- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
2003-2004-ig tök jó törvényünk volt a jótállással kapcsolatban, ahol le volt világosan írva, hogy 15/30 napon túli javítás után mi jár a fogyasztónak (ideiglenes cserekészülék/végleges csere/jóváírás). Az EU-s jogharmonizációt túllihegő törvényalkotóink hozták aztán helyette az aktuális, a kötelezettet szinte semmire nem kötelező jogszabályt. Ez van, jelezni kell forradalmi kormányunknak, hogy itt is tenni kellene valamit (csak nehogy ők is a forgalmazóknak további kedvezményeket tegyenek)...
Azért annyit megtennék a helyedben, hogy írásbeli panaszt nyújtanék be az átvevőhelyen (pl. vásárlók könyvébe való bejegyzéssel). Ez gyakran meg tudja gyorsítani a dolgokat, mivel a felügyeleti szervek felé ilyenkor a vállalkozásnak el kell küldenie a megoldásra tett javaslatát, ebben pedig meg kell magyarázni a 2 hónapot. -
Agro
senior tag
félre értés ne essék, én is voltam hasonló cipőben egy Samsung TV-vel. Teljesen átérzem a helyzeted. De egy dolgot meg kell értened. Nem az értékesítő és nem a szervízfelvevő hely tehet arról, hogy a gyártói szakszervíz meddig ül a terméken. Engem a Saturnból úgy elhajtottak, hogy még nekem volt kellemetlen (pofátlan gusztustalan stílusban), hogy hívogassam a Samsungot. Az hogy te leadhatod a telefont voda üzletben is az csak egy lehetőség, de a szervíz folyamatba nem szólhatnak bele maximum érdeklődhetnek.
3 dolgot tehetsz:
- Vodafonnál panaszt teszel levélben, e-mailben, telefonon vagy személyesen. Majd a voda felveszi a gyártóval a kapcsolatot és megérdeklődi.
- Felkeresed a gyártót és megérdeklődöd személyesen és náluk teszel panaszt
- Fogyasztóvédelem
-
Hmura
tag
Látod, ha nem szolgáltatótól vettél volna telefont, akkor
közvetlen kapcsolatban lehetnél a szervizzel, hidd el, kicsit
jobban kapkodnák a virgácsaikat, ha az ügyfél zaklatja őket.Próbáld meg a magyar viszonteladót felhívni, és mond el
ott a panaszod. Eddigi tapasztalataim szerint általában nem
tudnak arról, mit művel a szerződött szerviz, és nagyon
nem jó nekik, ha a ilyen húzásokat csinál, mert az ilyen
hírek rontják az eladásaikat.
Eléggé gyorsan odacsapnak a szerviznek ilyen esetben.A mostani helyzetet (törvényt) egyértelműen nem a fogyasztó
védelmében alkották meg. Sokkal inkább az ide szemetet eladni
szándékozó multiknak kedvez.
Amióta ez a szabály van érvényben, azóta én nem vásárolok
itthon tartós fogyasztási cikket.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen