- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dashed
senior tag
válasz vgyuri #15541 üzenetére
Hugomnak mondtam le az alap net csomagjat online.. Meg nem mondom mi volt a neve. Egy feltoltokartyas szam volt.
De az biztos soha nem volt internet csomag rendelve arra a szamra meg is volt valamilyen alap net csomag, ami a penzt vonta.Persze lehet, hogy tevedek es azota mar nem mondhato le? Ez kb 3-4 honapja volt mar.
-
Heimdallr75
őstag
válasz vgyuri #15833 üzenetére
Az egyoldalú szerződésmódosítás is furcsa. Az ügyfél miért nem mondhatja, hogy 30 nap múlva kevesebb percdíjért akar beszélni, ha nem tetszik a szolgáltatónak akkor mondja fel a szerződését?
jelenleg ezt hívják szerződés megszüntetésnek, megteheted gond nélkül.
A hívások rögzítése pedig felháborító, részemről a rögzített hívás ment a fogyasztóvédelemhez, mivel az ügyintéző tájékoztatása (hibás időpontmegadás miatt) 23*7990 Ft kárt okoz.
الغريبة في هذا الكوكب
-
nagyúr
-
Bone123
HÁZIGAZDA
válasz vgyuri #17400 üzenetére
Köszi, megnéztem, csak konfirmációt szerettem volna, hogy akkor hivatalosan átálltak a csomagok. Kíváncsi leszek, hogy a December 5-ig tartó hónapomat régi, rosszabb rendszerben számlázzák-e ÉS még ráteszik-e az új rendszer extra tarifadíját, a Telenort ismerve ez lesz...
-
CLAWz
tag
válasz vgyuri #18089 üzenetére
Nézd, el sem engedik a számomat, míg tartozásom van. Bementem egy Telenor szaküzletbe, előre kértem tájékoztatást a folyamatról. Az aktuális számlám ott személyesen kifizettem, mentem a Vodához. EZUTÁN kaptam egy résszámlát a töredékhónapomról, azt is kifizettem és így nyugodtan használtam a Vodás SIM-et.
Ha lett is volna saram, legyen, de a decemberit (jan. 15. lejárattal) pláne ne számlázzák ki. Én két teljes havi alapdíjas számlát kaptam.
Vangelis: Köszi!
[ Szerkesztve ]
Mer' nem ért meg senki, még nem vagy művész!
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz vgyuri #19258 üzenetére
Csak aztan a VoIP nehogy véletlenul tiltva legyen abba a csomagban amit kineztel magadnak.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
asdf_
veterán
válasz vgyuri #19572 üzenetére
Ez tipikus esete annak, amikor egy ceg impotens hulye. Ahelyett, hogy beallitottak volna gyarilag, hogy minden ugyfelnek felmondas/szamhordozas utan 1.5 honappal szunjon meg a telenor online regje, inkabb szivjon egy kicsit az ugyfel vele, es foglalja le minimum ketszer is az amugyis szarraterhelt ugyfelszolgalatot. Gratulalok nekik...
(hasonlo otvaros luzerseg, mint ez, se ertelme, se haszna, mindenki csak sziv vele, csak azert, mert valaki hulye a cegnel http://homar.blog.hu/2013/05/14/egy_forint_miatt_kikapcsolas_a_telenornal
-
Varszegig
veterán
válasz vgyuri #19581 üzenetére
Nekem volt/van szerencsém ügyviteli rendszert programozni nagy pénzügyi cégeknek. Az ott alkalmazott eljárás: paraméterként beállítható egy limit, amit "kerekítési hibának" tekintünk. Ez alatt nem baszlatjuk az ügyfelet, nem írunk, nem küldünk csekket, nem fenyegetőzünk. Ha az összes egyéb számlája jóvá van írva, akkor havonta ezeket elengedjük. (Ez lehet +/- is.) A limit mértéke országonként változó, de pl. a rendszer magyar felhasználójánál 100 Ft.
Gondolom komoly IT fejlesztés lenne ezt megoldani a telenornál[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz vgyuri #19581 üzenetére
Es aztan a kovetkezo szamlaja miert nem igy nez ki, hogy szamlaosszeg 2438 Ft, fennallo tartozas 1 Ft, fizetendo 2439 Ft? Vagy esetleg bevinni meg egy olyan csavart is a dologba, hogy amennyiben a hatralek nagyobb 1000 Ft-nal, akkor ket csekket dobjon az elofizetonek, hatha mar idokozben befizette.
De hat mondjuk nalunk megjon harom atalanydijas gazszamla (mert sporolnak vele, es nem havonta kuldik, hanem harmat elore), es mondjuk nem az reairt sorrendben fizetem be oket, hanem mondjuk a juliusival kezdem, aztan meg a juniusival, akkor azt tok leszarjak, hogy az egyenlegem nulla, egy arva forinttal nem tartozom, jonnek es kikapcsolnak. Merthogy a majusi szamlam nincs befizetve Felfogni nem tudom, mintha szant szandekkal lennenek impotens hozzanemerto barmok... De van meg ilyen egy rakas, pl. van az autodra eves autopalyamatrica. Odaadod valakinek, vesz ra egy tiznapost. Es az az elmebeteg rendszer engedi eladni (es en leszek rosszindulatu, hogy ha nekiallok tippelgetni, hogy ugyan miert is).
Barmelyik fenti eset minden epeszu jozan logikanak ellentmond, aztan megis igy mukodik, de hat mi megy ugye normalisan ebben az orszagban :/ -
tomp
félisten
válasz vgyuri #19685 üzenetére
Nos! 2évvel a Flow 1 12.990Ft-ba kerül. Ha megrendeljük hozzá a +2GB adatnövelőt akkori is 12.990Ft lesz a havidíj mivel a Flow 1-hez járó 2.000Ft-os kedvezmény keretbe belefér.
Azaz 12.990Ft-ért kapunk 2,5GB netet, hálón belül korlátlan percet, hálón kívülre 250percet.
Hát talán így már megéri valakinek. De a net még mindig gyér. -
zoli62
addikt
-
Nándor1990
csendes tag
-
asdf_
veterán
válasz vgyuri #20908 üzenetére
A cikk szerint Gábor elküldte az sms-t, elintézte amiért parkolni akart, visszament az autójához, és utána kapta meg az elutasításról az sms-t.
Ez irrelevans, mert a visszaigazolo sms nelkul el sem kellett volna mennie az autoja mellol.
Vagy az életszerű, hogy elküldi az sms-t az ügyfél és fél órát áll a kocsija mellett?
Nem, nekem is volt mar, hogy nem jott sms, es 4 perc mulva felhivtam a parkolosceg ugyfelszolgalatat, hogy mi a tosz van, es kepzeld, megmondtak.
1220 napközben elérhetetlen, 53 perc zenehallgatás után lerakom, mert nem lenne idő elmondanom miért hívom.
Ilyenkor -mivel a hibabejelentesre megnevezett szam az ASZF szerint a 1220-, a hivast indito keszulek hivoszamaval, a hivas datumaval es idejevel bejelentest teszel az NMHH-nal, mivel neked hibabejelentes eseten azt hiszem 1 percen belul jogszabalyok altal eloirva(!) elo emberrel kell tudnod beszelni. Az NMHH ezt majd szereti, es szor egy kis buntit (a szemellenzot persze ne tartsuk fenn, es koszonjuk meg Viktorunknak is a dolgot).
Nem az a fő gond, hogy nem működött egy szolgáltatása, hanem hogy erről nem tájékoztatta az ügyfeleket.
Igen, de mivel pont az sms-ek befogadasaval volt gond, igy nehez lett volna, mert ha bejon az sms, akkor mar akar el is indithattak volna a parkolast, ahelyett, hogy tajekoztato sms-t kuldenek, hogy nem mukodik a parkolas Pont azert nem ment ki sem tajekoztato valasz sms, amiert a parkolas sem indult el, mert nem ert oda a megrendelo sms oda, ahova kellett volna.
Termeszetesen ha a telefonszamot felhivos modszernel az automata szoveget nem csereltek le azonnal arra, hogy sorryvagyunk, de Telenor halozatbol most nem lehet parkolni -mar ha ez a modszer is doglott volt-, akkor ennek elmulasztasaert mehet az anyazas, de barmerre is csavarjuk, csak oda jutunk vissza, hogy a juzer baszta megvarni a visszaigazolo sms-t, igy a juzer tevoleges resztvevoje es felelose a potdijazasnak.
[ Szerkesztve ]
-
tamikomac
aktív tag
válasz vgyuri #20910 üzenetére
Majd amíg meg nem b....a őket az NMHH. Volt már rá példa.
A szolgáltató ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének aránya az ügyfélszolgálatra érkező, sikeresen felépült hívások esetén: > 70 %. Ez a törvény.
Csak a baj, hogy elég, ha ezt egy évben biztosítják átlagban.
Ráadásul szépen lehet ezzel trükközni. Ha borul a "level", "bárki" felveszi a hívást 60 mp-en belül, majd megkérdezi mit szeretnél, és továbbkapcsol. A "belső" várakozás már nem számít bele a fentebb említett törvénybe.
[ Szerkesztve ]
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
Predator2
addikt
válasz vgyuri #21760 üzenetére
egyikbe sincs sajnos és telefonon keresztül sem tudom letiltani
Arra gondoltam felhívom őket.
A telefonos ügyfélszolgálat és maga a hangposta letiltás ingyen van? Azért kérdezem mert nem sok pénz van a kártyámon.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Gubu0101
veterán
válasz vgyuri #22025 üzenetére
Flottás vagyok én is,de néha bele ugrok a 20.000 ft-os telszámlába,de az átlag így is ~4000-5000.
Igaz,hogy 10,80ft a percdíj de akkor is 3400ft a havi,ez az alap,utána 8-13ezer/hó azok a korlátlanok.Ki vannak ezek a csomagok úgy találva hogy megérje nekik,de a másik 2-nél is.
Egyik kutya másik eb…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
harcosparej
tag
válasz vgyuri #22025 üzenetére
Azzal hogy egy kártyás tarifa majdnem 50ft, külföldön 10-15ft/perc mp alapon. Még adóval együtt is milliárdokat húznak ki a zsebünkből. Nem a nyereségről szól, egyszerűen nincsen verseny a 3 szolgáltató között. Be vannak a fagyasztva az árak. Emberek ne mozogjanak. Ezért is nem engedték be a 4.-et. Csak nézze meg az ember Szlovákiában is sokkal olcsóbb a telefonálás. Kártyásként külföldről olcsóbban küldesz smst mint ha itthon lennél. Vicc kategória nem csoda aki teheti flottát néz magának. Lakossági tarifával horribilis összegeket húznak ki a így is egyre szegényedő magyar emberek zsebéből.
„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”