Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz Kampó #16894 üzenetére

    2003-2004-ig tök jó törvényünk volt a jótállással kapcsolatban, ahol le volt világosan írva, hogy 15/30 napon túli javítás után mi jár a fogyasztónak (ideiglenes cserekészülék/végleges csere/jóváírás). Az EU-s jogharmonizációt túllihegő törvényalkotóink hozták aztán helyette az aktuális, a kötelezettet szinte semmire nem kötelező jogszabályt. Ez van, jelezni kell forradalmi kormányunknak, hogy itt is tenni kellene valamit (csak nehogy ők is a forgalmazóknak további kedvezményeket tegyenek)...
    Azért annyit megtennék a helyedben, hogy írásbeli panaszt nyújtanék be az átvevőhelyen (pl. vásárlók könyvébe való bejegyzéssel). Ez gyakran meg tudja gyorsítani a dolgokat, mivel a felügyeleti szervek felé ilyenkor a vállalkozásnak el kell küldenie a megoldásra tett javaslatát, ebben pedig meg kell magyarázni a 2 hónapot.

  • Agro

    senior tag

    válasz Kampó #16894 üzenetére

    félre értés ne essék, én is voltam hasonló cipőben egy Samsung TV-vel. Teljesen átérzem a helyzeted. De egy dolgot meg kell értened. Nem az értékesítő és nem a szervízfelvevő hely tehet arról, hogy a gyártói szakszervíz meddig ül a terméken. Engem a Saturnból úgy elhajtottak, hogy még nekem volt kellemetlen (pofátlan gusztustalan stílusban), hogy hívogassam a Samsungot. Az hogy te leadhatod a telefont voda üzletben is az csak egy lehetőség, de a szervíz folyamatba nem szólhatnak bele maximum érdeklődhetnek.

    3 dolgot tehetsz:

    - Vodafonnál panaszt teszel levélben, e-mailben, telefonon vagy személyesen. Majd a voda felveszi a gyártóval a kapcsolatot és megérdeklődi.

    - Felkeresed a gyártót és megérdeklődöd személyesen és náluk teszel panaszt

    - Fogyasztóvédelem

  • Hmura

    tag

    válasz Kampó #16894 üzenetére

    Látod, ha nem szolgáltatótól vettél volna telefont, akkor
    közvetlen kapcsolatban lehetnél a szervizzel, hidd el, kicsit
    jobban kapkodnák a virgácsaikat, ha az ügyfél zaklatja őket.

    Próbáld meg a magyar viszonteladót felhívni, és mond el
    ott a panaszod. Eddigi tapasztalataim szerint általában nem
    tudnak arról, mit művel a szerződött szerviz, és nagyon
    nem jó nekik, ha a ilyen húzásokat csinál, mert az ilyen
    hírek rontják az eladásaikat.
    Eléggé gyorsan odacsapnak a szerviznek ilyen esetben.

    A mostani helyzetet (törvényt) egyértelműen nem a fogyasztó
    védelmében alkották meg. Sokkal inkább az ide szemetet eladni
    szándékozó multiknak kedvez.
    Amióta ez a szabály van érvényben, azóta én nem vásárolok
    itthon tartós fogyasztási cikket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák