- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen GPS-t vegyek?
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- MG5 menetpróba
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
ph Az Arrow Lake-S generációt amolyan mindenes platformként kezeli az Intel.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #67400 üzenetére
Ja, hogy ennyire alacsony a havidíj...
Akkor nem éri meg váltani feltöltősre. -
baloghgabor
aktív tag
válasz #76055552 #67401 üzenetére
Hát ennyire, sőt az sincsen kihasználva, pár KB megy el csak havonta, mert ... De inkább nem is írom, mert a hálózat olyan, amilyen és nem küldi rendszeresen. Szóval, dísznek van, néha rárakom valamelyikre, hogy stresszeljek egy kicsit, hogy 2 másodperc alatt 5 km távolba került a Macs. 🐱
bégé
-
csab2
veterán
Lábra fog állni egyszer a Vodafone szerintetek? 13-án van számlazárásom, számla még sehol. A netes fiókom hülyeségeket mutat. Szánalmas…
Nem vekengeni akarok, csak ez már rohadt unalmas…Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
barnam_
nagyúr
Red csomagon gondolkozom, kérlek beszéljetek le róla
A tarifacsomagokban foglalt korlátlan beszélgetést belföldön és az EU-ban hogyan értelmezik: van valami korlát arra vonatkozólag, hogy mennyi időt használod otthon, és mennyit az EU-ban?
Németországban élek jelenleg (pár havonta hazamegyek), ha telefonálok akkor 99%-ban magyar számokat hívok. Szóval kényelmesnek tűnik, hogy itt is meg otthon is tudnék gond nélkül telefonálni. Azzal tisztában vagyok, hogy az adatforgalom az EU-ban limitált, a 20/25 GB tökéletesen elég nekem.Másik kérdés, a RED Free+ csomagban a 10Mbit mennyire használható akár online videó, akár netrádióra anélkül, hogy perceket kellene várni míg előtölt? Amennyire emlékszem az ADSL-es időkre, a 10Mbit csiga lassú volt Azt is jól látom, hogy a Free+ csomaghoz a Gigaboost kiegészítőt csak 24/72 órás időtartamra lehet megvenni? Szóval ha konstans nagyobb sebességet akarsz -> RED Infinity World+
Másik lehetséges versenyző a Telenor Hiper L+ csomag, ott (készülék nélkül) 10990 Ft-ért adnak korlátlan magyar beszélgetést, és 100 GB otthoni (21,4GB EU) internetet, sebességlassítás nélkül.
Igazából azonos áron (Red Free+ vs. Hiper L+) szerintem a Telenor jobb ajánlat, viszont szvsz a Vodának jobb a hálózata otthon, meg itt is (a Telenor az O2-t használja). Igaz jelenleg is Telenor SIM kártyám van, teljesen használható.
-
busman
addikt
Sziasztok! Mobilinternet kérdés lenne. Vodafonos mobilnetem lefogyott,befizettem egy 5 gigás csomagra..na azóta semmi. Állandóan regisztrálni akar a hálózaton... ötlet?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Diák66
őstag
Na akkor mennyi is most a régi TUTI feltöltőkártyásban a percdíj? Kishúgom adategyeztetett, erre jött egy szerződésmódosítás, ami szerint a percdíja 120Ft/perc és SMS 120 Ft/db. Az azért elég horror. Plusz poén, hogy a dokumentum végén a keltezés: Kisvárda 2021.12.01
Hogy miért pont Kisvárda? Jó kérdés....talán random településeket dobál be a rendszer, de mindenesetre az pont az ország túlfele.[ Szerkesztve ]
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz busman #67408 üzenetére
Szia!
Esetleg egy repülő mód be-ki, vagy telefon újraindítás segíthet.
Roamingban sűrűn előfordul velem hasonló, amig Vodafonos voltam.
Ui:
Persze már más szolgáltatónál is előfordult ilyen.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
kengyel
nagyúr
Mi van ezzel az ügyfélszolgálattal ? Egész nap üldözöm őket, minden munkatársunk foglalt.
Amilyen jó volt, olyan sz@r lett !kengyel
-
4Grider
nagyúr
válasz kengyel #67415 üzenetére
Akkor jelzem, hogy a július végi ügyvitel rendszer váltás minden várakozást alulmúlt, így azóta a személyes és telefonos ügyfélszolgálat meglehetősen túlterhelt. Annyira jól sikerült a váltás, hogy a mai napig hibákkal küzdenek, így az ügyfélszolgálatok bizonytalan ideig túlterheltek lesznek. Aki már tudott, elmenekült a cégtől.
-
nikos21
aktív tag
Én még ennyit nem vártam nem hogy egy ügyfélszolgálatra de másra sem. 2 óra után bontotta a vonalat mos járok ujabb 40. percnél :/ vajon van értelme várni?
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz baloghgabor #67424 üzenetére
Jó szöveg. Már rég le is fogyasztottad, ahogy hasít nálatok a net.
-
prsq
tag
Vodafone feltöltőkártyás adategyeztetés.
"Egy egyszeri jelszót küldünk az azonosításhoz, amivel ellenőrizzük a telefonszámot.Az SMS érkezése néhány percig is eltarthat. Ha a telefonszám helyes de nem érkezett meg a jelszó, keresd fel a 1270-et vagy egy közeli üzletünket."
Több nap alatt sem jön meg (nem egyszer próbáltam). A 1270-en elérni, hogy valaki felvegye, csak órák/napok kérdése.
Üzletbe be tudok menni, de a kártyát nem tudom bevinni (anyám használja, 350 km-re tőlem).
Akkor most a Vodafone balf@szsága miatt ugrik a szám?! Mert a rendszerük egy rakás sz@r?
-
Diák66
őstag
Jól működik a rendszer.... elfogadtam a Jó dolgokban az 500 Mb adat falatot, erre jött egy szerződés módosítás a részükről. Ezt már így kell csinálni? Minden egyes kis apró változtatásra szerződésmódosítás jön majd?
-
Landsmann
addikt
Jó ez a Jó dolgok. Adnak is, meg nem is. 500 megát ígértek, aktiváltam, azt írták 48 rán belül SMS-t küldenek az aktiválásról. Kilépek az oldalről, ott meg mit ír? "Wow, ez nagyon közel volt. Próbáld legközelebb, talán sikerül." Vicc lett ez az egész cég nyár óta.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Onderon
senior tag
válasz baloghgabor #67398 üzenetére
Köszönöm. Elképesztőnek tartom, hogy egy szaros számhordozás miatt ilyen hercehurca kell legyen. Feljegyezni nem lesz gond mikor beszélek velük, akárhányszor belépnek az adatlapomra kapok egy emailt
-
Landsmann
addikt
Végülis aktiválták az 500 megát. 1 hétre adták. Holnap pont jó lesz navigációhoz.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Onderon
senior tag
Ahogy elnézem, a Vodafone eléggé sok mindennel visszaél. Kőkeményen bully-ing cégnek tűnik nekem. Eddig soha nem volt közöm hozzájuk, azóta van, hogy megvették a UPC-t és emiatt hozzájuk kerültem. Mobilom sosem volt náluk, de azok alapján ami történik velem és amit itt olvasok másoktól, soha nem is lesz.
23:41 és továbbra is képtelenség felhívni őket.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz Onderon #67435 üzenetére
Reggel 8 után egy kicsit több mint egy óra alatt sikerült tarifát váltani, ebből olyan 50 perc volt a zene, fél óra után vette fel az első ember aki a hozzá kapcsoló menü műveletét nem tudta elvégezni ezért egy másik kollégát kapcsolt aki újabb kb 20 perc zene után felvette és elintézte amit akartam.
Lehet hogy éjszaka még annyi ügyintéző sincs mint nappal hiszen eleve kevesen vannak még nappal is.Aki nappal dolgozik az most valószínűleg alszik -
benfolds
őstag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
csak a kíváncsiság kedvéért kérdezem, hogy a másfél órás hívásom, amit a vodafone hálózatáról kezdeményeztem a szolgáltató korlátozáskezelése felé (1750-es szám) hétfőn este 7 óra 6 perctől, az vajon ingyenes volt? csak azért, mert egymásnak ellentmondó információkat találok azzal kapcsolatban, hogy a 1750 honnét, mikor hívható ingyenesen.
egyébként az ügyben hívtam őket, hogy csoportos beszedéssel egyenlítem ki a számlámat, de valamiért nem tudják levonni az összeget. az appon azt látom, hogy az október 27 fizetési határidőset még mindig nem vonták el, most jött meg az azutáni számla. a 1750-en azt mondták, hogy úgy látják, hogy a banknál engedélyezve van, és limit sincs beállítva.
én vagyok az egyetlen, aki azon görcsöl, hogy miért nem tud fizetni?
-
benfolds
őstag
válasz benfolds #67437 üzenetére
egyébként én azok közé tartozom, akik a nyár közepéig meg voltak elégedve a vodafone-nal. előtte telenoros voltam, de egyrészt sokkal kedvesebbek voltak a vodás üzletben, másrészt kapásból sokkal jobb ajánlatot kaptam tőlük, mint a telenortól. harmadrészt jobb volt az ügyfélszolgálat, egyszerűbb az ügyintézés, a tarifacsomag is sokkal áttekinthetőbb (bár ez azért tendencia mindenhol), a lefedettség is jobb a környékemen.
de amit nyár óta bemutatnak az appal és a számlázással, az akkora ordas nagy bukta, hogy akkorát én multitól még nem láttam. kb. olyan, mintha egy megtervezett szabotázs áldozata lennének, mert ez öntökönszúrásnak durva lenne. -
#76055552
törölt tag
válasz benfolds #67438 üzenetére
"...megtervezett szabotázs..."
Ezt nem hinném, de egy kérdés azért felmerül bennem: ha ennyi idő alatt nem tudták megoldani a problémát, miért nem kérnek más országból segítséget?(román vodafone-nál soha nincs gond .....van egy román kártyám, alkalmazás a telefonon: mindig jól működik...pedig ott is volt UPC átvétel, és rendszercsere is).
-
pjen
félisten
Érdekes állatfajta ez a Voda. Az alkalmazásban go mini előfizuval látszott az adat keretem.Tegnap váltottam go superre, egyből megjelent a perc fül.Mellé irva, hogy korlátlan.A jo dolgokat keresni kellett, most ott virit a kezdő képernyőn. Kaptam 500 megát 16 napra.
-
-
ptarkany
csendes tag
válasz benfolds #67437 üzenetére
Nem vagy egyedül. Nálam is ez a helyzet. Októberben történt az, hogy a számla lejárat után két nappal manuálisan befizettem a számlám, majd 10 napra rá le is vonták ugyanazt. Akkor meg túlfizetésem lett. Innentől rájuk hagyom, mostanra van egy lejárt és egy aktív számlám, majd lesz valahogy.
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
Én egy ideje hátradőltem a vodával kapcsolatosan...
A megoldást abban találtam meg, hogy vodától egyáltalán nincs netem/netünk párommal: nekem céges telekomos sim van 20GB-tal, neki pedig digimobil (munkahelyén konstans 10Mbps a sebesség digivel).
A hang alapú hívásokra pedig a legkisebb vodafone flottás csomag van (Te biztos tudod melyik az ). Szóval:
- a percdíj alacsony: nem zavar hogy mi lesz a számla végösszege
- a számlát fizetem, amikor küldik az értesítőt
- netet nem a vodától veszem
- ezáltal nem érint az alkalmazás, meg az összes vodafone töketlenkedés -
benfolds
őstag
-
prsq
tag
Kaptam tippet, ami működik.
Ettől még úgy sz@r az egész, ahogy van.
Azt írja, adjam meg az adategyeztetéshez a számot, amire SMS-t küldenek. Nem arra küldik. A szám feleségemé, és az ő nevén van anyámé is. Utóbbi volt előbb, így arra küldik (hogy miért, az csak a Voda tudja). Nagy nehezen bejutottam a Voda fiókba, az van megadva (azt választották ők önkényesen) kapcsolattartói számnak. De nem engedi módosítani, mert nem jó a neve. (Marhaság, de ez lehet a függőben lévő adategyeztetés miatt.)
Viszont adategyeztetni nem tudok, mert ugyan anyámat felhívom, és bediktálja az sms-ből a kódot, de mindig azt köpi vissza az adategyeztető oldal, hogy "váratlan hiba történt, próbáld újra később."
Nem igazán hiszek benne, hogy később jobb lesz.Nem volna jó a Voda balf@szsága miatt elbukni a számokat, anyámat ezen érik el, az asszonyé meg elég jó szám. (Hordozni nem lehet adategyeztetés nélkül nyilván.)
-
Onderon
senior tag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
Sikerült végül még tegnap este egy első frontvonal-beli harcost elkapnom. Félig mázlim volt, teljesen értelmes, összeszedett, szabályokkal képben lévő embert fogtam ki. Belépett, megnézte, mondta, hogy egyértelműen beletartozom a 14 napos elállás szabálya alá, idézte a rendeletet is, 2/2015 III.30. NMHH ún. "távollévők között megkötött szerződések" alapján. Annyi hátulütője van, hogy kifogják velem fizettetni a belépési díjat (10ezer) meg időarányosan a havidíjat. Nyilván, mi másra számíthattam volna. Viszont sajnos ő telefonon keresztül nem tudja megszűntetni, be kell fáradjak személyesen az ügyfélszolgálatra. Nem igazán értettem miért nem lehet telefonon, amit személyesen igen, de oké, legyen, ne ezen múljon.
Ma bementem Westendbe, sorra kerülök, majd közli velem a hölgy, hogy ő ezt nem tudja megszűntetni, telefonon kell. Már nem emlékszem szóról szóra mit mondtam neki, minden erőmet felemésztette, hogy türtőztessem magam, de a lényege az volt, hogy 5 napja próbálom felmondani 14 napon belül az előfizetésemet, 3 ügyintéző eddig 3 félét mondott és meglehetősen kezdem unni ezt. Naponta 40-120 perceket várok, néha többször is, hogy valaki felvegye a telefont, tegnap ide küldtek, itt vagyok, nem tudom ennél mit tudnék többet tenni ÉN, hogy végre megszabadulhassak tőlük és soha többet ne legyen közünk egymáshoz. Odaszól kollégájának, legyen Géza, "Géza, tudunk mi 14 napon belül megszűntetni, vagy hívnom kell a (nem emlékszem hogy hívta őket)?" Géza mondja fogalma sincs, sosem csinált ilyet, nézze meg a HMS(?)-ben. Hölgy elkezdi hívni az ügyfélszolgálatot, ugyanazt a zenét hallgatja mint mi. Kérdezem hogy ez ugyanaz a vonal, amit mi halandó emberek hívunk? Igen az. Mennyi idő átlagosan, hogy felvegyék? 1 óra. Megjegyeztem, hogy ez egészen elképesztő. Ott ücsörögtem, hallgatom a jól megszokott zenét és a szöveget "hívása fontos számunkra" közben hölgy kattintgat. Közli, hogy ha megszüntetem blah blah, ki kell fizetnem blah blah, mondtam igen, tudom, köszönöm, de ez sokkal kevésbé fontos információ annál, hogy hogyan jutunk el a felmondásig. Kattintgat tovább. Kérdezem mi lenne ha én is hívnám őket és hátha én nyerek. Azt mondta felesleges, én csak egy első körös emberhez kerülök aki ahhoz kapcsolna, akit ő hívott, mert ő belső vonalat hívott, egyből oda ahol az érdemi dolgokat tudják tenni. Hát jó. Kb. 15 perc után elkérte "Géza" telefonját hogy felhívja a helpline-t. Ott megkérdezte hogyan tud 14 napon belül felmondást indítani és nagyon sokszor elmondta, hogy ő még ilyet soha nem csinált és közben mélyeket sóhajtott. Én nem tudom ki volt a vonal túlsó végén, de talán a Vodafone magyar Istene lehetett, nagyjából 5 perc alatt elirányította a hölgyet minden menüpontba, dokumentum tárba ide-oda amoda. A végeredmény egy mai dátummal kiállított dokumentum:
[kép] Igénybejelentés előfizetői szerződés felmondásáraItt járok most, remélhetőleg a célegyenesben, de attól tartok nem lesz ennek még most sem olyan egyszerűen vége. Megérkező havidíjra számítok, amit nem tudom befizessek e és majd utólag próbáljam visszakérni, vagy ne fizessek semmit, megkockáztatva, hogy eszkalálódik. Rám küldött behajtókat vízionizálok. Combozást, izmozást. Elhagyják Az Igénybejelentést (lefotóztam és másolatot is kértem). Nem tudom. Ez az egész még magyar viszonylatban is totálisan szürreális. Egyszerűen nem értem, hogy egy csilliárdos forgalmat bonyolító világcég hogy tarthat ezen a minősíthetetlen színvonalon.
Két dolog számomra a tanulság:
1. soha nem szabad feladni
2. soha az életbe ne legyek Vodafone mobil előfizető.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Renault, Dacia topik
- Raspberry Pi
- Milyen légkondit a lakásba?
- GoPro Topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen