Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PBF

    újonc

    Sziasztok! Kinek milyen tapasztalata van a Yettel ügyfélszolgálatával kapcsolatban? Több mint két éve küzdök velük, de vagy nem válaszolnak már, vagy korábban teljesen másra válaszoltak vagy az adott válaszukban nem létező dologra hivatkoztak; a valóságtól, tényektől eltérő választ adtak.

    Úgy tapasztaltam, nem ismerik el, ha hibáztak és szándékukban sem áll javítani a problémákat.

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    válasz labeda #94678 üzenetére

    Számhordozás volt 2020. december 10-én; 18-án mentem be a készülékeket függetleníteni. Számhordozás esetén díjmentesen és haladéktalanul kell(ene) az érintett készülékeket függetleníteni. 2021. január 8-án írtak, hogy a 471 végű készülékemhez megvan a kód. Másnap, amikor felkerestem a 20 km-re lévő üzletet, mégsem tudták kiadni... Később azt állítják, hogy csak január 11-én értesítettek erről.

    Ekkor próbáltam felvenni a kapcsolatot [moderálva], hogy osztályvezetőként nézzen utána, hogy csapata mennyire nem tud a valóságnak megfelelően válaszolni.

    Lett később egy Békéltető Testületes levél is, amiben már az is szerepel, hogy "különböző Telenor vezetőknek írtam levelet", meg szóban értesíttek a kód meglétéről... [moderálva] szerintem egyetlen "vezető"... és azóta is letagadják a január 8-i e-mailt...

    Amikor rákérdeztem, mit jelent a "haladéktalanul feloldani", erre az volt a válaszuk, hogy nekik a kódot kell a gyártótól haladéktalanul megkérni. Persze, kérdés: mikor kérték meg először - válasz: január 8-án. Ha már én december 18-án bent voltam, nem igazán fér bele a haladéktalanul fogalmába, ha csak január 8-án kérik meg....

    Ha két éven belül kérem a függetlenítést, kötbért kell fizetnem. Talán illene ugyanezt a kötbért megfizetni, ha két éven túl, amikor kérem a függetlenítést, nem tudják haladéktalanul végrehajtani (csak két évet írtam alá, egyetlen perccel sem többet).

    Természetesen van más problémám is ezzel a volt Telenor - jelenleg Yettel céggel...

    [ Módosította: Viktor0610 ]

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    válasz Viktor0610 #94791 üzenetére

    Azért mertem kiírni a nevet, mert az automatikus válaszüzenetben (ami azért szintén hibákat tartalmaz), ez a név szerepel, tehát nem lehet titkos.

    Huawei volt pár készülék, amelyeket sikerült függetleníteni, egy ugyanilyen típusú asztali router esetében márciusban azonnal sikerült, ennél 2020. december 18-án kértem meg és 2021. január 11-én kerültem csak a kód birtokába, ami azért még nem minősül feloldásnak (mert azt nekem kellett elvégeznem). Innentől a személyes látogatásnak egyetlen alkalommal sem volt értelme, mert ha előfizetés köthető távolról, egy feloldókód kiküldése beazonosítást követően miért akadály?

    Három LG készüléket nem tudnak a mai napig sem függetleníteni, holott az eredeti szerződésben ilyen kikötés nem volt…

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    válasz 4Grider #94805 üzenetére

    Az LG mobil üzletága 2021. április 5-el szűnt meg, a függetlenítés kérése még ezelőtt 5,5 hónappal, 2020. december 18-án történt…

    Telenor az akkori honlapjának tájékoztatása szerint minden olyan készülék függetlenítését díjmentesen lehetővé tette az ügyfelei részére, “amennyiben a készüléket igazolható módon a Telenornál vásárolták, és (már) nem kapcsolódik hozzá élő hűségszerződés”. (Eht. 2017 októberi változása).

    Kérdésre sem tudtak készülék típusokat mondani, amiket nem lehet függetleníteni, nincs ilyen listájuk, nem is jelenik meg a honlapjukon.

    A szolgáltatót természetesen nem kötelezi semmi sem, hogy hálózatfüggően értékesítse a készüléket, de ha már így tesz, nyugodtan be is szerezhetné az ilyen esetekre a feloldókódokat előre (vagy ha az véletlenül számolható, akkor a szükséges eljárást, amivel ez meghatározható).

    Nem tudok olyan szabályról, hogy lenne elévülési idő a feloldásra vonatkozóan…

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    válasz Viktor0610 #94840 üzenetére

    Máris nem lehet a Yettelen (Telenoron) kívülálló ok, ha még Telenorként úgy rendelte meg, hogy a készülék függő legyen - gondoskodhatott volna már akkor a kódok megszerzéséről.

    Kértem, hogy akkor ajánljon fel más megoldást: hogy ha ezeket a készülékeket nem is, de helyettük más készülékeket tudjak használni legalább az alap (hívás kezdeményezés, fogadás, SMS küldés es fogadás) dolgokra, értékesítsenek számomra “elfekvő” készletből (még nem is a cserélje már ki ingyen egy másik függetlenül használhatóra változatot javasoltam…). Erre nem is válaszoltak… Ma már ott tartunk, hogy feltöltőkártyást sem enged rendelni, mert nem vagyok hitelképes (kérdés: mikor és melyik számlát nem fizettem ki határidőre, küldjék meg a kimutatást - válasz persze megint semmi hónapok óta…).

    Szóval van három készülékem, amit én már semmire nem tudok használni - és erről én tehetek? Szerintem pont tőlem teljesen független okok miatt, tehát azért illene valami kártérítést fizetniük…

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    A Yettel jelenleg is hatályos ÁSZF-e az alábbi meghatározást tartalmazza:

    KÁRTYÁS ELŐFIZETŐ: Az az Előfizető, aki előre fizetett díjú előfizetői szolgáltatást vesz
    igénybe és egyenlegfeltöltéssel előre fizeti meg valamennyi, az egyenleg terhére igénybe
    vehető lehetséges szolgáltatás díját, és akinek egyenlegfeltöltését így többcélú
    utalványként kell kezeli az Áfa tv. 24/A. § c) pontja szerint.

    Már többször kérdeztem a Szolgáltatótól, hogy ez mit akar jelenteni, de nem válaszolnak erre sem. Valaki esetleg tudna segíteni, hogy kell ezt a részt értelmezni: "többcélú
    utalványként kell kezeli az Áfa tv. 24/A. § c) pontja szerint"?

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    válasz 4Grider #100828 üzenetére

    Köszönöm, lehetséges. Csak éppen nem létezik az Áfa tv. 24/A. § c) pontja - és ezt a Yettel évek óta nem javítja az ÁSZF-ében, hiába jelzem feléjük; úgy tűnik, számukra nem fontos a valóság.

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

  • PBF

    újonc

    válasz 4Grider #100883 üzenetére

    Nem ez az egyetlen elírásuk, amit találtam az ÁSZF-ben. Nem feltétlen kellene jogász ahhoz, hogy a panasz alapján utána nézzenek és a soron következő módosításkor javítsanak. Ott a probléma, hogy nem is akarnak utána nézni. jobb esetben válaszolnak valamit; de ha hibáznak, azt el nem ismerik, mert ők "tökéletesek"...

    Fejétől bűzlik a hal - szokták volt mondani…

Új hozzászólás Aktív témák