Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alba-regia

    aktív tag

    válasz tomp #16702 üzenetére

    Én is örülök. Megkereste őket a fogyasztóvédelem és az NMHH. Ezen kívül a KRA is segített, valamint állandóan a nyakukra jártam személyesen, faxon, levélben, e-mailben, telefonon. Rengeteg energiám van benne, így annyira nem boldogít a kötbérként felajánlott 35.000 Ft.

    A másik szolgáltatónál is voltak apróbb hibák, ami miatt ők is felajánlottak valamennyi kompenzációt, de azt maguktól. De mint írtam, nem a kötbér érdekel a legjobban, hanem az, hogy már rendeződött az ügy. Szívesen kihagytam volna ezt az egy hónap aktív szívást. Az összes ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetés (29) időpontja, időtartama fel van írva, rengeteg e-mail, papírok, stb... Egyébként az utolsó véremig küzdöttem volna velük, akár pertársaság formájában is (ÁSZF módosítgatások). Szerencsére nagyon kitartó és pióca tudok lenni (munkaköri sajátosság :D )

    Szó volt korábban arról, hogy a bankok SMS-ei megérkeznek-e a hordozott számra. Erste és OTP kipipálva, teszteltem. Vagy automatikusan megismerik, hogy a szám másik szolgáltatóhoz van rendelve, vagy egész egyszerűen mindegy a rendszerüknek. Nem szívesen jártam volna még néhány kört ezekkel is.

Új hozzászólás Aktív témák