- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atikusz
senior tag
válasz Barthezz2 #17078 üzenetére
Gondolom ez csak azokra vonatkozna akik utólag vennék igénybe az eszámla szolgáltatást, akik korábban is eszámlát használtak, azokat gondolom nem illeti meg a 200 ft-os "feltételes módú" kedvezmény.
"b) Az alábbi tarifacsomagok esetében a tarifacsomagok havidíja emelkedik. Az emelkedést a
piaci körülményekben bekövetkezett változások indokolják. Az emelkedés átlagosan (a
tarifánkénti díjak ettől eltérhetnek) 4,2%-ot jelentenek."a jelenlegi piaci körülmény ami a fogyasztót érinti az a jövő januárban életbe lépő +2%-os ÁFA emelés. De mivel egyik csomag sem 2%-kal emelkedik, hanem jóval többel, épp ezért ez a "piaci körülmény" duma erősen sántít. Nyilván a szolgáltató az ÁFA mértékén felül is emel, és van egy olyan sejtésem, ha lett volna jövőre ÁFA emelés, ha nem, akkor is emelt volna.
[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
válasz Barthezz2 #17090 üzenetére
Egyik tarifacsomagomnál az áfán felül, több, mint 17%-al emelték a havi díjat.
Azt az információt kaptam a Vodafone-tól a facebookos oldalon, hogy a hatályba lépéstől számított 15 napon belül, ha nem ért vki egyet az új ÁFSZ-el akkor felmondhatja vagy módosíthatja a szerződését, ha hűségnyilatkozat van, akkor azt is kötbér nélkül meg lehet tenni. Ezt írták facebookon, bár két helyen is voltam ott viszont ezt az információt nem tudták megerősíteni. Egyik helyen meg azt mondták, hogy a Vodafone sem tudja a szerződésbontás részleteit, majd csak csütörtök vagy péntektől. Jó mi? -
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #17146 üzenetére
Én úgy tudom ez az Évfolyam tarifa az elérhető flottacsomag az egyetemek, főiskolák számára.
-
Atikusz
senior tag
válasz faklyasgyuri #17418 üzenetére
ez áprilisi tréfának még elment volna..
-
Atikusz
senior tag
válasz hodostamas #17427 üzenetére
A készülékbiztosítást csak személyesen tudod lemondani írásban a Vodafone üzletben.
Nekem is lenne egy kérdésem:
Vettem november 30-án egy 0 perces, Vodafone jótállási jeggyel rendelkező iPhone 4-es készüléket és szeretném hivatalosan függetleníteni a Vodafone-nál. Az üzletben azt mondták, hogy nem tudják ezt elvégezni, ugyanis a rendszerben nincsenek benne a telefon adatai (jótállási jegy sorszáma, készülék IMEI és Serial száma) épp ezért nem tudják rögzíteni a kérésemet (azt mondták valószínűleg azért, mert kereskedelmi forgalomba nem került a készülék), viszont, ha bármilyen jótállási problémám lenne a készülékkel, azt bármikor bevihetem és elküldik az Apple felé. Ezt az Apple szerviz telefonon is megerősítette nekik. Az Apple Support oldalán ellenőrizték ők is, én is a jótállás érvényességét, mely 2012. november 28-ig szól.
Tehát a kérdésem az lenne, hogy ezek tudatában semmilyen lehetőségem nincsen a készülék hivatalos függetlenítésére? Már csak azért is furcsállom, mert a függetlenítést is az Apple végzi (amihez még a készüléket sem kell leadni/elküldeni), Vodafone jótállási jegyem van, tehát emiatt nem tudom mi akadálya lehet egy függetlenítésnek, ha amúgy egy szervizes javítás pedig megoldható lenne.[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
De felbonhatja. Hisz én is felbontottam 3 szerződést (mindegyiken volt még hűség), az egyik pl. friss 2 hónapos szerződés volt, aminek keretében egy iphone-t hoztam ki 2 év hűséggel, de én ezt decemberben felmondtam a másik többi kettővel, hisz a kapott kedvezményeket érintette. A kapott kedvezményt nem a készülék jelenti, hanem azok a percek/bónuszok amik járnak az előfizetéshez és ez olyan mértékben érintette, hogy az addigi (nem tudom most fejből pontosan) 750 ft helyett, már asszem 1000 ft-ért válthattál volna másik bónuszra. Nagy nehezen, de sikerült elérnem, hogy megszüntessék az előfizetéseket. Hozzáteszem: kötbér nélkül.
-
Atikusz
senior tag
Sziasztok!
Ma bementem az egyik Vodafone márkaképviselethez, hogy feltöltőkártyásról havi díjas csomagra áttérjek (Kredit tarifára).
Megtörtént a hitelképességi vizsgálat, nem kértek előleget, mondom akkor jöhet a szerződés. Mivel csak SIM kártyáról van szó (nem vásárolok mellé készüléket) ezért határozatlan idejű szerződést szeretnék kötni.
Eljutottunk a szerződésig, de az aláírásig nem, ugyanis nem írtam alá, mert nem találtam a szerződésben a határozatlan időre való utalást, mint ahogy a határozottra sem. 5 oldal kemény rizsázás van a semmiről, vagy legalábbis olyanról ami a szerződést közvetlenül nem érinti. Említi, hogy az ÁszF x y pontját az aláírásommal elfogadom stb. stb.
Az ügyintéző azt mondta ez határozatlan idejű, bontáskor nem kell kötbért fizetnem.
Nem írtam alá. Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Kétszer is. Az egyiknél a kollega azt mondta, az a szerződés határozatlan idejű, a részletek az ÁszF-ben találhatók, keressem meg, olvassam el. Rendben, megnéztem a tarifára vonatkozó és a szerződéskötéssel kapcsolatos általános rendelkezéseket, de nem találtam a kérdésemre vonatkozó információt. Mégegyszer felhívtam az ügyfélszolgálatot. Ott az egyik kollega, hosszas várakozás (dallam) után azt mondta, valóban nem tartalmazza az ÁszF a határozott és határozatlan idejű szerződéssel kapcsolatos rendelkezéseket, azt az egy korábbi ÁszF tartalmazza (kvázi találjam ki, keressem meg, hogy mégis melyikben van az). A társosztállyal való egyeztetése után pedig kijelentette, hogy only-SIM módban is csak 2 év határozott idejű szerződéssel vehető igénybe a Kredit tarifa.
Kérdem én, akkor kinek kell hinnem, mert ugye úgy van, hogy a szememnek hiszek, meg hiszem amit látok, de nem találom konkrétan a kérdésemre a választ sehol.Remélem valaki tud ebben nekem segíteni és meg tudja erősíteni az egyik vagy a másik fél válaszát.
Hálás köszönettel!
-
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18681 üzenetére
Ez le is van írva ügyfél által elérhető helyen, vagy csak úgy mondják?
Bocsi, nem téged akarlak bsztatni, csak elég furcsa, hogy az ügyintéző a szerződéskötés pillanatában azt mondja, hogy nincs hűség, ráadásul visszamentem is akkor is cáfolta azt, hogy 2 év hűség lenne SIM-only módban is.Hol lehet megtudni valójában az igazságot??
Fogyasztóvédelemnek kell kideríteni?[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18685 üzenetére
nálam ez a harmadik oldal hiányzott, ugyanis a készülékvásárlással kapcsolatos rész nem érint. ez így rendben lenne, mert ez világosan megírja, hogy 2 év határozott idő, 1. ill. 2. ha bontasz mennyi a kötbér.
Ez világos. De nekem nincs ez a rész a harmadik oldalon tehát kvázi még mindig nincs megoldás a kérdésemre. -
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18687 üzenetére
kellene, de nincs! és ez itt a baj, hogy hiányzik.
rendben, köszi. de szerintem az én szerződésemet is megnézheted, mert azt mondta az ügyintéző, hogy nem törli, 5 napig meggondolom magam bemehetek és akkor már csak ki kell nyomtatni és aláírni. ha gondolod, megadom az adatokat PM-ben![ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
-
Atikusz
senior tag
Nekem van adásvételim a telóról, de szerintem ez nekik nem elég, hogyha függetleníteni szeretném az iphone-t, vagy igen?
-
Atikusz
senior tag
válasz Clapaucius #18860 üzenetére
A kredit csomag jó. A számlás 20-al ellentétben 100MB adatforgalom is jár túlforgalmazási díj nélkül, továbbá, ha elektronikus számlázást választod, akkor 200 Ft havidíj kedvezmény is jár a tarifa árából (1.950 Ft lesz a havidíj és ugyanennyi lebeszélhető). Kiegészítő opcióként választható hozzá a percdíjnullázó havi 500 Ft-ért, amivel ingyenesen hívhatod a percdíj nullázó opcióval rendelkezőket (Kredit és a Matrix tarifákhoz lehet igényelni). A vodafone térerejéről és mobilinternetéről pedig egy szóval: szvsz a három szolgáltató közül a legjobb.
Ha midenképpen előfizetsz erre a tarifára, azt ajánlom, hogy határozatlan idejű szerződéssel kösd meg.szerk: Érvényes (közép- vagy felsőoktatási) diákigazolvány is legyen nálad a szerződéskötéskor.
[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
válasz Clapaucius #18862 üzenetére
Ez esetben érdemes elektronikus számlázást kérni ahol majd a te email címeddel fogsz beregisztrálni az e-számla rendszerbe, így az ismerősödnek nem fog jönni semmilyen levél meg csekk. Ez neki is jobb, meg neked is.
-
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18694 üzenetére
Aláírtam, megkötöttem.
A szerződésben nincs semmilyen hűség- és tarifhűségről szó, jogkövetkezményekről sem.
Ám az online ügyfélszolgálaton meg 2 évet ír.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondták, hogy én bizony aláírtam 2 év tarifahűséget.
Csakhogy én ugyan nem, mert a szerződésben szó nincs erről egyrészt, másrészt kértem emailben egy hivatalos álláspontot a SIM-only módban kötött Kredit tarifahűséggel kapcsolatban és visszaírtak, hogy ez esetben határozatlan idejű szerződéssel megköthető tarifahűség vállalása nélkül is.
A hivatkozási számot elmondtam a telefonos ügyintézőnek, aztán megkérdezte valamelyik kollegát, azután meg azt állította valóban igazam lehet, ő sem találta a jelenleg hatályos ÁSzF-ben ezt a részt és mivel a szerződés sem tartalmazza, úgy gondolom, hogy a Vodafone rosszhiszeműen járt el velem szemben, pedig még egy iyen kitartó és utánajáró embert mint én nem hiszem, hogy van aki január óta jár utána a dolgoknak.
A panaszt felvette a telefonos kollega, holnap meg megyek asztalt borítani a Vodafone-hoz és persze az illetékes hatóságoknak is jelzem a fennálló problémát, miszerint a Vodafone - rosszhiszeműen - a szerződésre vonatkozó kötelező tartalmi elemeket (szerződés időtartama, jogkövetkezményei..) nem tartja be.
Folytatás következik.. -
Atikusz
senior tag
válasz T0rnad0 #18872 üzenetére
Az Online Ügyfélszolgálaton keresztül vettem észre, hogy a Kredit mellett ott van a 2 év.
A szerződésben nincs, de a telefonos ügyfélszolgálatos kollega azt állította, 2 éves szerződést írtam alá. A panasz kivizsgálása folyamatban, a történetet a Tékozló Homár felé is továbbítottam, holnap pedig az illetékes hatóságok felé. -
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18896 üzenetére
Azt mondod? És amikor januárban kaptam választ a vodafone ügyintézőjétől telefonon, hogy elérhető határozatlan idejű szerződéssel, az nem volt "hivatalos" válasz? És amikor, hogy kiderült, hogy mégsem, kompenzációt is kaptam? Ez a sztori hivatalosan és nem hivatalosan is, nem 3 napja kezdődött.. Így úgy gondolom, hogy jobb, ha nem beszélünk erről, ha nem tudjátok valójában milyen megkeresések és intézkedések voltak eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
Itt nem csak ezzel van probléma, hanem hiányzik a szerződésben a kötelező tartalmi elem (jelen esetben a szerződés időtartama). Ha elismerik, hogy valóban tévedtek, a szerződés attól még hibás marad. Ezt nyilván majd csak az arra illetékes hatóság fogja megvizsgálni, hogy valóban tartalmilag hiányos-e a szerződés és megtévesztésre adhat-e okot, ez nem a Vodafone és nem is az én hatásköröm eldönteni.
[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
válasz NixonHUN #18904 üzenetére
a tarifahűséggel kapcsolatban, igen. a szerződéssel kapcsolatos panaszomat meg nyilván nem nekik fogom beterjeszteni, hanem az ILLETÉKES HATÓSÁG FELÉ? felfogtad? két különböző panasz kerül majd kivizsgálásra ami ugyan összefügg a kettő, az egyiket a Vodafone (tarifahűséggel kapcsolatos problem) a másik pedig a fentebb írt szerződéses problem.
-
Atikusz
senior tag
Értem, de erre milyen válasz jöhet? Bocsánat, technikai probléma adódott, adunk xy kompenzációt és csókolom! Ez nem csak az én érdekem, hanem a többi fogyasztóé is szerintem, hogy ne olyan szerződést adjanak ki ami kvázi megtévesztésre adhat okot és még csak nem is világos mit ír alá az ügyfél. Arról nem beszélve, hogy az ügyintézőnek sem az.
Kész, egyelőre hagyjuk ezt, várom a választ.szerk: a panaszomban a szerződés tartalmi hiányát is megemlítettem természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18946 üzenetére
Én ezzel csak a többi fogyasztó figyelmét akartam felhívni, hogy érdemes utánajárni a dolgoknak és mielőtt aláírja a szerződést, azt elolvasni, mert nem mindig az van amit mondanak. Ez lenne vele a célom.
Látszik, hogy Vodafone-os munkatárs vagy, ők is komplett hülyének néztek
[ Szerkesztve ]
-
Atikusz
senior tag
Rendben, de egyébként azt is hozzátette az NMHH munkatársa, hogy bármilyen válasz is érkezik (pozitív vagy negatív), mindenképp érdemes panaszt tenni a szerződés tartalmi hiányosságaival kapcsolatban. Tehát ha az én helyzetem megoldódik, attól még mindenképp vizsgálódni kell függetlenül attól, hogy milyen válasz érkezik a Vodafone-tól.
-
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #18951 üzenetére
Na persze. Nézd én részemről itt befejeztem az egészet, erről az ügyről nem kívánok többet írni, mert itt egyesek elég komolytalanul állnak hozzá a dolgokhoz és úgy gondolják, hogy én vagyok itt a bűnbak én követtem el a hibát és satöbbi. Úgyhogy felejtsétek el a témát és akkor mindenkinek lesz egy nyugodt éjszakája.
-
Atikusz
senior tag
Nekem csak 100 ft-tal emelkedik a havi díjam júl.1-jétől hál istennek!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen