam (pedig a vádlinál tépőzáras verzió volt), mert olyan szűkre szabták lábfejnél.
Melyik az a 8-as MR kesztyű?
-
kcsa
veterán
Szolgálati közlemény: a topik neve módosításra került, hogy a "kismotor" ne legyen félrevezető smkp tulajok számára
-
DigitXT
félisten
Az, hogy fel kell próbálni. Hálós mivoltából fakadóan biztosan jól átszellőzik,
viszont a beépített protektorok lehet, hogy nem tudják azt, amit a FF tud.Mondjuk az Action Shirt (igen, ezt vettem tavaly), érdekes állatfaj, mert csak
könyök-/vállvédelem van benne. Viszont így kiváló kiegészítője a Pro L2-nek,
mert az meg egy önálló gerincvédő, amit a kabát alatt is hordani szoktam. -
kcsa
veterán
Lehet kegyetlen, de van a (kis)robogóknak saját totyikja
Ellenben először derítsd ki hogy a nyomógomb, vagy a kürt sz.r, bontásól pótolható
-
Timyyy
őstag
Remélem kismotorosként beférek ide
Aprilia SR-50-em van, nem műxik rajta a duda, már így vettem (használtan). Meg lehet mókolni házilag, vagy mindenképp gurigázzak el szerelőhöz? -
kcsa
veterán
az assesso térdprotektor nekem is szimpi, én is szélvédelemre venném főleg. De most nincs kedvem. Ha érted mire gondolok
Farmerban nyomom én is. Meg utcai cipőben. Lehet köpködni, de itt nincs váltogatás, a cipő arra kell hogy letehessem a lábam a pirosnál, arra meg jó
És igen. A motorosnadrágomat én is kihíztam
-
Something_
őstag
-
DigitXT
félisten
ennek javítása is csak lustaság kérdése
Na igen.Nekem is elengedte magát az egyik patent a kabát ujján, viszont
mivel a kesztyű úgyis odafogja, már legalább 1 éve legalább járok vele így.Anno sok fogalmam nem volt a motoros ruhákról, bár most sem sokkal több
van, mert amit elsőre bevásároltam, az teljesen jól bevált. Oké, a gatyát azt
kihíztam, de úgyis inkább farmberben szeretek motorozni. Tudom, ha perec
van, akkor sírni fogok a cordura jobb kopásállóságáért. Esetleg egy kevláros
farmer, vagy egy farmerszabású "bőrnaci"() szóba jöhetne, de az meg már
egy picit overkill. Fene tudja. Egy elcsúszáson kívül (még a bérelt SMKP),
eddig semmi nem volt (kopp-kopp-kopp): autósok hülyeségét kivédekeztem.25 fokig simán jó a kabát, fölötte meg volt, hogy mentem ing+gerincvédőben,
de tavaly vettem a protektoringet, szóval azt csak fel fogom venni a nyáron...
Anno a térdvédőt is "nyárra" vettem, hogy ha rövidnadrágban gurulok, legalább
a térdemet védje vmi, de akkor baromira nem tetszett...Aztán elkezdtem a
hűvösebb időkben hordani, mert szélfogásra is kiváló - szóval egyelőre ez van.Előfordul, ha sietek, nem vesződök vele. De akkor sem megyek állat módjára.
(Az asesso még szimpatikus. De gondolom egy kicsit meleg lenne a nyárra.)HGabor89: ja jó.
Úgyis lesz majd vmi topiktali (legkésőbb talán nyáron, ha
a szervező is idekeveredik a bokros egyetemi teendőit követően), aztán lehet
"hasonlítani" a gépeket. Mondjuk ha már megvetted, akkor nem számít, hogy
miben jobb/rosszabb a másik, inkább csak tapasztalatcserének jó. -
kcsa
veterán
Kell a ruhavásárláshoz mázli is.
Bevallottan a legolcsóbb kabátot kerestem anno sok éve (<20k), és vagy hat évig használtam. Most is megvan, hibátlan, tépőzárak vannak felbolyhosodva csak. Másodiknak is ugyanazt a gyártót választottam, most is pár éve használom (17k), még mindig jó. Nagy esőben beázik. A márkás is, max később
Kesztyű dettó - ugyanaz a gyártó mint a kabát, legolcsóbb vékony bőrkesztyű (~6k) 10 foktól fölfelé jó vagyok, nem szakad, nem rojtos, pedig vagy négy éve használom. Kicsit kitágult a tépőzár "visszaforduló" része csuklóban, ezért nem tudom szorosra venni, de ennek javítása is csak lustaság kérdése -
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #35 üzenetére
Nekem nagyon bejönnek kinézetre, és nagyon kényelmesnek éreztem (ráülve). Emellett megbízható japán technológia, szóval csak megy, és megy...
Ha rendesen karban van tartva, szerintem kimegy a világból is.
Ki kell próbálni, rá kell ülni, menni kell vele egy kicsit.
Méretre amúgy nem olyan hatalmas, legalább van rajta lábtér.
Ahogy írták: egy nagy Burgi sokkal durvább, aztán van, aki azzal is nyomja városban. (Nekem mondjuk ránézésre már túl nagy lenne ide, de nem ítélem meg addig, amíg nem próbáltam.) Ha esetleg mennél próbakörre, szívesen megyek veled kibickedni: mindig is szerettem volna kipróbálni egy 250-es Maját.
Kesztyűvel kapcsolatban: 18K-ért vettem egy JÓ bőrkesztyűt (asszem az is Prexport, talán azon belül Pro Race), ami már 5 éve hibátlan. Szóval nem biztos, hogy érdemes nagyon lejjebb adni, mert van, ami egy szezon alatt szétmegy (AndrewTdi mutatott olyat
), és azért nem kerül az sem ötödébe, sőt.
Ezen meg tök jó protektorok is vannak, mégis kényelmes is. Jó cucc, na. (Nem tudom linkelni, mert már nem él a link, de ha összefutunk esetleg, akkor meg tudom mutatni, milyen.
)
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #40 üzenetére
A Louis csizma nekem nem jött be: felhúzás után az eladót kellett megkérnem hogy operálja már le a lábamról, de próba-cseresznye.
A térdvédőről jókat olvastam, de van rövidebb verzió is (esetleg azt lehet olcsóbban megkapod). Illetve a pántjai elég szélesek (én is vettem ilyesmit), ez nem biztos hogy kényelmes hosszútávon, de ezt is ki kell próbálni.
A kesztyűt illetően a Racer márkáról sosem hallottam (de én sem vagyok túl művelt e téren), viszont 20k körül már tényleg lehet válogatni olyan "nagyobb nevek" termékei közül is mint a Difi, a MugenRace vagy a Berik, illetve egy kicsivel többért már Arlen Ness is kapható. Ha gondolod kérdezz rá a motoros topikban, ott az "öreg motorosok" jobban vágják a témát. -
DigitXT
félisten
Kabátba ilyesmiket raktam: alul. A Pro L2 újonnan már nem kapható ugyanabban a kialakításban, csak fejlettebb verzióban, viszont elég horror áron (37K). Ugyanitt vettem amúgy a protektoringemet, ami szintén nagyon jó cucc, de szintén horror áron van, még akciósan is. Viszont akkor nem kell külön "tuning" protektorokat venni, mert abból is ki lehet venni (zsebes), és át lehet rakni a kabátba.
Ezeket több év alatt vásároltam össze, szóval így alakult.
A túraplexit amúgy nem nagyon erőltetném, ha csak városban jársz vele, mert valóban nagyon lefogja a menetszelet, és az még a protektoringnek sem árt nyári 40 fokban. Persze, ha sokat túrázol, és amúgy zavar a nagy menetszél, akkor nem szóltam.
-
balazs1011
aktív tag
Jó ár érte.317e+forg.
http://www.kepesmotor.hu/kymco-nagyrobogo/p1356399
-
Something_
őstag
válasz
Something_ #40 üzenetére
Írtam e-mailt, kb 3 percre rá kaptam választ.
Amiket kinéztem azok mind vannak készleten (plusz a két fajta FF gerincprotektor is), viszont kesztyűből csak S, M van, szóval az bukta.Az árak is aktuálisak, ha netán valaki gondolkodna a vásárláson.
-
canniball
nagyúr
Szvsz ha már külön frakció akkor az új lehetett volna egy smkp. topik, most lehet a régit is átnevez(tet)ni.
(#15) HGabor89!
Mielőtt elindulnál vásárolni azért érdeklődj a boltnál, ezek úgy látom 2012-es árak. -
SirKero
őstag
Csak azért,hogy be illeszkedjen az Itt szóltam hozzá sorba
-
kcsa
veterán
válasz
Something_ #35 üzenetére
Nem olyan nagy az. Nézz meg egy 650-es burgit, na az már valami
-
Something_
őstag
Hopp, lehet, hogy én is majestys leszek
Dumálunk kollégámmal, erre bemondja, hogy xy kollégánknak van egy 250es majája, amit el akar adni, mert nagyon ritkán használja.
Gyorsban fel is hívtam, 2002-es, tipp-topp, 300 körült mondott, de holnap személyesen átbeszélgetem vele, hogy ez bizony baráti alapon 250-nél álljon megMit érdemes tudni a 250-es majákról? Városba nem túl nagyok? Könnyen kezelhetőek a nagy test miatt?
-
longwild
aktív tag
Srácok lányok!
Itt jobb oldalon van olyan, hogy Elmentem ezt az oldalt. A kedvencek fejléc alatt a bejelentkezési adataitok alatt....
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, akkor a könyvjelző miatt én is OFF-oltam egyet...
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Nálam úgy lett gyanús a dolog, hogy szelephézag be lett állítva, de mégis ketyegett utána. Hengerfej leborítás után rögtön látszott, hogy csak pucolni kell a szelepeket, és újra beállítani.
Srác amúgy mostanában főleg autókat javít, motorok háttérbe szorultak. Most én is úgy vagyok, hogy keresem az igazit
Másra nem ajánlanám a srácot, van menyasszonya -
kcsa
veterán
Nem teljesen. Az alapjárati motor is azért lesz főleg retkes, mert ha szelepek kokszosak, nem zárnak rendesen, és visszapöfög kicsit. Olaj is juthat vissza, de persze, a szivacsból is lehet.
Igazából szívesen ajánlanám neked a solymári srácot aki nekem csinálta, de úgy kell kiimádkozni belőle egy időpontot, mert képtelen beosztani az idejét, úgyhogy nem ajánlom
-
longwild
aktív tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #15 üzenetére
Szerintem egy gerincvédőt kalkulálj bele. Amik a kabátokban vannak, azok rém
gyengék. Adott esetben csak egy polifoam szerű szivacs, ami sz*rt sem ér...
Okés, hogy akár cserélhetők (zseb), de akkor sem nyújtják azt a védelmet, amit
egy dedikált gerincvédő nyújt. Tudom ajánlani a Forcefield termékeit. Bár drágák,
de csúcskategóriásak. Egyben nagyon kényelmesek. Nekem egy Pro L2-m van,
jó pár éve. Olyan, mint az új. A kabátomban is lecseréltem a gyári szivacsszerű
protektorokat FF-re: jobban érzem magam benne (könyök+váll védelem). Amúgy
a kabátom Prexport, olasz. Eddig bírja. 5 éves. Vizet bírja, de a cipzárnál beázik. -
longwild
aktív tag
válasz
Something_ #15 üzenetére
Kabát kabát... Nem is tudom, hogy jók-e nagyrobogóra... plexid van a motoron?
Csak mert én tavaly kezdtem az egészet, vettem kivehető béléses kabátot, de még a bélés nélkül is lehet főni a plexi mögött... Épp ezért kezdtem gondolkodni protektoringen...
-
longwild
aktív tag
Akkor jövök én is egy új keletű problémával
Elmúlt három napban 2szer állt le alattam a motor. Mindig akkor, amikor lámpához gurultam.
Hazaérve elkezdtem játszani a gázkarral, épp csak pici gázt húztam rá és engedtem vissza úgy, hogy még ne fogjon a kuplung. Meglepetésemre elkezdett bizonytalankodni a fordulatszám és 2-3 alkalommal sikerült megfullasztani is, mert annyira beesett a fordulat, hogy már nem jött vissza.Utóbbi kísérletet azért csináltam, mert arra gondoltam, hogy esetleg a kuplungnál van valami balhé, nem old le rendesen és megfullad a motor fékezéskor... De nem...
Tippeket várok
-
-
Something_
őstag
Kezdő felszerelésről vélemény? Ár/érték arányban, ahogy néztem egész jó.
Probiker traveller
Térdvédő ütéselnyelő betéttel
Racer STARTKéne még valami patent kabát, de annyi fajta van, hogy gyááá.
-
üszök
őstag
Írok mán ide is,hogy vissza találjak.
-
kcsa
veterán
Eléggé kopáshatáron van. 30k alatt sehol nem találtam daycot se, a gyári meg 50k, de itt a 24k ár meggyőző volt.
Kiszolgálás is korrekt, az ember rögtön hívott hogy gond lesz, nem tudja küldeni (morogtam is magamban hogy másra nem számítottam), de egy óra múlva újra hívott hogy megoldotta, és még a héten küldi.
-
kcsa
veterán
Kicsit hogy ontopik is legyek: elvileg ma küldik az új szíjat, sikerült kifejezetten olcsón megcsípni. Bár ez a hónap is vastagon mínusz lesz emiatt... :/
-
DigitXT
félisten
Baráti, kvázi beszélgetős, ami nem zárja ki, hogy ha értünk valamihez, segítünk.
Ha nem, akkor nem tudunk segíteni, de legalább nincs sértődés... Mert baráti.kcsa: ha beválik, a robogósat kiveheted
Hehe. Mondjuk én a motorosat vettem ki, így továbbra is csak 2. (Mint a kerék.) -
kcsa
veterán
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye"
Felmerült az segédmotorkerékpáros közösség részéről hogy válasszuk külön a nagyrobogókat, mert eredendően más problémákkal, más kérdésekkel foglalkoznak a különböző kategóriájú járműveket használók.
Így ezennel ünnepélyesen megnyitjuk a maxi-robogók topikját.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hálózati / IP kamera
- Napelem
- Apple asztali gépek
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A35 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest