Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bence2

    csendes tag

    Én is kaptam a lent említett 15GB adatforgalommal kapcsolatban levelet a vodafone-tól (Internet szabadon csomagban vagyok). A második oldalon az "a)" pontban továbbra is említi, hogy
    "a) A Vodafone Internet Fix illetve a Vodafone Internet Szabadon tarifacsomagok Előfizetője vonatkozásában, az adott számlázási ciklusban 5 GB adatforgalom elérésétől, Szolgáltató rugalmasan, a hálózat aktuális leterheltségétől függően lassíthatja az adatsebességet. A számlázási ciklus lezárulásakor a sebesség lassítása megszűnik. Ezen tarifák vonatkozásában ezen túlmenően a lenti b) pontban meghatározott Dinamikus szolgáltatásminőség- szabályozás is alkalmazandó."

    A "b)" pontban pedig részletezi, hogy 15 gb után priorizál.

    Vagyis 5 giga után belassít ahogy eddig tette és 15 giga után a lassítás után brutálisabban belassít a priorizálás miatt.

    Ezt próbáltam értelmeztetni a kedves ügyfélszolgálatossal is, akinek elég nehezen ment a dolog.

    Ezután említettem neki, hogy ez a 15 gigás dolog a levél szerint "Hatályos 2010.03.01-től" és én a régi lassú netet tapasztalom, semmi változás nem történt. Erre a kedves ügyfélszolgálatos: Hát majd 13-a után, mert akkor van a számlázási ciklusom és azután oldják fel a korlátot. DE MONDOM AKKOR AZ MI A LEVÉLBEN, HOGY "Hatályos 2010.03.01-től"... Hát azt nem tudja, csak annyit tud, hogy 13-án oldódik fel újra az 5 gigás korlát...

    Ezután kérdeztem, hogy mi a helyzet akkor, hogy ha ez nekem nem tetszik és szeretném felmondani az internet szabadon előfizetést? válasz: kb 60ezer huf kötbér, mert két év hűséget kötöttem és még kb 14 hónap van vissza.... MIVAN???? Erre mondtam neki, hogy legyen szíves a levél alján értelmezzük már azt a mondatot, hogy "amennyiben ÁSZF jelen levelében közölt módosítást nem fogadja el, úgy a levelünk kézhezvételét követő 15 napon belül, további jogkövetkezmények nélkül felmondhatja mobilinternet előfizetését" - Várakozás kb 20 percen keresztül... Eredmény: TÉNYLEG FELMONDHATJA KÖTBÉRMENTESEN...

    Ezután mondtam neki, hogy a levél kelte Feb. 19. és a 15 nap március 6.-án telik le. Ha Feb. 13.-án az új számlázási ciklustól kezdve próbálhatom ki a szolgáltatást, akkor már nem mondhatom fel csak kötbér ellenében az előfizetést ugyebár. kérdés: jobb helyeken kipróbálok egy szolgáltatást és utána eldöntöm, hogy kell-e vagy sem. Gyakorlatilag úgy kell döntenem előre, hogy felmondom-e vagy sem, hogy ki sem próbálhatom? Ügyfélszolgálatos: Kis türelmét... 10 perc mulva a válasz: sajnos igen.

    Hát szerződést bontottam...

  • bence2

    csendes tag

    http://www.hwsw.hu/hirek/44583/pannon-telenor-mobil-szolgaltato-operator-praktikum-internet-mobilinternet.html

    Hmmm... 5FT/perc lesz a Pannonnál a percdíj vezetékes irányba (+ a hívás elején egyszeri 5Ft kapcsolási díj, hogy teljes legyen az igazság). Remélem, hogy Vodáéknál is előállnak valami versenyképesebb percdíjakkal, mert nem szívesen hagynám ott őket. Eddig meg voltam velük elégedve, de ha a piacon ugyanazt máshol olcsóbban kínálják akkor nem sokat fogok gondolkozni...

  • bence2

    csendes tag

    válasz Oly #11037 üzenetére

    7,2 HUF/perc sem hangzana annyira rosszul, viszont nem értem, hogy akkor telenoréknál hogyan tudják ugyanezt 625 HUF-os havidíj nélkül és 5 HUF/percért adni. Gondolom nem sok hasznuk van rajta, de ha szép csendben az akció után nem kúszik fel majd az ára akkor ez nagyon versenyképes ár.

    Én nekem az nem fér a fejembe, hogy a Trémobilnál hogyan lehetséges az, hogy például domino7 díjcsomagban csúcsidőben 90HUF/Perc a vezetékes hálózatba (http://t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/domino/d7).
    Meg a többi trés díjcsomagnál is (http://t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/domino/tovabbi) 72-94 HUF/Perc csúcsidőben vezetékesre.

    Hogy lehet ez??????? 3-4 HUF-os végződtetési díjak vannak és a Pannonnak az új 5 FT-os percdíjjal is van valami minimális haszna. A té meg saját vezetékes hálózatába több száz százalékos haszonkulccsal??? Nagyon elvannak itt cseszve a dolgok...

  • bence2

    csendes tag

    válasz bence2 #11038 üzenetére

    Jahh, még valamit kifelejtettem, mert az előbbi hozzászólásomban csak a dominós díjcsomagokból csemegéztem, hogy mekkora felháborító percdíjai vannak. Ez még brutálisabb: http://www.t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/havidijas/tovabbi. Szervusz díjcsomag: Hálózaton belül csúcsidőben:108HUF/Perc és ez még a hálózaton belüli volt. Vezetékesre 120 HUF/Perc csúcsidőben. Más mobilhálózatba csúcsidőben szervusz és társalgó díjcsomaggal is 120 HUF/Perc. Jelenleg vitamax scool tarifacsomaggal hálózaton belül egésznap 10HUF/perc és vezetékes+egyéb hálózatba 35 HUf/perc.

    A szervusz 120 FT-os percdíján ki az az eszement idióta, aki telefonál? A trémobilnál nem hallottak még arról, hogy VERSENYKÉPES SZOLGÁLTATÁS VERSENYKÉPES ÁRAKKAL?

    kb félévente körbenézek mindhárom mobilszolgáltatónál, hogy milyen árak vannak. A legjobban eddig az jött be, hogy mobilnet előfizetés okostelefonra és azon egy VOIP alkalmazás amiért vezetékest full ingyen hívok, mobilokat pedig 14 FT-ért. De ez csak a magyar mobilpercdíjak. VOIP-en angliába, vagy németországba is 10-20 FT-ért telefonálok, vezetékest meg kb 30 országban ingyen.

    Majd ha itthon észhez térnek a mobilszolgáltatók, hogy nem az ügyfelek vannak értük, hanem ők vannak az ügyfelekért (mint ahogy kicsit nyugatabbra) akkor talán a valódi versenyhelyzet is kialakul, nehogy elmenjen a kedves ügyfél a másik szolgáltatóhoz ahol emberszámba veszik és kell a pénze. Mert ők is abból élnek

  • bence2

    csendes tag

    válasz mukibuci #11995 üzenetére

    Gondolom azért, amiért általában a kereskedelem így épül fel... Pl egy Hypermarket adja a kenyeret beszerzési ár alatt, vagy az akciós termékeket... Ha már bemész oda, akkor mást is vásárolsz, amin megtérül a haszon...
    Sztem azért csak a személyes ügyfélszolgálaton lehet érdeklődni, hogy ha már bent vagy akkor rábeszéljenek valamire, vagy "elcsábulj" egy új telefonra.
    Mint a biztosítók is pl.. Ajánlanak valami frankó dolgot HATALMAS betűkkel, a többit majd a kedves ügynök elmondja. Neki meg már a rutinos rábeszélési technikája nagyobb sikert arat majd az ügyfélkör bővítésénél.

    Gondolom, hogy hasonló dolgok motiválhatják itt is a további info a személyes ügyfélszolgálaton-t... A fenti példák lehet, hogy nem a legjobbak, de ha nagyon hasonlóval szeretnék élni, mivel ez is részlet, akkor nézz meg egy banki ajánlatot a plakáton. Ki írnak egy nagy számot Pl 8% és további infóért fordulj az agent-hez. Aki majd jól rábeszél, hogy miért jó ez neked és ha már itt vagy akkor most csak neked elengedjük az első 3 havi kezelési költséget. Holott ez is bele van építve a termékbe. Minden ügyfélnek jár pl a meghirdetett konstrukcióban az első 3 havi kezelési költség elengedése. De mennyivel jobban hangzik az, hogy "Személyreszabott ajánlat" és "csak önnek" "csak most" és itt a soha vissza nem térő alkalom... stb bullshit. Remélem nem voltam félreérthető.

    Off:
    Egyébként meg sosem értettem, hogy miért kell részletre telefont venni.. Ha nincs 100-200ezrem, akkor nem veszek 100-200ezres telefont. Gyűjtögetek. Amit részletre fizetnék, félrerakom. Pl ugyanannyit havonta. És mire megveszem vagy olcsóbb lesz, vagy 1 kategóriával jobb lesz ugyanazért a pénzért.

    Ha meg valaki háborog, hogy dehát annyi pénze nincs, akkor meg be kell érni egy olcsóbb vagy egy olyan jobb telefonnal, amit használtan vesz. Mondjuk mikor 1 év használat után megunnak a kis gazdag burzsuj gyerek az ájfónt és féláron eladja vaterán.
    On

    [ Szerkesztve ]

  • bence2

    csendes tag

    válasz bence2 #11997 üzenetére

    A részletre vásárlással kapcsolatban:
    Nagyon érdemes és tanulságos elolvasni az alábbi két cikket:
    ezt és ezt

    Semmi célzás semmire, csak hátha pár embernek hasznos a hirtelen döntések előtt. Hihetetlen, milyen emberek vannak. Van egy frankó működő tárgyam és mert a szomszédnak jobb van veszek én is. Jaa, nincs pénzem, nembaj akkor hitelre. Jaa, 1-2 hónap mulva rájövök, hogy nincs pénz hitelt törleszteni sem... Vissza adom az újat, ami a hitel tőkéjét sem fedezi, és már a régi sincs meg. Így nincs semmi, de helyette van hitel...
    A hitel csak akkor ésszerű, ha megtérülés sejthető mögötte. Egy 100ezres telefont ha megvesz hitelre mikor kijön az üzletből már csak 80-at ér. A hitel (még ha kamatmentes is, amit kötve hiszek) kötelességekkel jár. A mobilszolgáltatók a "kamatmentességet" úgy kompenzálják, hogy cserébe ha hitelre vásárolsz telefont akkor sokezres havidíjjal le kell kötni magadat 1-2 évre. Akkor hol itt a kamatmentesség? Mindegy, hogy milyen címszó alatt, de a profitot beszedik. És még eladják neked, hogy nagyon jól jártál, mert te kamatmentesen kaptad a telefont részletre.
    És mekkora jófejek.

    Úgy látszik, hogy itthon a magyaroknak tényleg erre van szüksége: hitelből telefont, szuzukit, meg este legyen Máunika só meg Barátok közt. És dobjunk össze egy kis pénzt Izaurának is... Nehogy kimaradjon szegény.

    [ Szerkesztve ]

  • bence2

    csendes tag

    válasz dedike #11999 üzenetére

    Se a termék árába nem volt beleépítve, se kötelező kapcsolt termék nem volt? (előfizetés, stb). Ha nem, akkor kis összegű promóció, hogy legyen szintén vevőcsalogatás. És mert elégedett ügyfélként reklámozod őket majd. Ilyenek pl néhány Mediamarkt-os kamatmentes cetelem kölcsönök, ha ilyesmire gondolsz.
    De láttam már rá példát, hogy egy bizonyos típusú sony TV egészen a kamatmentes hitelig akció nélkül 200ezer FT volt, majd utána megjelent akciósan 230ezerért és hatalmas lehetőségként kamatmentes hitelre.
    Gondolom a 30ezres áremelés nem véletlenül van és esetleg nem annyira elképzelhetetlen, hogy a termék áraiba beleépítik a "kamatmentes" hitel veszteségeit. Tekintettel arra, hogy a kereskedelmi cégek nem jótékonysági non-profit vállalkozások:-)

    Tényleg nem akartam, hogy bárki félreértse az írásomat, csak annyit, akartam kifejezni, hogy óvatosan kell csinálni, ha esetleg részletre vásárol. Arra akartam célozni, hogy érdemes néha a kulisszák mögé tekinteni

Új hozzászólás Aktív témák