- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Net Startért egyszer már elmeszelték a T-Mobile-t. Mégpedig többek között azért is, mert önhatalmúlag, kérés nélkül aktiválták. [link] Szokás szerint, mert már nem ez az első fogyasztóvédelmi érdekeket sértő eset, a Telenorra ennek nem lett következménye. Mindenképpen meg kell reklamálni az egyedi igénykezelési csoportnál.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Az egyedi igénykezelési csoportnak tudnál írni, ha lenne email elérhetőségük, de sajnos nincs. Persze normál postai levélben is nyújthatsz be kérvényt. Más kérdés, hogy bírálják el mert az egyedi igénykezelési csoport foglalkozik szinte minden ilyen üggyel, és csökkent már az ügyintézés színvonala. Talán tényleg az Astoria-nál vagy más, hozzád közelebb levő területi kirendeltségen személyesen jobban el tudod intézni. Sajnos a számhordozásnál elég körülményesek, és a túlfizetés visszautalása sokkal körülményesebb, mint a T-Mobile-nál, függetlenül attól, hogy még előfizető valaki vagy nem.Ebből a szempontból még a Vodafone is előrébb tart, mint a Telenor, ezt személyes tapasztalatból is mondom.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Meddig tart résszámolásnál több tizedre számolni, a végeredményt meg két tizedesjegyre kerekíteni ? Megfigyeltem, ez is csak Telenor/Pannonnál van így ? Apropó, a jó tizenöt éve bevezetett Pandocs billing rendszert használják még, vagy átálltak más számlázási rendszerre?
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #31718 üzenetére
Szerintem jó darabig nem is lesz ilyen ingyen ingyen hazatelofánálási lehetőség a Telenornál. Ahhoz globálisan annyira nem kiterjedt szolgáltató, mint a Vodafone.
-
zoli62
addikt
Mit lépnek arra, ha valaki feltöltőkártyásként nem fogadja el a július 1-i tarifa/percdíj emelést?
-
zoli62
addikt
Itt ebben az egész kétoldalúnak meghirdetett de valójában egyoldalú szerződésmódosításban inkább az a szomorú, hogy a frontoffice ügyfélszolgálatosok jelentős része még az általános szerződési feltételek fontosabb pontjait sem ismeri, de írhatnám ezt a backoffice egy részére is. Régen azért ez nem így volt.
-
zoli62
addikt
Ma én is telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy az ÁSZF 9.2.1.5 pontja alapján nem fogadom el a július 1-i módosítást. Természetesen nem ismerték ezt, sőt megkérdezték, hol olvastam. Némi várakozás és egyeztetés után a Deezer mellett felajánlottak hathavi 500 Ft-os jóváírást. Bár jelszóval beazonosítottam a hícószámomat, az ügyintéző nem látta, hogy kártyás előfizetésem van. Miután ez kiderült, újabb egyeztetés után egyösszegű 500 Ft-os jóváírást ajánlott fel az egyenlegemre. Ezt elfogadtam. Persze nem volt arra folyamatuk, hogy ha nem fogadom el a módosítást, de nem is élek a felkínált ajánlatuk valamelyikével, akkor mi legyen. Ennyi.
-
zoli62
addikt
válasz zombinyul #33027 üzenetére
Levélben küldtek tájékoztatást. Egyébként olyan esetben, ha nem fogadod el a változtatást, tényleg nem tudnak csinálni semmit, mert erre az esetre niincs kidolgozott forgatókönyvük. Viszont mivel egyre többen nyilatkoznak így, kedvezményt ajánlanak fel. Telekomnál is hasonló eljárást követtek jó egy hónappal ezelőtt.
-
zoli62
addikt
válasz sifarr #33222 üzenetére
Nagyjából összefoglaltad a lényeget. Annyit tennék hozzá, hogy a Telenor Magyarországon már a névváltozás előtt elkezdte a brand fokozatos leépítését, például a területi képviseletek felszámolásával. Az ügyfélélményt, panaszkezelést, ügyfélkiszolgálást, szolgáltatásokat tekintve összességében a három szolgáltató közül a legrosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
A nem használt kártya egyenlege csökkent az érvényeségi idő letelte előtt egy héttel. Mi ennek az oka ? Telenor ilyen esetben levon valamennyit az egyenlegből?
-
zoli62
addikt
A tarifánként és előfizetés tipusonként eltérő megengedett maximális letöltésisávszélességrőll tavaly év elején még volt egy összefoglaló táblázat a Hipernet aloldalon, de idén ez már eltűnt. Megvan ez valahol, vagy nem véletlenül nem látom sehol? Az ÁSZF díjtáblázatban szerepel, de én a Telenor oldalán kerestem.
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #33394 üzenetére
Még itthon is gáz lenne az ügy, ebből a szempontból telefonon intézve talán nincs is különbség a tartózkodási hely miatt. Esetleg annyiban, hogy személyesen intézve elég a saját adatok megadása.
[ Szerkesztve ]
-
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Informatikailag megoldották, hogy a már megváltozott percdíjakból levonnak annyi kedvezményt, hogy az eredeti tarifa maradjon érvényben? Ezt nem hittem volna el a Telenorról, hogy képes megcsinálni. Képzelem mennyi kínlódás, ötölgetés volt mögötte, míg átírták a számokat a számlázási rendszerükben.
-
zoli62
addikt
Telenornál van pár nap nyilatkozni, Telekomnál július 1-e után újraindul a 15 napos időablak.Két különböző hatósági szerződés van ugyanarra a jogszabályra? Akkor most ki a korrektebb?
-
zoli62
addikt
A Telekom elsejétől ad 15 napot a nyilatkozatra, rögzítik,és ennyi, a Telenor csak június 30 éjfélig, írásbeli jelzés után is mindenképpen visszahívják az előfizetőt, egyezkedni próbálnak az ügyféllel. Akkor most ki a korrektebben eljáró szolgáltató ebben az ügyben? Nem csak ezen a fórumon bírálják többen a Telenort, mint a Telekomot.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Erről beszélek.. Mostani Telenoros flottában június végétől változott a keretszerződés és a tarifa. Kiderült, hogy elrontottak valamit, pedig csak egy gombnyomás lett volna, és csak egy hónappal később lép életbe.Ez a Telenor. Nem csak a lakossági szegmensben vannak gondok, de azért üzletiben a hozzállás, ami eltér, elnézést kérnek, gyorsan próbálják orvosolni.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Csak egy a kérdés: amennyiben mailben a Telenornak, hogy az emeléssel járó módosítást nem fogadom el, akkor miért nem válaszolnak, illetve miért akarnak mégis visszahívni?
-
zoli62
addikt
válasz St3ven #33934 üzenetére
Én ma tettem meg a nyilatkozatot, szintén zökkenőmentes volt, felolvasták, hogy a jelenlegi tarifa a legközelebbi feltöltésig érvényben marad. Ez nálam egy év múlva esedékes. Addig még sok víz fog lefolyni a Dunán. A kártya passzív, beszélgetésre nem, csak maximum internetezésre használom. Egyébként a kártyámról egy egyenlegcstöröltek egy online forgalmat biztosító szolgáltatást,és jóváírtak egy bizonyos összeget. Ez mit takar? Nálem a mobil online start tiltása korábban is be volt kapcsolva. A másik kérdésem, mi szokott lenni a hangposta alapértelmezett kódja? Eddig egyáltalán nem használtam, tehát nem is változtattam meg az alapértelmezetett jelszót. de most jött egy üzenet,és más telefonról fontos lett volna lehallgatni. Többféle kódot próbáltam (1111, 0000, 000000, 111111, stb.) de egyik se működött.
-
zoli62
addikt
Készülékcsere részleteiben van a kutya elásva.
" Nagyon fontos kitétel, hogy az akciós ajánlat elfogadásával az előfizető vállalja, hogy lezárt, már nem értékesített díjcsomagját új, értékesítés alatt álló díjcsomagra váltja. A készülékcsere esetén az előfizetőnek helyben ki kell egyenlítenie annak teljes költségét (ha nem részletre vásárol)."
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
válasz #79335424 #34464 üzenetére
Egyetértek. A cégeknek van egy nehezen számszerűsíthető reklámértéke, illetve bizalmi tőkéje is, hogy mennyit érnek az ügyfeleik szemében. Ennek növelésére szolgálna az ügyfélbarátabb ügyintézés, egy idő óta a T-Mobile-nál lehet tapasztalni. Mondok egy példát. Magyarárszágon jellemző, hogy a határ mellett levő településeken többnyire roaming hálózatokon lehet telefonálni. Mivel én is többször vagyok ilyen helyeken, a múltkor megreklamáltam, hogy fontos bejövő hívásért kellett emiatt az okok miatt többet fizetnem, illetve hogy kompenzálják az ott lakókat és dolgozókat, biztosítanak-e nekik emiatt kedvezőbb egyedi díjcsomagokat. A válaszukban korrekten elmondták és leírták, hogy az említett területken fejleszteni továbbra sem fognak, a tornyok teljesítményeit nem emelik, a polgármesterek kezdeményezhetik esetleges helyi erősítők felszerelését. Ezek jellemzően falvak, így egy ilyen beruházás az alacsony lélekszám miatt a szolgáltatónak többnyire nem éri meg.Ellenben egyedi üzletpolzikai kedvezményként jóváírást kaptam a kényelmetlenségek miatt. Ilyen eset a Telenornál a több mint tíz éves előfizetésem alatt egyszer sem fordult elő, tehát ebben is sokat javíthatnának. Természetesen,ha üzleti ügyfelük valaki, akkor mindjárt az ügyfélkiszolgálás. Hasonló ügyben a Telenornál reklamáció essetén még egy elnézéskérés sem lett volna, nemhogy kompenzáció. Az ilyen és ehhez hasonló esetek bizonytják, hogy a Telenornak ügyfélkiszolgálás terén még van hova fejlódnie, illetve előtte volt honnan zuhannia, mert az is tény, hogy volt ez még sokkal jobb is.
-
zoli62
addikt
Ennél mág jobb, hogy most jött meg a Telenortól kért részletes híváslistám egy passzív kártyámra (csak telefont vettem tőlük, de SIM is járt hozzá Praktikum Ásszal), maximum. internetre használom néhanapján, főleg hálózati tesztelési céllal, illetve tartaléknak a meglevő kiváltására, ha már használhatatlan lesz. A Mobil Online Start tiltva volt a vásárlás óta, ezt én külön kértem, és mindig látszott a My Telenorban a meglevő szolgáltatásaim között. A részletes híváslistán egy olyan időpontban van adatforgalom, amikor tudtommalnem is használtam a telefont.(máskor sem nagyon A reklamációmra válaszul korábban már törölték az "online forgalmat biztosító szolgáltatást", gondolom ez lehetett a Mobil Online Start, a hívásrészletezőt most kaptam meg kézhez, elektronikusan ugye nem lehet a Telenornál hozzáférni, miért is? . Csak azt nem tudom, hogy aktiválódhatott, a poén az, hogy ennek az egyszeri adatforgalomnak a díjánál magasabb összeget írtak jóvá a kártyámon. Ezek szerint suttyomban, amikor nem néztem, máskor is volt a telefonomon mobilinternet forgalom.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz #79335424 #34564 üzenetére
Hát ez az, ami rejtély. Alátámasztom, amit írtál. Feltöltős Neophone Voip telefonon pár perccel a legutolsó hívás után már lekérhettem az elektronikus hívásrészletezőt. A Telenornál a kártyás elfizetők díjazás ellenében hogy kérhetik ezt, mert én erről nem tudok? Múltkor én ezt kértem az üfsz-tól, de azt mondták, csak a lezártat tudják papír alakban utólag kiküldeni, ezt kaptam meg a héten .
-
zoli62
addikt
Flottás díjcsomagnál a Telenor Online forgalmi afatok hívásrészletezés alatt a Teleor nem tudja beállítani az pontos netto percdíjakat, magyarul megtévesztő az információ. Kérdésre azt válaszolják, hogy majd akkor érdemes reklamálni, ha a számlán is így lesz. Én meg azt kérdezem, hogy akkor mire való a Telenor Online? Megjegyzem, most változott a keretszerződés, előtte pontos percdíjak szerepeltek a hívásrészletezőn. Meddig tartana a programban átírni a szorzótényezőket? Ja hogy ilyet ne várjunk el a Telenortól.
-
zoli62
addikt
A másik dolog, amiről itt kevésbé volt szó, hogy csak bővítő mobilinternet díjcsomagok lesznek,tehát egy sima Praktikumhoz gondolom nem lesznek megrendelhetőek, ahogy én a Telenor mostani üzletpolitikai változásainak a logikáját nézem.
-
zoli62
addikt
Telenor által forgalmazott Lumia telefonokhoz csomagolnak külön adatkábelt, vagy csak töltőfejjel egybeépítve van a dobozban?
-
zoli62
addikt
Telenor azt mondja, hogy nem forgalmaz dual Huawei mobilokat, pedig ezek a gyártó csak kétkártyahelyes típusokat hoz Kelet Európában piacra. Az persze más kérdés, hogy a második slotba helyezett SIM nem tud feljelentkezni hálózatra.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #41484 üzenetére
Huaweit kérdeztem, és azt mondták, csak ilyen készüléket gyártanak erre a piacra, a második helyre memóriakártyát lehet tenni.
-
zoli62
addikt
válasz KamuMazsola #41521 üzenetére
Hasonló. Én is sok mindent megértem 97 óta, mára csak egy feltöltőkártyás előfizetésem maradt, illetve egy céges flottában vagyok számlafizető. A Telenor mondvacsinált okokból négy éve egyoldalúan felmondta a szerződést, azzal indokolva, hogy nem tudja teljesíteni az igényeimet.Pedig az csak az volt, hogy amilyen ügyfélkiszolgálás volt anno Pannonosként, azt vártam volna el Telenorosként, nem mint üzleti előfizető, mert olyan szinvonalú sohasem lesz. Ám ezzel ellentétben tíz éve folyamatosan romlik a színvonal, hozzáteszem, ez nem feltétlenül a szolgáltatásokra, hanem a hr-re vonatkozik.
-
zoli62
addikt
Találkozott már valaki olyannal, hogy a Telenor netshopos SIM kártya rendelést egy adott állandó címre több személynél is visszautasít úgy, hogy van közöttük olyan, aki sohasem volt Telenor előfizető?
Új hozzászólás Aktív témák
- PayPal
- Gaming notebook topik
- Linux - haladóknak
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Filmvilág
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs