Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rickazoid

    addikt

    válasz bostone #7698 üzenetére

    Menj be és próbáld meg, hátha, de számítani nem érdemes rá, hogy sikerül. A szolgáltatók egyébként miért vállalnának felelősséget egy típushibáért? Szerződést ugye te nem módosíthatsz egyoldalúan, csak ők, de erre nincs kötelezettségük, ahogy arra sem, hogy típushibákról tájékoztatást adjanak, valószínűleg nem is néznek utána ilyesminek egyáltalán.
    Ha szoftveres eredetű a gond, de nincs frissebb szoftver, amire frissíteni tudják és nem is tudják megmondani, hogy lesz-e és mikor, akkor szerintem hagyd a garanciát, sokat úgysem ér és a tényleges garancia a szolgáltatóknál úgyis csak 1 év, ráadásul általában úgyis beázásra vagy leejtésre fognak mindent (tapasztaltam már olyat, hogy zavaros képet megjelenítő kamerával akartam garanciáztatni, bent alaplapcserét javasoltak, de beázás(!) miatt annyit kértek volna a javításért, mint a telefon listaára, aztán amikor szétszedték, volt ott egy kis por, amit lefújatva működött minden. Illesztési hézagok ugye.), tegyél fel tehát másik vagy custom ROM-ot végső esetben.
    De ha nem szoftveres a gond, akkor javítaniuk vagy cserélniük kell, egyiket muszáj megtenniük nem szoftveres típushiba esetén.

    [ Szerkesztve ]

    Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

  • darvinya

    titán

    válasz bostone #7698 üzenetére

    A tipus hibákról csak azt todom mondani ez az a tétel amit a fogyasztóvédelmi felügyelet kedvel.
    Elöbb gari szerviz és ha nincs javulás akkor fogy.véd. és akkor lehet a kérésedet teljesíteni.

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

Új hozzászólás Aktív témák