Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    válasz könnygázóra #8983 üzenetére

    Nagyon rosszul járhattál a Vodafonnál, ha mindezen átmentél velük kapcsolatban. Persze tudom, hogy minden cégnél fordultak elő ilyen és hasonló bánásmódok itt Magyarországon, valamint mindkét másik céggel szemben vannak hasonló kritikák.

    A családunk 2000 óta van a Vodánál, azaz kilenc éve. 2001-től a Pannonnál van a fő előfizum, de egy éven át még volt a Vodánál is. Összesen 3 alkalommal volt problémánk "pirosékkal". Egy alkalommal a számlázás miatt, mint oly sok más embernek, de telefonáltunk, így tisztázódott, sőt adtak 10.000 Ft kedvezményt is. Két másik alkalommal pedig amikor lejárt az előfizunk - mivel nem az alap csomagban vagyunk, hanem a középsőbe - vacakolni kellett azért az utolsó két alkalommal, hogy az adott csomag szerint kapjuk meg (ez azt jelenti, hogy a helyi franchise bolt nem akarta ideadni azon az áron, de egy telefon a 1270-re és megkaptuk)
    A Pannonnál sok apró problémám volt, néha ne mis olyan apró. Sokkal bosszantób az ügyfélkezelésük számomra. Sajnos mivel körülbelül 9.000 embernek van hasonló csomagja, mint nekem, akiket ingyen hívok, ezért nem váltok, mivel az sokba kerülne nekem. Mindemellett a Vodánál a családi előfizunknak, amibe 7 szerződés tartozik, úgy 15-20%-kal olcsóbb a percdíj, mint a Pannonnál a nagy csoporté.

    Szóval neked nagyon negatív tapasztalatod van a Vodafone-nal, nekem messze nem ilyen negatívak az élményeim. Rosszabbakat éltem meg a "zöldekkel", jobban is zavartak/zavarnak. Mivel rengeteg angol barátom van, illetve apám egy osztrák cégnél dolgozik, ezért rajtuk keresztül azt is látom, hogy mennyivel másabb kint a cégek hozzáállása. Nézegettem is angol előfizut, ami percdíjakban még itthon is majdnem versenghetne az én előfizetéseimmel, amiknél legdrágább esetben is 21Ft a percdíj másodperc alapon (ez Pannon, a Voda olcsóbb). Persze akkor mások drágán érhetnének el engem, amit nem szeretnék. (Na jó, néha nagyon szeretnék...)
    Mindent egybevéve nekem nem volt olyan rossz tapasztalatom a Vodafone-nal, mint neked, éppen ezért zavaró az, hogy objektíven jelented ki, hogy ez a cég rossz, szemét és elvetendő, amikor nekem nem ez a meglátásom. Mégis azt szeretnéd, hogy én is így lássam és fogadjam el ezt. Úgy látom, legtöbbünknek itt van a problémánk a véleménynyílvánításoddal, mivel a saját tapasztalataidat az írásaid alapján általános érvényűnek szeretnéd elfogadtatni.

    Leírtad továbbá, mi motivál: a rossz tapasztalataid. De ha én most elkezdem leírni a jó tapasztalataimat, akkor hogyan fogsz hozzám viszonyulni? Vagy ha más leírja, akkor neki mit fogsz mondani? Remélem, nem fogsz minősíteni azért, mert velem nem az történt, mint veled...

    Bár már nehéz ezt megtenni visszamenőleg, de biztos vagyok benne, hogy amennyiben úgy fogalmazod meg a hozzászólásaidat, hogy ez a te meglátásod, tapasztalatod, ezért te ne majánlod a céget, nem pedig úgy teszed, mint az "egy igaz" igazság kijelentésének proklamálása, akkor nem reagálnak más hozzászólók ilyen módon. Néhány esetből általános vélemény levonása gyakran hibás végkövetkeztetésekhez vezet. Van egy barátom, ő Citroen bolond. Mindig ez a márka szolgált nála, ő nagyon szereti. Hűséggel is húzzák alatta az igát, dícséri is őket. Örülök, hogy mindezek mellett nem állítja, hogy a Citroen a legmegbízhatóbb autó a világon, hanem tudatában van annak, hogy a saját tapasztalata mellett vannak több millióan, egyesek hasonló, mások ellentétes megélésekkel. Amellett viszont kiáll, hogy számára a legjobb a Citroen.
    Ha azt kommunikálod, hogy számodra legkevésbé megfelelő a Vodafone, teljességgel elfogadom. Ha azt mondod, hogy a Vodafone-nál senkinek nem szabad szerződést kötnie, mert a legrosszabb cég, mindenkit átver, akkor nem fogom azt elfogadni, egyszerűen mivel ez rám nézve nem igaz.

    Szóval ezek miatt kérlek, hogy fogalmazd meg másként a közlendődet. Lehet nagyon fontos és segítő sokaknak a te véleményed, ha az valóban vélemény és nem tétel. Ha viszont nem véleményt írsz le, akkor azzal senkit ne msegítesz, nem viszel előbbre.
    Nem vagyok házigazda, nem tudok és nem is akarok következményekkel fenyegetőzni, de azzal biztosan te is egyetértesz, hogy az eféle "tényközlések" messze ne mépítőek egy fórumban.

    Megoldható tehát az, hogy a saját véleményedet fogalmazd meg és mindezt valóba nvéleményként tedd? Sokat segítene...

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz könnygázóra #8983 üzenetére

    Bocsánat, hogy beleugatok, de nagyon rövid ideig én is voltam Vodás, második sztámként céges kártyának csináltam, így vannak tapasztalataim. Nem kívánok vitát nyitni, vagy hasonlók, de az lábbiakat én is megtanultam saját bőrömön:

    - egyoldalúan korlátoz szolgáltatásokat, holott nem így kötött szerződést
    - trükközik az elszámolással
    - rendszeresen számlapanaszokat kell tenni
    - a kifogások ügyintézésénél nem tartja be a vállalt határidőket

    Miután letettem róluk több ismerősömnek tanácsoltam, hogy tiplizzen tőlük. Akkor még mindenki védte őket, mert, hogy nem is igaz. Aztán elkövettek 1-2 stiklit, ma kb. 10 ismerősömből 2 maradt. 1-nek csak ritkán foruldnak elő probléámi, kb. fél évente egyszer, a másik, aki aláírt hűségnyilatkozatot, havonta jár be mert számlaporblémák vannak. Idestova 10 éve vagyok a T-mobile/Westel900-nál ugyan azzal a számmal, és fele annyi problémám nem volt velük, mint a Vodeafonnál eltöltött kb. 10 hónap alatt. És igen, nekem annó megért kb. 40K-t, hogy felmondjam a hűségnyilatkozatot, csak, hogy szabaduljak tőlük. Én itt lezártam, csak, hogy látszódjon, nem csak neked van/volt problémád velük...

Új hozzászólás Aktív témák