- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- BlitzWolf termékek topicja
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
válasz csernak75 #24771 üzenetére
Köszi. Jövő hónapban úgyis lejár a tesznek szánt praktikum kártyá egyenlegfeljasználás ideje, majd feltöltöm, és teszek vele egy Telenor 500 MB próbát.Az alany egyébként egy LG Otimus F6, és elvileg itt helyben is van LTE-vel lefedett terület. Majd meglátjuk, mit hoz. Remélem addig még fog élni ez az akció.
-
zoli62
addikt
Kivéve a tarifahűség esetét. Ott lehetőség van a hűségszerződés felmondására.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Amúgy a témához annyit, hogy a Pannonos időkhöz képest is alaposan csökkent a Telenor ügyflélkiszolgálásának minősége. Külön támogatócsoportokat hoznak létre azért, mert az operátorok, sőt sok esetben náluk feljebb szinten levők sem képesek alapvető kérdésekre válaszolni se telefonon, se emailben. Normális hűségprogram már régóta nincs náluk, és sorba rúgják ki a régi, esetleg alacsony havidíjban levő előfizetőiket, tehát az ügyfélmegtartás nem jellemző. A törvénnyel szembemenve több évig fenn tudtak tartani, például egy kézpénzbeszedési díjat, vagy éppen nem érvényesítani a távollevő felek közötti szerződésre vonatkozó elállási jogot. A portfóliók létrehozásakor, megtartásakor általában nagy kapkodás jelllemző rájuk, lásd Flow. Úgyhogy itt már nem csupán csak a percdíjakról van szó, összefüggenek a dolgok.
-
zoli62
addikt
Vagy például adott esetben egy flottánál a tulajdonos kialkudta a Vodafone-nál, hogy márpedig egy csökentettebb kiegészítő havidíjért cserébe szolgáltatást, például mobilinternetet kér, mert a tagok 70 %-a nem használja, így a szolgáltató is jól jár, mert egyébként viszi el az egész flottát. Na most az ilyen üzleti tárgyalások a Telenornál jóval nehezebben, vagy pedig egyáltalán nem működnek.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Sayuar #25652 üzenetére
Akkor nem csodálkozom rajtuk, nem változott semmi, hasonló "elkövetett cselekmények" miatt nekem két éve letiltották a kommentelési jogomat a FB üzenőfalukon. Ráadásul ezekután az első, több mint tíz éve náluk kötött előfizetésemet 60 napra egyoldalúan felmondták Én is csak az üzletpolitikájukat kritizáltam pontosan ezekkel a szavakkal: Hova tovább Telebnor?
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #25688 üzenetére
Tudod vannak szentek, és szentebbek. Előbbiek közé tartozik a Telenor. Ez a szolgáltató már rég nem az, aminek indult, azaz "mi az ügyfelekért vagyunk", lakossági szolgáltató, de sajnos még cégesnek is dadogós.
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #25691 üzenetére
Hát neked belülről is kell látnod, hogy milyen körülményesek a folyamatok, de külső szemlélőként nem adhatsz nekünk igazat.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Szerintetek érdemes írni a Telenornak, hogy lakáson belül eddig hónapkon keresztül öt pálcika volt a térerőkijelzőn egy Lg Optimus F6 telefonon, most meg csak kettő-három van? A hálózat 4G/Hsdpa/3G módba van állítva..
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #25695 üzenetére
Magyarul nincs sok értelme. Telekomnál ez is egy kicsit jobban megy.
-
-
zoli62
addikt
LTE-n a -109 dbm jelerősség milyennek számít?
-
-
zoli62
addikt
válasz csernak75 #25721 üzenetére
Hát igen, valószínű ez történhetett, mert december óta van meg az LG Optimus F6, és hónapokon keresztül lakáson belül ötös térerő volt, a decibelt nem is szoktam nézni .Most, amikor végre ki tudom és akarom próbálni Telenorpróba 500 MB keretében, hogy mit is tud az LTE, látod egynől ezt tapasztalom.Még jó, hogy üzleti Telenor ügyfélszolgálaton van egy "dedikált kapcsolattartó ügyintézőm", akivel pont az imént beszéltem, és mondta, hogy írjam meg mit tapasztaltam, hogy tudjon tenni az ügy érdekében
Na megvan a ludas, eddig HSPA-n volt leginkább -72 dbm jelerősség, most LTE cellához kapcsolódott, de korábban már elmondták nekem, hogy a határon vagyok, most megint visszaállt HSPA-ra.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #25966 üzenetére
Volt olyan díjcsomagom, aminél a vezetékeshívó kapcsolási díja a havidíjból lett levonva.
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #25970 üzenetére
Én arra is kristálytisztán emlékszem, hogy 2000 környékén a Telenor/Pannon piaci részesédese jóval közelebb volt T-Mobile/Westeléhez, mint manapság. Aztán fokozatosan feljött a Vodafone is, és inkább a Telenor /Pannontól hódított el előfizetőket, mint a versenytárstól.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Nem felejtettem el, de a mobilpiacra vonatkozóan a harmadik szolgáltató 1999-es magyar piacra való belépése azért akkoriban inkább a Telenor/Pannontól hódított el ügyfeleket, Akkoriban még nem voltak triple pay szolgáltatások. Persze aztán az integrációval kialakult a versenyelőny.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Tegnap Szombathelyen jó térerősség mellett a belvárosban egy LG Optimus F6-on a helyi szerverre mértem speedtest.net-en, és 8 Mbs volt a max, ennyit a Telenor LTE hálózatáról.
-
-
zoli62
addikt
Egy jellemző példa a Telenor ügyfélkiszolgálására: [link]
-
zoli62
addikt
Mióta ingyenes a hívásértesítő?
-
zoli62
addikt
Ehhez mit szóltok? [link]
-
zoli62
addikt
My Telenorban két különboző előfizetésemnél is eltűnt a telefonszám. Más is tapasztalt ilyet?
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #30868 üzenetére
Mem látszottak a szolgáltatások, számlák, hívásrészletezők.
A telefonszámot kellett újra erősíteni. Gondolom volt valami rendszerfrissítés, de eddig ilyen még nem fordult elő.[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Szerintetek annak mi értelme van, hogy a Telenor minden előfizetőjét felengedi a LTE hálózatra, ha a díjcsomagokban elérhető sávszélességek nem változnak?
Valamint a UPC most bevezetett korlátlan mobilinternetes díjcsomagjaival a piacon már két olyan cég is lesz, ami az előfizetőknek egyszerre több szolgáltatást képes nyújtani. Tud, vagy egyáltalán akar-e majd ezzel a Telenor versenyezni? -
zoli62
addikt
Praktikum kártyával LTE hálózaton jó lefedettségű területen 2 GB-os csomaggal milyen sebességgel lehet netezni. Tavaly 7.2 Mbs letöltési korlát volt. Ügyfélszolgálat szerint 4G sebességen, ez a gyakorlatban is igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest