Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HoaryFox

    őstag

    Tök jó, hogy egy olyan, világszintű cég, mint a Vodafone, nem tart min. 1 kollégát, akinek ha eggyel nehezebb kérdést teszek fel a hálózattal kapcsolatban, tud is rá válaszolni. Nem.
    Kaptam egy általános email címet, ahonnan átküldik majd egyszer a kérdésemet a Technikus osztálynak és 30 napon belül egy sablon szöveggel leráznak, hogy "mi nem látunk semmi problémát", "a hiba biztosan az Ön készülékében lesz", és "Próbálta már ki- és bekapcsolni a készüléket" szintet fogják képviselni.

    Ja, hogy mi a bajom?
    Random ledobál a hálózat. Kb. 400 méterre vagyok a toronytól, igaz, nem látok rá, de így is bőven jó értékeim vannak. Az alatt, hogy "ledobál" a hálózat, nem azt értem, hogy nincs térerő, "Nincs szolgáltatás" felirat, hanem minden OK-nak tűnik, van térerő, mobiladat kapcsolódva, de egyszer csak megáll a net. Próbáltam több készülékkel, a fő egy Huawei B525 4G router, de próbáltam telefonban is (Xiaomi Mi 9T Pro, Xiaomi Mi A1), ugyanúgy előjön időnként, sőt, máshol is, pl. bent a cégnél, amikor beviszem az adatkártyát a telefonomban és bent használom.

    Az "adatkártya" amúgy egy szögegyszerű Tuti+ feltöltőkártyás előfizetés, +500GB kiegészítő adatcsomaggal. Nemrég lett rendelve (kb. 2 hónapja), szóval a "cseréltessem ki a kártyát", "régi a kártya" nem opció.

    Valakinek ötlet? :D

    [ Szerkesztve ]

    Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák