- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
timea1991
tag
Mert se a telenyomor se a trémobile se a tesco nem kapcsolja ki hanem csak lassit , de a vodafone nál a legkisebb már nem számit
-
club1
veterán
-
Sayuar
őstag
Nem tudom, hogy csak nálam jelentkezik a hiba: 3G-re (kettős módra) van állítva a telefonom. Az internet sebessége ok, de a hang minősége erősen kifogásolható. Ha kikapcsolom a 3G-t, akkor kiváló a hang, de ugye netezni nem tudok. Kicsit már idegesít ez a manuális 2G/3G váltás (telefonálok/internetezek). Mi lehet a gond? Azon gondolkodtam, hogy elkezdem leírni az időpontokat, és kivizsgálást kérek.
UI: Budapest/helytől független.
[ Szerkesztve ]
-
jimhun
senior tag
Sziasztok,
Tudna valaki segiteni hogy a Vodanal hogy is van ez a szamlazaras dolog. Nekem azt mondtak hogy 25-en van szamlazaras, Ez mit jelent? ma 24 orakor vagy mar megvolt elobb?
Ugyanis ha belepek a netre azt irja ki hogy hatralevo ido szamlazarasig 30 nap tehat e szerint mar lezartak es az adatforgalmambol is mar vett le a mai napon.
Viszont a hivasoknal azt latom hogy nincs felhasznalhato egyenlegem(go csomag) vagyis az meg a mult havit mutatja?....most hogyan van ez...[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Sayuar #29807 üzenetére
Régi Sony Xperia mini HD is ugyanezt csinálja, szerintem a készülék nem csípi a hálót, 3G-n van, hogy az indított hívás ki se csörög, 2G-re váltva lehet telefonálni. Viszont mellette a motoG minden körülmények között rendesen működik, szóval nem a hálózattal lesz baj.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
club1
veterán
válasz timea1991 #29831 üzenetére
Nem azt írtam hogy most kevés, hanem azt hogy kevés lesz, ha mindenki "korlátlanul" használhatja a frekvenciát. A Vodafone ezzel már egyszer nagyon megégette magát, nem volna célszerű ugyanezt a hibát még egyszer elkövetni. A Tesco Mobile (valószínűleg az Aldi Mobile-val együtt is) sehol nincs/lesz a Vodafone ügyféltáborához képest, ha igen, úgyis újra fogja velük tárgyalni a Vodafone a szerződést.
-
DANDE22
tag
Na akkor most én is reklamálok és remélem sokan olvassák és több eszük lesz mint nekem. Hasonló egyébként a fentebbi problémához és telefonon való netezéssel kapcsolatos.
1. Elfogyott az 500 MB- kb 1 héttel számlazárás előtt. Rendben, legyen lassítva folytatom vagy rendelek 1500 még 1 GB-t. Mi legyen? Egye fene most az egyszer belefér rendeljük meg. Annyit már csak nem használok el.
Nem a frászt, de hogy mire nem tudom és itt jön a bibi2. Sehol egy kumma szó nincs arról, hogy ha elfogy az 1 GB-is akkor már nincs lassítás, hogy tovább netezhess hanem mindenképp venned kell újabb mennyiséget. Nem az a baj, hogy venni kell, ha ez a szabály értem én, csak erről sehol nem szólnak előre. Ez nem fair mert akkor lehet kibírom azt az egy hetet. S megnéztem a szerződésben sehol nincsen erről szó. Most megnéztem 23.n jött egy sms, hogy a kiegészítőnek is elértem a 80 %-t, arról viszont már nem, hogy azt le is fogyasztottam.
3. S itt jön a másik probléma ami még nagyobb. Arról sincs szó, hogy a következő havi 500 MB-d már 25.n 0.00 órakor elkezdődik és nem 26. 0.00-kor SEHOL. Így mint kiderült én 25.n éjfélkor már a következő adagot kezdtem el használni és igen videót néztem így és azt is sikerült már lehasználnom. Jött az sms de azt gondoltam az a plusz 1GB-ról szól. jó ebben benne volt az én figyelmetlenségem is. De ami még a csavar: A lassítási lehetőséget (s itt kezdtem én el kapcsolni) csak ma reggel ajánlották fel, tegnap még vetettek volna velem plusz GB-t ahhoz, hogy tovább netezhessek és lassítás lehetősége nem volt felajánlva, ebből is azt gondoltam, hogy a plusz adatmennyiség fogyott el nem a következő havi. Pedig akkor már fel volt használva az új 500 MB-m is.
4. Az hagyján, hogy ez így van nem ez a gondom, hogy nem lehet lassítva folytatni, és az sem, hogy már 25.n 0.00-kor el kezdem használni az 500 MB-t legyen így. Hanem az eljárás és a megfelelő tájékoztatás hiánya. Ugyan az a sunyiság mint szerződéskötéskor a telefonvásárlás kapcsán. azt mondják a készülék ára 19.900 ft de még minden hónapban azért fizess 1000 ft, a már elvileg megvásárolt készülékért. Akkor most mennyi az annyi???? Ha lenne egy kicsit több kedvem foglalkozni vele, ezért simán lehetne perelni őket de biztos kimagyaráznák. Most kaptam 500 ft jóváírást és ezzel legyen befogva a szám.
5. Mondom van némi figyelmetlenség a részemről is benne, így én már tudom a leckét (remélem mások is már hogy leírtam) de ettől még ők messze nem járnak el megfelelő tájékoztatással és korrektséggel. Pedig több mint 10 éve vagyok náluk és eddig semmi hasonló gondom nem volt. Ezért is maradtam itt tudva látva hogy a többinél ennél húzósabb dolgok vannak. De ez most bántja az igazságérzetemet. Bocsánat hosszú voltam remélem érthető, tessék odafigyelni
-
-
DANDE22
tag
1. Egyrészt nem gondolom, hogy vissza kéne olvasnom az egész topicot, vajon volt e már erről szó, kb az elmúlt másfél hónapban kezdtem jobban használni a Mobilaréna oldalát addig nem nagyon figyeltem ne vessetek meg érte.
2. Majd megnézem az ÁSZF_t de biztos akkor ezek szerint van szó róla benne.
3. Elfogadom, hogy felhasználtam nem is ez a gondom, hanem az egyértelmű tájékoztatás hiánya erről, és másik ,hogy miért csak ma ajánlják fel a lassítást miért nem már tegnap. Mondom akkor még csak venni tudtam volna plusz adatforgalmat és nem lassítva használni!!!!
4. Tudom más szolgáltatónál is van plusz fizetés (a 19900 csak egy példa volt azt hittem érthető.....) de ott pl fel van ajánlva, hogy részletfizetési lehetőség és akkor ennyi meg ennyi. Itt nem erről van szó: azt mondják a készülék ára PL!!!! 19900 és még muszáj vagy havonta 1000 ftkat fizetgetni. De akkor készülék ára nem 19900 hanem plusz 24.000 azaz 44.900. S ha én egybe ki akarnám fizetni a 44.900?-t arra miért nincs lehetőség? Vagy akkor mondják azt a készülék ára 44.900 és ebből most 19.900 fizetsz és még majd fizetned kell 24.000-t Szerintem simán csúsztatás a dolog mert ezt így nem mindenki veszi észre. S miért ne lehetne egybe kifizetni? Most van pénzem rá, mert kaptam, de később a plusz havi ezer forint már gondot jelenthet (még ha hihetetlennek tűnik előfordulhat) Remélem érthető hol a nyűgöm még ha ez speciel annyira nem is érint.
-
Rick4
félisten
válasz DANDE22 #29838 üzenetére
hanem az egyértelmű tájékoztatás hiánya erről
Kizárt dolog, hogy a szerződésed ne utalna az ászf-re. Kizárt dolog, hogy az ászf ne magyarázná egyértelműen a vitatott részét a dolgoknak.
Ha én veszek egy mosógépet, és úgy állítom a helyére, hogy nem veszem ki a dobrögzítő csavarokat, mert nem olvasom el a használat utasítást, akkor szerinted rajtam kívül ki a hibás?
Szerinted a Te történetedben hol lehet a hiba?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
DANDE22
tag
A kedvedért megnéztem: A hiba jelentem ott van hogy SEMMI NINCS RÓLA. EGY ÁRVA SZÓ SEM ÁSZF 87. oldal-tól a 93. oldalig SEMMI pedig erre az ÁSZF Díjszabás Mellékletére hivatkozik a szerződés is. Akkor most hol a hiba? Miért olyan nehéz ezt megérteni? Vagy én nem tudok olvas figyelmetlen vagyok de szerintem NINCS. Vagy rossz mellékletre hivatkozik. A fene tudja A-Z ig átolvasni az egészet és értelmezni. Egy dolog van a szerződésben 15 GB korlát de azt nem értem el. Közel sem, és azt sem így jelzik azért.
Azért nem véletlen, hogy az ügyintéző hölgy is 500 ft-t jóváirat nekem.
Na bocsánat ez már talán off de persze én vagyok a hülye a szolgáltató meg az ügyes okos. -
Rick4
félisten
válasz DANDE22 #29840 üzenetére
Nézd, kezdhetjük, hogy találsz-e először a saját 6 mondatos hozzászólásodban logikai és helyesírási hibát, feltételezve ezzel összefüggésben bármiféle képességet is, és ugyanezt el tudod-e képzelni a vodafone-ról, ahol akár 50-80 komoly értelmi képességgel megáldott ember munkája a többszáz oldalas összefüggő, egymásra mutató és egymásra logikusan épülő szöveg...
Van egy sejtésem, hogy az ászf-ben nem fogsz hibát találni, és van egy másik sejtésem, hogy a szolgáltatások minden esete és minden lehetséges variánsa kellőképpen körülírt, és jól érhető módon le van írva az ászf-ben.
Részemtől az ezügyben folytatott beszélgetést be is fejeztem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)