- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Captaindeph #35333 üzenetére
szia,
tiltható, mivel a hűség alatt - ami 2 év is lehet -, elég a számlával is elmaradni.
csak a szolgáltatós készülékeknél indul újra az 1 év jótállás, a függetleneknél nem.djculture; az apple esetén ez a módi, hogy gyárilag felújított (refurbished) készülékre cserélnek, hivatalosan nincs is ezzel gond.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
köszi!
az utolsó mondatod tiszta volt, azt írtam is korábban, a másikat azért írtam feltételes módban, mert a rendszer néha olyat is enged, amit amúgy nem lehet(ne), vagy épp pont fordítva, és bár az üzletekben sem mindig mondanak pontosat az ügyintézők - nem egyszer hallani két illetékestőlk eltérőt -, de jobban rálátnak a (módosítási) lehetőségekre, mint a webshop rendszere.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
igen, kell némi idő, mire a rendszer jóváírja.
én az elmúlt héten szerdán átutaltam - bankon belül - a számla összegét, csütörtök még munkanap volt, akkor sem írta jóvá a rendszer, egész hétvégén sem, hanem csak hétfőn.
látom a korrekciót, akkor gondolom te adott felületen fizettél.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz petrelli86 #35636 üzenetére
környezettudatosság, kérem...
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #35643 üzenetére
a szolgáltató oldalán (is) csak a visszaküldést írják, de a tapasztalatok szerint a t-pont sem probléma a 8 munkanapon belüli leadáskor, és a 30 nap a maximum jogszabályilag a pénz visszajuttatására, sokszor korábban megtörténik, illetve a szerződés előtti állapotot (hűség..stb szempontjából) is sokszor a töredéke alatt eszközlik.
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #35646 üzenetére
az elég szűkös intervallum, ilyen gyors átfutásról még nem hallottam.
n@p@lm; a gyártó adhat rá bármennyit, azt esetlegesen tudod is majd eszközölni közvetlenül a gyártónál, ha lelevelezed velük, illetve kijuttatod a terméket, de a szolgáltató a hazai jogszabályok szerint adja a jótállást.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz St3ven #35678 üzenetére
csak feszegetném a dolgot, ha már tudni sem akarnak róla, pedig a webshop rendelés egyértelműen feldobja!
amikor utoljára volt ilyen kedvezmény havidíjas előfizetéses csomagban is, ha webshop útján rendeltem telefont, akkor napokon belül aktiválták automatikusan, és jött is róla sms. -
kali
legenda
válasz #99546112 #35712 üzenetére
pontok, de az évek növekedésével a pontok száma is automatikusan nő;
Telekom mobil szolgáltatással rendelkező ügyfeleink Kapcsolat pontokat havi forgalmuk, valamint a fogadott telefonhívásaik és az előfizetésük időtartama után gyűjthetnek. Minden nettó 500 Ft után 10, minden betöltött egész év után 5, a fogadott hívások után pedig minden 10. perce után 5 Kapcsolat pontot írunk jóvá havonta. -
kali
legenda
válasz #99546112 #35714 üzenetére
csak pontok kellenek, de az is meghatározásra került, hogy mikor lehet legkorábban x kiemeltéségű egy előfizetés.
mikori keltezésű az előfizetés?sutszi; itt a részletes leírás; link (a végén látható a mobilos rész)
Fogadott hívás
A tárgyhónap során fogadott hívások időtartamának percben kifejezett, egészre kerekített értéke, csökkentve a Magyar Telekom magyarországi mobil rádiótelefon hálózatán belül indított fogadott hívások és a nemzetközi roaming keretében külföldön fogadott hívások egész percben kifejezett időtartamával. -
kali
legenda
válasz Nenősüljmeg! #35746 üzenetére
szia,
fogyvéd sem kell, magad is megnézheted a vonatkozó szabályozást, amely szerint nem vagy köteles bármilyen listából is választani, hiszen csere csak azonos funkcionalitásúra okés - mobiltelefon esetén nincs két eltérő típus, amikre ez teljesen igaz lenne -, és ha te másmilyet nem akarsz elfogadni, akkor akár el is állhatsz a szerződéstől, ezért általában belemennek az ügyfélnek megfelelő "cserébe".
ANDROID??? ; pont az a lényeg, hogy a jogszabály nem ismeri a levásárlás fogalmát, javítás van, csere (azonosra), árleszállítás és elállás.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #35751 üzenetére
aki engedi, azt meg is vezethetik, de nem mindenkit...
ők mondanak valamit, és rácáfolok a vonatkozó jogszabállyokkal, és ott vége is a vitának, mivel felettük álló jogszabályokat nem bírálhatnak felül![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Nenősüljmeg! #35755 üzenetére
itt leírják a lényeget, és a vonatkozó jogszabályt is vehivatkozzák; link
ami neked kiemelten fontos;
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
biztos vagyok benne, hogy bármilyen más típust is kínálnak fel cserére, lesz olyan tulajdonsága, ami nem azonos azzal a készülékkel, amit te leadtál.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz sonyxperias #35879 üzenetére
lehet, hogy csak 12 hónap hűséget írtál alá, és akkor kivárós, csak 24 hónap hűség esetén adott a -3 hónap kedvezmény.
-
kali
legenda
én is elektronikusan kapom a számlát, de mindig átnézem rendesen, mert egy számlán három előfizetésem is fut.
mint a korábban linkelt képen is látható, a részletezés elején, jól látható helyen és vastag betűkkel kiírják a hűség lejártát, aki akarja, az ott észreveszi.
jut eszmbe, a 1430 telefonos automatája által is lekérdezhető a hűség lejártának dátuma.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz csakzolcs #36016 üzenetére
szia,
nem is kell.
benézhettél valamit, nem azonos feltételek mellett hasonlítottad össze, vagy ilyesmi...Mr. Teddy; szia, régen 18 hónap után már lehetett, ha legalább arany kiemeltség adott volt, de egy ideje 21 letelt hónap kell a 24 hűségesből.
a második kérdés passz, szerintem van, de ez több tényező függvénye, így inkább rá konkrétumot egy t-s illetékes.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #36049 üzenetére
ok, én csak pozitív tapasztalatokat hallottam eddig, de nem véletlenül nem írtam biztosra a dolgot, hiszen nem ismerni az előfizető szolgáltatós előéletét...stb.
arról nem is beszélve, hogy szélsőséges esetben üzlete/ügyintézője is válogatja... -
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36071 üzenetére
miért bújt volna ki?
-
kali
legenda
válasz coolrob #36075 üzenetére
nem a kuponos történetről van szó, hanem a 10% webshop/online kedvezményről, azt pedig az egyik kézzel adták, a másikkal pedig elvették, hiszen semmi sem kötelezte rá őket - addig sem, amíg adták.
a kuponos történet meg köszönhető annak, hogy rengetegen nem éltek, hanem visszaéltek a lehetőséggel, a második körben már minden túlmutató trükközésekről is lehetett itt (is) olvasni... -
kali
legenda
válasz petrelli86 #36078 üzenetére
több helyen is írtak róla a neten.
Parasite; nem arra lett felhasználva a kedvezmény, amit a közleményben és sms útján írtak, és erre az sem mentség, hogy a rendszer engedte, legalábbis jogilag.
mind a két oldalon volt hiba, ezért egyik oldalon sem minden esetben feszegették a dolgot, valaki megkapta, mások viszont nem. a szolgáltató megteheti, hogy az előfizető számára kedvező irányban eltér a szabályozástól, de ez nem kötelező, tehát mérlegel(t), és különböző tényezők függvényében dönt(ött), ahogy tette is!Blackmirror; akkor nem pontosan írta.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz petrelli86 #36087 üzenetére
erre már válaszoltam korábban!
nem véletlenül nem kapta meg mindenki, aki viszont igen, annál úgy látták jónak, hogy eltérnek a szabályozástól az előfizető számára kedvező irányba.krisztian112; ez legyen a szolgáltató problémája, így jártak...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36090 üzenetére
nem néztem utóbb az akció részleteit, így nem akarok látatlanban dobálózni, de általában tesznek a szabályok közé kiskapukat, például x időpontig, vagy a készlet erejéig...stb, szóval nem féltem őket, ha esetleg indokolni kellene a dolgot.
a mobilos történeted más tészta, többen és több témában is írtunk elég sok segítő hozzászólást, ahhoz többet nem nagyon lehet hozzátenni...
véleményem szerint azért nem lett volna egyszerűbb leárazni a készülékeket, mert ez nem csak a szolgáltató akciója volt, hanem más céggel közös dolog, amit nem feltétlenül oldhat meg a cég saját hatáskörében.
vannak problémák ezen szolgáltatatóval is, szerintem nincs is olyan szolgáltató/cég, akivel csak és kizárólag csak jók a tapasztalatai mindenkinek, de én is csak azt tudom mondani, amit Blackmirror is, hogy eddig mindig dűlőre jutottam velük, problémás ügyekben is segítettek, a pedig a bő 16 éves előfizetői múltammal és a több előfizetésemmel volt már mit intézni. -
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36098 üzenetére
nem szabad hagyni magad, ha neked van igazad, és a jogszabályok is azt támasztják alá!
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz Onderon #36105 üzenetére
nincs miből visszavenni, a tájékozatlanságod miatt meg pláne nem, ha a részleteknek/feltételeknek nem/sem jártál utána, hanem csak itt olvastad a kódot.
igaz, itt a témában is leírták sokan, hogy mire is lenne hivatott alapban az akció, persze az nem lényeges, csak a kiskapu - néhányan anyira túlzásba vitték, hogy moderációs intézkedés is történt, bár annak a részleteiről pont lemaradtam, csak a végeredményt láttam; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Onderon #36107 üzenetére
mondom, tájékozódj a részletekről, hogy - normális esetben - miként és milyen feltételekkel kapták meg bizonyos személyek/előfizetők a kedvezmény lehetőségét, és utána visszatérhetünk a dologra, de addig nincs miről beszélni.
nem pedzegetek semmit, amit viszont leírtam, azért vállalom a felelősséget, akár jogi szempontból is!
az akció bizonyos feltételekhez volt kötve, az csak egy dolog, hogy a rendszer olyat is átengedett, amit alapban nem lett volna szabad.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36120 üzenetére
van/lehet értelme, de akkor készülj be rendesen a jogszabályokból, linkeltem/linkeltük korábban az összes kapcsolódót.
GLOCK34; lehet, hogy félreértették a visszavitelt - ahogy számomra sem volt világos elsőre -, viszont akkor csak a készüléket vidd és a jótállási jegyet vagy a számlát.
ez az új online nyilvántartás (jótállási jegy...stb) kicsit bonyolítja a helyzetet, hiszen az alapján fizikális jótállási jegyet nem igazán adnak ki nem illetékesnek, tehát ahhoz az előfizető kellhet.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ANDROID??? #36142 üzenetére
itt minden lényegit megtalálsz, a jogszabályt is behivatkozták; link
ami számodra fontos; kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás
nincs levásárlás;
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
nincs csere eltérő típusra;
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
megnézném én azt a két eltérő típusú mobiltelefont, ahol nem találok legalább egy meghatározó eltérést.
elfogadhatsz eltérő típust, de nem kötelezhetnek rá!
amennyiben mutatnak egy listát, hogy azokból lehet választani, de neked egyik sem tetszik, akkor egyiket sem vagy köteles elfogadni!GLOCK34; butaságot mondtak, 3 munkanapon belül azonnali csere van, amennyiben a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, tehát nem vehetik át úgy, hogy küldik bevizsgálni vagy szervizbe, azt csak aztán tehetik meg, hogy kicserélték.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz lugosi #36173 üzenetére
vannak persze kivételek, de sokan a gsm bolti garis független árat viszonyítják a szolgáltatóshoz, nem pedig a rendes gyártói garis független árat, pedig ugye a szolgáltató is korrekt gyártói garival adja a készülékeket.
ettől elvonatkoztatva is drágák a szolgáltatós készülékek, de amíg így is veszik az előfizetők...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sonic* #36321 üzenetére
szia,
nincs konkrétan számszerűsítve, de már a harmadik után is érdemes lett volna cserét kérni a javítás helyett, és pláne igaz ez, ha azonos hibával többször is javításra került.
amennyiben nem tudják azonos típusra cserélni, úgy felkínálnak majd más típusokat, de azt tudni kell, hogy másmilyet nem vagy köteles elfogadni - pláne nem úgy, hogy csak általuk meghatározott típusokból engednének elsőre választani -, hanem elállás is lehetséges, persze a megfelelő feltételek mellett, gondolok itt az esetleges hűséges előfizetésre. -
kali
legenda
válasz Sonic* #36337 üzenetére
nem kell pultot borogatni, azzal csak az ő malmukra hajtanád a vizet, hanem nyugodt és magabiztos hangnemben kérni a készülék cseréjét - ez legyen leírva a jegyzőkönyben is, ne pedig javítás -, mivel a javításban már nem látod a megoldást, hiszen sokadszorra kerül szervizbe, ami rengeteg kellemeztlenséggel járt már eddig is, illetve a készülék nélkülözésével, sok utánajárással, idő és pénz rászánásával került megvalósításra, így erősem megrendült a bizalmad adott készülékben, ezért újra szeretnéd cseréltetni.
alapesetben a csere azonos típusra történik, amennyiben az megoldást jelent, és kapsz egy azonos típusú hibátlan darabot, úgy nem is kell tovább feszegetni a dolgot, ellenkező esetben viszont más lehetőség is adott.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Sonic* #36341 üzenetére
az egy másik történet, hogy az oprendszer nem jön be valakinek, de az nem garis probléma, azzal nem lehet(ne) mit kezdeni, csak azért nem cserélnek, ahhoz garis hiba kell.
amennyiben adott garis hiba/meghibásodás, úgy átvihető a dolog, mivel többször volt már szervizben/javítva a készülék, így arra is ráfogható, hogy a konkrét típusban is csalódtatok, mert a sokadszori javítás ellenére is probléma van még vele, így nem kértek azonosí típusú újat, hanem elállnátok a szerződéstől, ezt lepapírozzák úgy, hogy másmilyen típust kínálnak fel. -
kali
legenda
amennyiben a net&roll 1gb (lte) opció(k)ra gondolsz, úgy igen, automatikusan megújul(nak) minden hónapban, amíg külön le nem mondod a bővítést.
annyi, hogy törthavi számlázású, tehát ebben a hónapban csak részarányosan számlázódik az 1000 ft megfelelő része, viszont a benne foglalt adatmennyiség egész havi, így a fordulónapig a teljes 1 gigabyte leforgalmazható.
számodra kedvezőtlen irányba csak akkor változhat az ára, ha egy hónapon belül többször is aktiválod, mert csak első aktiválás díjmentes, a többinél már nem csak 1000 ft lesz, hanem 1000 + 1000 ft. -
kali
legenda
szerintem lehet vele tervezni hosszabb intervallumra is, mivel a t-s illetékesek szerint is kvázi különálló díjcsomag formájában fut, ezt támasztja alá az is, hogy az aktiváláskor ez lesz az alapértelmezett, így ha le is zárják, és nem lesz már aktiválható újonnan, az aktív opciók akkor is futnak tovább, amíg az előfizető ki nem lövi/löveti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB