- Honor 90 - modellalkat
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
D@ve89
tag
Mondjuk igazából nem értem milyen tájékoztatást várnak sokan. Nem ment a net. Mindenki tudja. Akinek ment az meg vagy tudja, vagy nem. Ha megmondják, hogy nem megy, akkor se jobb senkinek. A részletes okokat meg teljesen felesleges taglalni, mert az emberek 99%-a semmit nem ért belőle, a maradék meg a 3 távközlési vállalat egyikénél dolgozik.
-
D@ve89
tag
válasz
Plasticbomb #31451 üzenetére
Te "műszakissal" biztos nem beszéltél még telefonon.
Egyébként helyileg merre is tartózkodsz, ahol ezt tapasztalod?
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz
Plasticbomb #31453 üzenetére
És mindhárom APN-en ugyanez van? (internet, wnw, internet.telekom)
-
D@ve89
tag
válasz
fatal` #31665 üzenetére
Annyira azért nem marhaság, mert neked lényegtelen, honnantól számítod a 30 napot, a hálózatnak meg nem mindegy, hogy mindenki hónap elején és végén szabadul-e rá, vagy szépen elosztva.
lugosi: pár éve van így, akinek azelőtt is volt előfizetése, annak megmaradt a hónap első napja fordulónapnak mindaddig, amíg díjcsomagváltása nem történik.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz
KüLÖNc #31667 üzenetére
Szia, semmit nem csinálsz rosszul, és minden jó. Az aktuális havi egyenleg a levonások nélküli egyenlegedet mutatja: tehát előbb mindenért felszámolják a díjakat (ezt látod most), majd hónap végén ebből az összegből levonják a kedvezményeket (például levonják a három megadott számmal folytatott beszélgetéseid értékét és a lebeszélhető 2690-et is).
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz
joey04 #31832 üzenetére
Tegyük fel, hogy gubanc van a területet ellátó cellával, pont ahol te is tartózkodol. Én bent a központban csinálok vele valamit, majd újra elindítom. Eközben ugyebár a telefonod leszakad a hálózatról. Miután elindítom a cellát és az terjeszti szépen a telefonok felé, hogy újra itt a hálózat, de a te (és még mások) telefonjai erre nem reagálnak, csak újraindítás után, akkor hol van a hiba és mivel?
-
D@ve89
tag
válasz
csabyka666 #31902 üzenetére
Egyébként volt már olyan a történelem során, hogy ügyfél felhívta ugyanazzal a "problémával" az ügyfélszolgálatot, mint te, majd kivizsgálás során kiderült, hogy rajta van a korlát.
-
D@ve89
tag
válasz
csabyka666 #31905 üzenetére
Akkor örülj neki és használd, bajod semmiképpen sem lehet belőle.
-
D@ve89
tag
válasz
sarkanyolo2 #32364 üzenetére
Valamennyi igazság van benne: LTE-n nincs hagyományos hívásindítás és fogadás, helyette az történik, hogy ha hívnak téged, vagy te hívsz valakit, lemegy 3G-re a telefonod, majd ezután épül fel a hívás. (Az más kérdés, hogy az Iphone-ok néha elég érdekesen kezelik ezt a váltást, néha el tudják húzni, vagy nem megy végbe rendesen...)
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz
homeless09 #32534 üzenetére
Az online nézhető egyenleghez minden szám hívása hozzáadódik, majd hónap végén vonják le belőle a kedvezményeket (például a kedvezményes számokkal folytatott hívások díját is).
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32698 üzenetére
Van egy tippem: szerintem ahol vagy, gyengébb kicsit (gondolom beltéri) 3G lefedettség, esetleg a padfone2 rádiós képességei gyengébbek (vagy energiatakarékosabb, "zöldebb"), és lehet, hogy hívás közben lemegy 2G-re. Csak ez azzal jár (ha adatkapcsolat is engedélyezve van), hogy megszakad a kapcsolatod. Próbáld ki csak 3G-re erőltetve használni esetleg (ha nem jó, akkor csak 2G-re).
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32712 üzenetére
Ennek most az a hátránya lesz, hogy csak 3G hálózatra megy fel. Tehát ha olyan területre tévedsz, ahol nincs 3G, akkor eltűnsz a hálózatról (nem fog lejjebb váltani 2G-re), valamint ha LTE lefedett területen leszel, nem fog felmenni magától LTE-re. Ilyenkor kézileg kell átváltanod. Esetleg azt próbáld még ki, hogy LTE/GSM/WCDMA auto-ra teszed, viszont hívás előtt kikapcsolod az adatforgalmat.
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32716 üzenetére
Na most ezt a hozzászólásodat nem tudom értelmezni megfelelően. Mégis mit vártál, hogy bárki majd megmondja, hogy pontosan mi a hiba? Amikor az lehet szoftveres és hardveres eredetű is egyaránt, ráadásul nem egy-egy összetevőn múlik csak a dolog. Felvázoltam egy tippet, még lehet only WCDMA üzemmóddal alá is tudod támasztani azt, ha nem fog megszakadni. Innentől kezdve megvan a megoldás. Tesztelés nélkül elég nehéz bármit is csinálni. Ha ennyivel többet tudsz és szervízbe viszed, és ott elmondod a tapasztalatokat, az is nagy segítség, bár nem hinném, hogy ezzel bármit is lehet kezdeni szervízben.
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32719 üzenetére
Na tehát: bekapcsolt adatforgalom mellett nem feltétlen lehetséges a zökkenőmentes váltás 3G-ről 2G-re. Amikor telefonálsz, a telefonod folyamatosan méréseket riportol a hálózat felé, ami alapján, ha túl gyenge a jel, a hálózat utasítja a telefonodat, hogy váltson cellát, akár menjen le 2G-re is. A leírásod alapján szerintem az történik, hogy egy hívás fenntartásához túl gyenge a 3G jelerősség, esetleg gyengébbek a padfone "rádiós képességei" (utóbbi az elképzelhető, ha ketten is tapasztaljátok, mások mással pedig nem), a hálózat utasítja, hogy menjen le 2G-s cellára. Csak most jön a bökkenő, amíg 2G-ről 3G-re zökkenőmentesen át lehet váltani, addig ez fordítva nem igaz (sokkal több és másabb szolgáltatásokat nyújt a 3G hálózat, amiket nem lehet átkonvertálni 2G szolgáltatásokra, pl.: videótelefonálás). Ilyenkor történik, hogy a telefonod lebontja a 3G-s kapcsolatot, és felépíti a 2G kapcsolatot. Ha only WCDMA üzemmódban van a készüléked, akkor hiába utasítja a hálózat váltásra, nem fog tenni semmit: ha kibírja a hívást a meglévő jelszinten, akkor kibírja, ha nem akkor majd megszakad a hívás, de azért tudni kell, hogy még a váltás jelszintjén túl van egy minimális tartalék, ezért is működhet a javaslatom.
Másik lehetőség, amit ugyancsak említettem, hogy automata üzemmód esetén kapcsold ki az adatkapcsolatot hívás előtt, mivel a beszédet át lehet konvertálni 3G-ről 2G-re, így észrevétlenül tud váltani a telefonod hívás közben a két hálózat között.Ha ezek sem hoznak eredményt, akkor szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz
Nordik #32721 üzenetére
Nagyon vidéken nem mindenütt van 3G. Másrészt, ha pont a torony mellett álltál (kvázi az antenna alatt), akkor igencsak gyengültek a vételi viszonyok, ugyanis ezek az antennák egy kúp alakban maguk alá nem sugároznak (ezért is hülyeség, amikor panaszkodnak a panelben lakók, hogy a fejük felett lévő antennától lesznek rákosak).
-
D@ve89
tag
válasz
Locutus #32728 üzenetére
Akkor jelentsétek be, hogy azon az adott helyen többen is ezt tapasztaljátok. Adjatok meg példákat (többet is ), hogy melyik szám melyik számot hívta és mikor, amikor megszakadt a hívás, akár az sms küldési próbálkozásod időpontját is megadhatod. Ezalapján elindulhat egy kivizsgálás.
-
D@ve89
tag
válasz
werszomjas #33049 üzenetére
Szerintem sem fizetős az átirányítás, én nem fizetek érte.
(Dominosat irányítok át.) Azt érdemes észben tartani, hogy csak a hívások irányítódnak át, az SMS-ek azok ugyanúgy az eredeti számra érkeznek meg.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz
lord.lakli #33053 üzenetére
Kis érdekesség ezzel kapcsolatban:
A Like 50 díjcsomag "További részletek és feltételek" résznél ez áll az utolsó sorban: A Like 50 díjcsomag internet alapú hang és videó hívásokra nem vehető igénybe.
A Like 300-nál és például a Mozaik díjcsomagoknál nem találtam meg ezt a mondatot. Szerintem csak a legolcsóbb csomagoknál lesz ez a tiltás. -
D@ve89
tag
válasz
lord.lakli #33055 üzenetére
Akkor ez nem jött be.
-
D@ve89
tag
válasz
erdoke #33179 üzenetére
Igazából lehet itt pattogni meg minden, de amíg te nem tudsz olcsón mobil szolgáltatást indítani, meg más se nagyon, addig ez van. Még mindig nem alapvető emberi jogok közé tartozik a mobiltelefon szolgáltatás használata. A legjobb az lenne, ha lenne egy nonprofit állami szolgáltató... de láthatod, nem olyan egyszerű biznisz ez, hogy csak úgy bárki elindítson egy ilyen volumenű szolgáltatást, még ha egy csomó minden megvan az illetők kezében is. (És hidd el, tényleg minden piszkos módszert bevetettek, hogy helyet szorítsanak az új állami résztvevőnek, mégsem tudott ilyen hátszéllel sem elindulni.)
Egyébként lehet meglepő, de igencsak függ az üzemanyag áraktól (közvetve persze) a szolgáltatás díja, és itt most nem az ügyfelekhez szaladgáló üzletkötőkre gondolok.
Napersze igaz, nem kell sajnálni annyira a szolgáltatókat, megélnek ők nyilván belőlünk bőven, de ez azért érthető, ki csinálna bárki bármit is ingyen vagy nagyon kicsi haszonért? Kicsi profitért én se bajlódnék ennyire bonyolult, összetett üzletekkel.
-
D@ve89
tag
"De ugye a Biztosító (Telekom) részéről csak annyi lett volna..."
Mondjuk nem értek hozzá, de van egy olyan gyanúm, hogy a Telekom csak közvetít egy biztosító és a biztosított között, mind a "termék" (biztosítás) eladásában, mind az eljárásban. Csak a pontosság kedvéért. Ha valaki tud valami biztosat erről, az nyugodtan megírhatja amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
Igen, ez lesz a helyes megoldás.
A T-Mobile ingyenessé teszi a roamingot – az Egyesült Államokban -
D@ve89
tag
válasz
djculture #33944 üzenetére
Szerintem itt a Telekomnál bezavarhat az is, hogy lehet csak készüléket rendelni, de akár díjcsomaggal együtt, hűségidővel, stb. Ez utóbbi esetben már lehet változik a helyzet ezalapján:
Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében sem élhetünk elállási jogunkkal, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az eladó a teljesítést a kifejezett beleegyezésünkkel, hozzájárulásunkkal megkezdte. Tehát nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, ha az interneten megrendelt műsorszolgáltatásra (például kábeltelevízió), valamint internet-hozzáférésre vonatkozó szerződés alapján a szolgáltatási hely kiépítése és a szolgáltatás aktiválása (a műsorszolgáltatás megkezdése) előzetes beleegyezésünk alapján a szerződéskötéstől számított 8 munkanapon belül megtörténik.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD