- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#35104512
törölt tag
sziasztok
valaki nem tudja esetleg, hogy a pannon "hozd vissza a régi készüléked" akciójában működőképes telefont kell nekik bevinni, vagy az sem baj, ha be sem kapcsol? (gondolom töltő ilyesmi nem kell hozzá, csak a készülék) köszi
üdv
-
#35104512
törölt tag
sziasztok
ha idő előtt szeretném felbontani a telenorral kötött hűségszerződést, akkor mindenképp ki kell fizetni a kártyánként 50eFt -ot? nincs valami kiskapu? más költség van ezen kívül? köszi
üdv, N.
-
#35104512
törölt tag
válasz Davidoff91 #7314 üzenetére
Én 1 éve vettem 4db előfizetéses sim -et telenor -nál, kértem ezt a családi csomagot, és kártyánként 990Ft -ba kerül azóta is minden hónapban. Át lettem ezzel verve, vagy, hogy volt ez az ingyenes dolog?
-
#35104512
törölt tag
válasz Vangelis #12540 üzenetére
Megnéztem most a szerződésemet, sehol nincs benne olyan, hogy automatikusan meghosszabbodna, remélem valóban így is van. Pont ma járt le a 2 évem 4 előfizetésre, jövő héten akarok kettőt felmondani, másik kettőt pedig flottába bevinni, de akkor előtte lehet jobb lesz felhívni őket.
-
#35104512
törölt tag
válasz darvinya #12791 üzenetére
Másodperc alapú, ahogy az összes többi flottás előfizetés, és azokra is ráhúzták a többletet minden gond nélkül.. az meg, hogy nem lehet több? A szolgáltató valóban nem fog több adót fizetni az államnak a maximumtól, de tőled simán lehúzhat többet, mivel nem te vagy az adófizető.
-
#35104512
törölt tag
válasz darvinya #12793 üzenetére
Ettől azért okosabbak szolgáltatója válogatja mit hogy emel - de adóról nincsen szó sehol sem - a vodánál azt hiszem havi fix összeggel emelték meg az előfizetési díjakat, a telenornál meg lesz kapcsolási díj, a lebeszélhető perceket pedig felosztják úgy, hogy egy részük csak hálón belül használható fel a maradék pedig hálón kívül. A lényeg az, mindegyik úgy találta ki, hogy a végén ő járjon jól (milyen meglepő).
(#12795) nggabi én nem a DPI -ről beszéltem, hanem általánosságban, ezeket már lehet tudni, a DPI -ről még nem hallottam hogyan változik (a napokban elvileg megtudom)
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz atillaahun #13395 üzenetére
Az lehet, de külföldön egy szaros feltöltőkártyás csomaggal is ingyen hívsz mindenkit
-
#35104512
törölt tag
válasz atillaahun #13402 üzenetére
Nyilván nem minden országban van így, amiről én tudok ott pl kapsz egy középkategóriás telefont (ami itthon olyan 30.000Ft) 100euróért, amiből 80 azonnal lebeszélhető. Ezt ha havonta feltöltöd minimum 15euróval, akkor hálón belül ingyenduma.
-
#35104512
törölt tag
válasz atillaahun #13404 üzenetére
Írország mindegy melyik szolgáltató, mindegyiknél így megy (voda, meteor, o2).
-
#35104512
törölt tag
A telenor milyen sim kártyát ad mostanában? Ki lehet "törni" a normál méretből a micro sim -et, vagy egy darabból van?
-
#35104512
törölt tag
válasz bopeti98 #13456 üzenetére
Köszi, azt gondolom, hogy ha micro -t kérek akkor azt adnak, de arra gondoltam, hogy olyat adnak e esetleg ami normál sim méretű, de egyszerűen "kitörhető" belőle a micro (mint pl a vodánál)?
Ha Te is normál sim -et kaptál, akkor gondolom nincs törős változat, csak normál és micro
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz alba-regia #13659 üzenetére
Nem a védelmükben, mert szerintem is kritikán aluliak mostanában, de a többi sem jobb egy hangyaf@sznyival sem, voda előfizetésem is volt éveken keresztül, de többször is sikerült velük összetűzésbe kerülnöm különböző okok miatt, az ügyfélszolgálatuk minősége nekik is közelít a nullához, a szolgáltatásról nem beszélve. A magenta T -ről nem tudok nyilatkozni, mert ott ahol lakom nekik még térerő sincs
-
#35104512
törölt tag
válasz alba-regia #13661 üzenetére
Akkor ezen nem veszünk össze én soha nem tartottam egyiket sem jobbnak a többinél, nekem csak egy szükséges rossz ez az egész mobiltelefon mizériát, sokkal jobb volt nélkülük, így nekem nagy igényeim sincsenek, csak tudjak telefonálni amikor akarok, a többivel meg (áremelésekkel pl) sajnos úgy szivatnak ahogy akarnak.
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz Vangelis #14085 üzenetére
Holott a szabály az, hogy a levél átvételétől számítva 8 nap a kikapcsolási idő, ha nem pontos dátumot adsz meg.
Ez nem csak akkor van, ha minden feltétel adott ahhoz, hogy felbontsd a szerződésed? Tehát ha pl hűséged van, akkor hiába küldöd a levelet, nem bonthatsz, vagyis bonthatsz de kötbérrel. Ha jól értelmezem akkor neked magától megújuló szerződésed van, akkor van jelenleg is hűséged, nem? Így hogyan tudod felmondani?
Értem, akkor biztos úgy van, csak türelem
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz egykori #14119 üzenetére
Én értem, a kolléga kérdezte, hogy 7000?? Erre volt a válaszom, hogy azt írtad 7Ft, nem 7000.
(#14118) Vangelis a pirosaknál is ez volt a duma, hogy rengeteg a felmondás, és lehet nem fogják tudni bontani a szerződésem 8 napon belül, kérdezem az az én bajom? Hol érdekel engem mennyien mondják fel a szerződésüket, én biztos nem fogok még egy számlát kifizetni azért, mert ők 8 napon belül nem képesek kikapcsolni, aztán valahogy csak összehozták a 8. nap végére
(#14121) Melack nem csak Te vagy, rengetegen vannak még, ugyanúgy mint a másik kettőnél is, csak egy ilyen fórumon koncentráltan vannak jelen az elégedetlenkedők
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz Landsmann #14724 üzenetére
Biztos, hogy nem. Az a baj, hogy egy ilyen fórum nem reprezentatív példa, de sokan mégis ebből indulnak ki, itt csak az gyűlik össze akinek baja van (általában), a többi minek írná be, hogy nekik minden rendben van?
Amikor a voda bontási láz volt, akkor is ment a nagy duma, hogy na most aztán biztos több tízezren bontottak (ott is ez volt az ügyfélszolgálat magyarázata, hogy sok a bontás, nem győzik), aztán kijött a statisztika, és plusszal zártak.. -
#35104512
törölt tag
válasz Landsmann #14774 üzenetére
" Hosszabb távon látjuk és sajnos azt látjuk, hogy nemhogy javulna, folyamatosan romliki az ügyfélközpontúsága. Egyre inkább az az érzése az embernek, hogy az előfizetőket fejőstehénnek tekintik. Fizess és kussolj, ha reklamálsz, akkor várjál, majd szólunk valamikor."
Ezt látom már többször írtad, és csak annyit kérdeznék, hogy van neked bármilyen más szolgáltatónál bármilyen szolgáltatásod? Feltételezem van, de akkor vagy nem volt még velük problémád, vagy szerencséd volt. Évekig voltam pl vodás, többször kellett számlát reklamálnom mért mindig véletlenül kiszámláztak olyan dolgokat is amiket nem is használtam (ügyintézés telefonon átlagosan 1 óra..), otthoni t-home tévével már többször volt gond, fél órán belül ügyintézőhöz kerülni esélytelen és még utána jön a lényegi beszélgetés. Aztán UPC ügyfélszolgálaton (konkrétan hibabejelentésen) dolgoztam és pontosan tudom milyen az, amikor 15!!!! fő veszi a hívásokat egy műszakban és egyszerre telefonál több mint 100 ember (ami elenyésző az előfizetők számához képest), na akkor próbálj meg hamar ügyintézőhöz kerülni, és gondolom a mobilszolgáltatóknál sem fényesebb a helyzet... Szóval csak azt akarom mondani, hogy ha már mindenképp szeretnéd kinyilvánítani, hogy mennyire utálod a telenort és mennyire mennék lefelé a lejtőn, azt ne erre fogd, mert ebből a szempontból egy nagy rakás f@s az összes.
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
Mivel mindig csak a panasz megy, gondoltam leírom a múlt heti tapasztalatomat a telenorral.
4 előfizetés volt a nevemen több éve, de nemrég flottára váltottam (szintén telenornál) új számokkal, így a 4 eredeti előfizetésből hármat szerettem volna megszüntetni, egyet pedig praktikumra váltani.
Bementem a számlazárás napján, kb 10 perc alatt sorra kerültem, mondtam az ügyintézőnek mit szeretnék, azt mondja ezt már csak telefonon lehet (a felmondást), de csak 5 óráig lehet (16:30 volt ekkor), hívjam őket nyugodtan addig ő intézi a praktikumra váltást. A 1220 -at újabb 5 perc várakozás alatt elértem, ismét elmondtam mit szeretnék, adatokat egyeztettünk és közölte az ügyintéző, hogy éjféltől megszűnnek az előfizetések.
Mindeközben a praktikumra váltás is készen lett, amiről 30 perccel később megérkezett az sms is, reggelre pedig a többi sim -en megszűnt a térerő.
Az egész nem tartott fél óráig, és minden úgy ment ahogy le van írva, illetve ahogy mennie kell. Lehet, hogy a szolgáltatóknál megszűrik az ügyfeleket és valakit nem kedvelnek de mivel nekem a sok-sok év alatt csak hasonló tapasztalataim vannak velük (ellenben pl a pirosakkal, ott valószínűleg nem szeretnek), teljesen elégedett vagyok.[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz lugosi #16107 üzenetére
Nem a 16ezer hsz -ra gondoltam, hanem az utóbbi hetekre, hónapokra.
Azt próbáljátok már meg elfogadni, hogy sok embernek nincs baja a szolgáltatóval és azt, hogy a másik kettőnél sincs kolbászból a kerítés, illetve mindenkinek mások a preferenciái.
Nálam pl a piros szolgáltató a mai napig nem volt képes lefedettséget biztosítani (a számlákkal is többször volt probléma, megjelentek rajta rejtélyes összegek), csak az udvaron tudtam telefonálni egy nagyvárostól pár km -re, de a rohadt internetre verik a nyálukat minden reklámban. A magenta dettó. De nem hordtam le őket napi 5 hsz -ban, hanem megkerestem azt amit tudok használni, és ami számomra megfelelő.
Azon is érdemes elgondolkodni kicsit, hogy milyen az, aki idézem, "2 év alatt több mint 160 kérelmet nyújtott be a hatósághoz"... ügyfélszolgálatos koromban nálunk is volt egy ilyen illető, név szerint ismerte mindenki, de szerencsére a végén mindig ő húzta a rövidebbet, a legvégül még a szolgáltatást is sikerült neki felmondani azzal együtt, hogy fekete listára került mint már előtte a többi szolgáltatónál.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest