Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    válasz Prien #8674 üzenetére

    Nem tudom miért agitálsz a kenyér hasonlattal.
    Persze a virtuális szolgáltatás ez így szószerint nem igaz.
    Egyszerűen áramszámlat nem ismersz, mert áram nélkül nincs adótornyok.
    Ez volt az egyik.
    A többi a kiépítés karbantartás és még sorolhatnám...

    Abba senki nem gondolt, ha saját cégéről lenne szó bíztos nem így írna.
    Én megértem öket egy bízonyos határig!!!

    [ Szerkesztve ]

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

  • Landsmann

    addikt

    válasz Prien #8674 üzenetére

    Ez is olyan, mint az egyoldalú szerződés módosítás. Végülis az. Mikor az ember megköti a szerződést, akkor a felek megállapodnak valamiben. Ha a szolgáltatónak jogában áll évközben díjat emelni, mert nőttek a költségei, akkor ugyanilyen jogon nekem is jogomban állna díjat csökkentetni, mert mondjuk munkanélküli lettem, vagy kevesebbet keresek. Ezeket a díjemeléseket akkor tudnám elfogadni, ha azoknak, akiknek hűségszerződése van, a hűségidő lejártáig nem emelhetnék a díjakat. Persze erre mondhatnák, hogy kedvezmeénnyel adták a készüléket. Na, ebbe a kedvezménybe ne menjünk bele, mert sok esetben többe kerül mint függetlenül megvenni máshol. De a lényeg, csinálhatnának olyan opciót, hogy akinek nincs készülék miatt hűségszerződése, az vállalhatna (mondjuk 2 év) és akkor ezen idő alatt nem változtathatnák a szerződés megkötésének időpontjában lévő megrendelt szolgáltatások és percdíjak árait. Persze az ügyfél részéről sem lenne femondható, mert akkor kötbért kellene fizetni. Ez csak egy példa, de el lehetne rajta gondolkodni.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák