- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz patex1983 #26008 üzenetére
Aha értem,
sokallnál 2x9000 vagy 2x tizen ezer ft ot amit majd jóváírnak a számládból, inkább kiadsz 2x40-50 ezret. Tök jó, milyen spórolós vagyAz "ügyintéző" csak a személyes adatok felvétele után látná,hogy mennyi a minimum depozit.
Még az is elképzelhető, hogy nem kellene fizetni.
"Aki ad,az nyer"
-
anulu
félisten
válasz patex1983 #26008 üzenetére
az ügyintézőnek (sem személyes sem telefonos rendelés esetén) nincs belenyúlási lehetősége, hogy mennyi lesz az összeg. amúgy ez nem csak a Vodánál van így, hanem a másik 2 szolgáltatónál is.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
4Grider
nagyúr
válasz patex1983 #44990 üzenetére
Az alap a vodánál, hogy csomagváltáskor, új előfizetéskor még nem aktív a 4G. 3G-n mobilnetet használva a rendszer elvileg automatikusan rájön, hogy 4G-képes eszközöd van, és idővel aktiválja a 4G-t. Ha gyorsítani akarod a folyamatot, akkor mindenképp várd ki a telefonos ügyintéző jelentkezését. Este 11 felé, vagy hajnali 5-kor talán kevesebb adatot egyeztetnek...
-
radio100jozs
őstag
válasz patex1983 #49639 üzenetére
Kétkártyás Honor8, a Telenorra megjöttek az sms-ek, csak a Vodára nem, azért gondolom, hogy ez nem készülék hiba, hanem lehet hazafelé utazva lekapcsolt valahol a hálózatról, és nem regisztrált rendesen vissza. Mivel hívást nem bonyolítottam azon a kártyán, így még ezzel sem tudom kideríteni, hogy így volt-e.
-
radio100jozs
őstag
válasz patex1983 #49639 üzenetére
Megjött a Voda válasza, tényleg náluk volt technikai hiba az SMS üzeneteknél tegnap délután:
"Vodafone Hungary Volt egy kis technikai fennakadás, elnézésedet kérjük! Kérjük, indítsd újra a készülékedet! Ha ezt követően is tapasztalod, hogy az SMS-üzenetek nem érkeznek meg, próbáld ki a SIM-kártyádat egy másik készülékben!"
-
nagyúr
-
asdf_
veterán
válasz patex1983 #75096 üzenetére
Lehet, én eddig teljesen abban a hitben éltem, hogy az ügyféljelszó az az ügyfelet azonosítja, nem az ügyfelet képviselő személyt. Régebben még intéztem is ügyet ennek használatával, bármi egyéb meghatalmazás nélkül (sőt, munkámból adódóan ügyfelek helyett is szoktam néha ügyintézni telekom vonalon, és eddig ezen esetekben is jó voltam ügyféljelszóval) , ezért nem értem, hogy most miért koppantam a falon, lehet, hogy az új csodarendszer hozománya... Mindegy, intézek majd egy jollyjoker meghatalmazást (vagy legközelebb más néven mutatkozom be ,
mert az előbbit gondolom fullos meghatalmazást személyesen lehet kizárólag).[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz patex1983 #75629 üzenetére
Így értem:
"Ha Önt a saját, egyedi ügyében érte jogsérelem, és intézkedést kér az NMHH-tól. Vagyis, ha Ön személyesen érintett.
- Kérelemre az eljárás megindul, az NMHH mindenképpen hatósági döntést hoz az ügyben (ez lehet érdemi döntés, de lehet az eljárás olyan lezárása is, amikor nem születik érdemi döntés).
- A kérelem benyújtása 3000 Ft-ba kerül. Ezt Önnek, mint ügyfélnek eljárási díjként be kell fizetnie. Ebben a kategóriában az eljárási díjfizetés alól egyetlen kivétel van: ha egy rádió- vagy televízióműsor nem kiegyensúlyozott tájékoztatást adott, és Ön ezt kifogásolja – ez ingyenes." -
4Grider
nagyúr
válasz patex1983 #75691 üzenetére
Az összes ipari parkban szendvicspanellel építkeznek. Két réteg fémlemez között szigetelőanyag. Igazi Faraday kalitka, mobil sem szereti, ha a bázisállomás nincs kilométeren belül, akkor annyi a jelnek. Ráadásul ha nincs a tornyon B20 vagy B28, már 500 méterről is gond van. Ne tudd meg, mennyien dolgoznak ilyen helyeken...
-
balinlin
senior tag
válasz patex1983 #75691 üzenetére
Lenn a telken pl. nagy antennával van relatíve normális mobilnet, de VoWifi nélkül telefonálni kb lehetetlen lenne...
Akinek nincs vowifi az vagy elkéri vagy marad messenger, viber, és társai.
Munkahelyemen (Szeged, majdnem belváros) is olyan az épület, hogy remek módon árnyékol, pedig egész sok az üveg és a gipszkarton.
És még sorolhatnám a hasonló dolgokat. Ha neked nincs ilyen gondod sehol, szerencsés vagy. -
Landsmann
addikt
válasz patex1983 #75686 üzenetére
A lentieken kívül még az is, hogy kevesebb az energiafogyasztása a telefonnak mintha mobil hálózaton lógna. Ahova rendszeresen megyek és van wifi, például otthon, melóhelyen, ismerősnél, úgy van beállítva a telefon, hogy automatikusan csatlakozzon. Nem adatkeret sprórolás miatt, hanem az enrgiaspórolás miatt. A Beállításokban az Akkumulátornál ott egy kis grafikon, nagyon jól mutatja mi a helyzet ha a telefon wifin, vagy simán mobiladat hálózaton lóg. Saccra nagyjából fele a fogyasztás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
4Grider
nagyúr
-
fredike2020
csendes tag
válasz patex1983 #76095 üzenetére
Ezek szerint Abony városa megfektette a voda ügyfélszolgálatát, ez szép.
Amúgy az egyből és a 2*40 perc között is van még átmenet.
A másik, hogy az ügyfélszolgálatot miért nem tájékoztatták a kiesésről, miért kapcsoltak tovább a műszaki kollégákhoz még órák múlva is? Erre kellett várni sokat. Ez sima bénázás szerintem.
A harmadik, hogy ennyi kavarcs után illene adni némi jóváírást, még ha hivatalosan nem is jár. -
nagyúr
válasz patex1983 #76095 üzenetére
Eleve már ott kezdődik a probléma amikor egy ügyfélszolgálati rendszer úgy van megszervezve hogy egy tömegeket ( pl teljes város ) érintő hiba esetén az ügyfélszolgálatos embereket kell zargatni.
Ezzel szerintem csak az ott dolgozók vannak feleslegesen le " terhelve " -
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Samsung Galax Tab A7 Lite 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- 16Gb 3200Mhz Kingston/ 16Gb 2666Mhz Hynix/8Gb 3200Mhz Samsung/Hynix/Micron
- Lenovo Legion 5 i510300H, GTX1650TI, 16GB DDR4, 144Hz, HU, RGB bill stb...
- Apple iPhone SE3 128 GB - GARANCIÁS - ÚJSZERŰ - ÉJFEKETE - 90% AKKU
- Samsung Galaxy Tab A7 Lite
- Ingyen elvihető 05.23-ig - Notebook alkatrészek, kijelzők
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen