- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Netfone
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #86783 üzenetére
Biztonsági okokból, amíg az eSIM aktiválva van a készülékbe, a QR kóddal való más készülékbe való aktiválása nem lehetséges.
Az eSIM áthelyezésének folyamata:
1. Készítsd elő az eSIM aktiváló kódját tartalmazó kártyát
2. Deaktiváld az eSIM-et a régi készülék beállítások menüpontjában
3. Győződj meg arról, hogy új készüléked rendelkezik aktív internethozzáféréssel vagy csatlakozz WiFi-n keresztül egy internetes hálózatra
4. Aktiváld ez eSIM-et új készülékében az eSIM aktiváló kód használatával -
PitLee
őstag
válasz TODI1111 #86895 üzenetére
Nem értek hozzá, remélem majd jön valaki, de lehet a két dolog "üti" egymást.
Az elállás és hogy hibás a készülék.
Elállási feltételeket elkell olvasni, lehet ott írnak valamit róla.Hülyén jön ki, hogy nem kell a készülék, de adják vissza pénzt, ja de hibás is, így muszáj nekik kivizsgálni mitől hibás.
A szerviz tudja megvizsgálni, hogy mi a hiba oka és az ő véleményükkel már eltudják dönteni hogy mi legyen, ha rajtad kívül álló ok miatt hibás, akkor lehet, hogy cserélik vagy vissza adják a pénzt, nem tudom. -
szabonagyur
félisten
-
MODERÁTOR
válasz TODI1111 #86916 üzenetére
Nem ismerem a rendszernek ezt a részét.
Mikor még értékesítő voltam, a 13-15 ezer forintos (számonként!) havi összegek felett láttam forintkedvezményeket.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
MODERÁTOR
válasz TODI1111 #86991 üzenetére
Megértelek, de szerintem szükségtelen a fogyasztóvédelmi eljárás. Gondolom, nem szavahihetőségi probléma lesz ez, hanem "csak" félreértés.
A levél alapján jogosult vagy az elállásra, max. a kolléga nem nézett utána alaposan, esetleg nem történt meg a bejegyzés.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
MODERÁTOR
válasz TODI1111 #86993 üzenetére
Hm. 🤔
Akkor szerintem az lehet, hogy nem tettek bejegyzést, vagy nem oda, amihez a kolléga hozzáfér.
Akárhogy is, sajnálom ezt az egész ügyet.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
bul07
nagyúr
válasz TODI1111 #86993 üzenetére
Én azért még hívnám őket telefonon is hátha ott mást lát az ügyintéző
És tud valamit tenni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TODI1111 #87006 üzenetére
Minden cégnél előfordulhatnak hibák. Nálad is volt kavarodás az elállással, közben hibás is a készülék, majd kiderült mégsem az. Szerintem a te és a szolgáltató részéről is volt hiba. Szerintem meg fog oldódni a probléma, csak most sajnos több idő. Az időpont is szerencsétlen, pont az átálláskor történt az eset. Kellemetlen a helyzet, de hazugozni, ócsárolni azért nem kell senkit.
Nem tudom te mit dolgozol, de gondolom hibáztál már te is.Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #87014 üzenetére
De csak akkor, ha hagyod magad. Pl. ha lenne egy papírod/emailed, amiben élsz a felmondási jogoddal, nem lenne kérdés, hogy éltél a felmondási jogoddal. Egyszerre viszont nem lehet több jogot érvényesíteni, el kell tudni dönteni, hogy mit akarsz, és azt kell érvényesíteni...
-
TODI1111
addikt
válasz TODI1111 #87020 üzenetére
Megoldódott. (sajnos ehhez 1 szinttel feljebb kellett lépni) A szolgáltató elismerte, hogy hibázott,
" Az érintett ügyintézők tájékoztatása és felelősségrevonása megtörtént"
A mai napon érvényesíthettem az elállási jogom. Már csak az a kérdés mikor érkezik meg a vételár visszautalása, mert az elállási szándék jelzése február 19-én megtörtént. Azaz már 14 munknapja.
-
MODERÁTOR
-
-
TODI1111
addikt
válasz TODI1111 #87265 üzenetére
Azért elég érdekesen működik ez a szolgáltató, illetve a kedves alkalmazottak. (tisztelet a kivételnek)
Az elállási szándék jelzése február 19 azaz ez a 15-ik munkanap.
Készpénzes, egyösszegű vásárlás volt az üzletben ezt nem tudták kifizetni mert nem engedte a rendszer. Az átutalás pedig ma sem érkezett meg pedig a törvény a következőket írja elő:"A kereskedő legfontosabb kötelezettsége ekkor az, hogy haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatérítse a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. E körbe tartozik a teljesítéssel összefüggésben felmerült költség is, így például az, amely a fogyasztóhoz történő kiszállításhoz kapcsolódik.
Az összeg visszatérítésére a kereskedő olyan fizetési módot köteles választani, amelyet a fogyasztó is választott eredetileg a fizetésre. A kereskedőnek joga van a megtérítendő összeget visszatartani addig, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte." -
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #87301 üzenetére
Nem csak ez. Nálunk sem lehet csak úgy a pénztárból összegeket kifizetni saját bizonylatokkal. Minél nagyobb egy cég, annál körülményesebbek/lassabbak az egyedi folyamatok.
Szerk.:
Bennünket felnyomott a fogyasztóvédelemnél egy csóka, mert csak második munkanapon fordítottuk vissza a bankkártyás fizetését. Eszébe nem jutott, hogy ez nem automatikusan, hanem kézimunkával történik...[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TODI1111 #87303 üzenetére
A 14 nap lehet, hogy onnan számít mikor a bevizsgálás után kimondták, jogos az elállás. Azt is vedd figyelembe, hogy egy ekkora cégnél nem úgy megy az utalás, hogy csak úgy bárki mobil appból utal neked. Ja és ha jól tudom céges számláról nem azonnali az utalás, mint privát számláról.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
MODERÁTOR
válasz TODI1111 #87301 üzenetére
14 napos elállásnál, készülékvásárlás esetén nem adhatja vissza helyszínen a pénzt a kolléga.
A folyamat közben átutalásos vagy postai úton történő visszafizetési lehetőség közül tud választani.Most nincs előttem a tudásbázis, de magasabb összeg esetén lehet, csak az utalás van, mint opció.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
sifarr
senior tag
válasz TODI1111 #87313 üzenetére
Gondolom úgy voltak vele, hamár a Békéltető Testülethez fordult az ügyfél akkor szívassuk még egy kicsit......
Az ügymenet lehet, hogy rosszul van meghatározva, ezt nem tudom. De a direkt szivatásban biztos, hogy nincs igazad.
Emberek dolgoznak a Yettelnél is. Egy ügyfélszivatással az ügyintéző saját magának is többletmunkát generál. Miért érné ez meg neki? Nem ellensége saját magának. -
sfdrakex
nagyúr
válasz TODI1111 #87313 üzenetére
Tényleg nem érted, hogy egy ekkora cégnél nem annyi az utalás, hogy Icuka leül és klikkel kettőt? Értem, hogy bosszantó a dolog. Látszólag megoldódott. Szerintem ebben volt hiba részedről és részükről is. Visszakapod a pénzed. Kész. Erősen túl pörgöd a dolgot.
Egyébként 2022-ben miért nincs számlád? Számlákkal/csekkekkel postára rohangálsz fizetni?
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TODI1111 #87316 üzenetére
500 ezret le tudok venni a kártyámról, banki appomban egyébként állítható ez a limit.(Unicredit)
Törvényileg kötve van meddig kell kifizetniük, 14 nap. Ami meg is lett volna normál esetben, DE itt ugye hibás készülék bevizsgálása is volt, ami nyújtja a folyamatot.
Egyébként ha jól tudom arra is van törvény, hogy cég mennyit fizethet maximum kp-ban, és mekkora összegtől utalással. Ami ütközhet azzal, hogy úgy kell visszaadni a pénzt, ahogy kapták.Az lehet, hogy nem akkor szembesültek vele, hogy utalni kell, mikor lezárult az ügy, DE még mindig egy nagy cégről beszélünk, ahol nem lehet csak úgy utalgatni. Kell hozzá a lezárt ügy, engedélyezések. Ez nem olyan mint amikor egy havernak utalsz.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TODI1111 #87318 üzenetére
Ő kezdeményezésükre indult a bevizsgálás? Visszavittél egy szerinted hibás készüléket. Szó nélkül fizetniük kellett volna azonnal?
Te ha eladnál egy telefont, ami új bontatlan, tehát elméletileg hibátlan. Azt a vevő visszavinné, hogy szerinte hibás a készülék, de ő elállna a vásárlástól. Mit tennél? Szó nélkül visszaadnád a pénzt? Nem tudom mit dolgozol, de ez sehol nem így működik.Értem a bosszúságod, de már sínen az ügyed, légy kicsit türelmes. Ne pörögj ezen tovább. Jól végződött, visszakapod a pénzed. Azt te is érted, hogy ez nem egy sima elállás volt, mivel hibát is jelentettél.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
tomp
félisten
válasz TODI1111 #87574 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy ha nem vagy erőszakosabb akkor nagyon kényelmesen intéznek bármilyen ügyet bármelyik szolgáltató.
Én a 2 szerv bejelentése után szépen elballagnék az üzletbe és közölném velük a tényállást. Bejelentést megtetted aminek nyilván bírság lesz a vége de van x percük, hogy utaljanak. Vagy adják oda a kezedbe a pénzt. Nem érdekel téged, hogyan. Ha lenne üres pult még szépen le is ülnék oda, hogy akkor most megvárod! Akár a pff fejesét is felhívhatja Marika néni ez ügyben.Én most a vodát ütöm ott ahol érem.
-
MODERÁTOR
válasz TODI1111 #87684 üzenetére
Visszafelé is megy.
Nyilván nem érdekel vagy nyugtat meg, de a nagyobb összegű visszautalásolat magasabb szinten kell engedélyezni. Nem ismerem részletekben az ügyedet, de látatlanban azt gondolom, ez a baj.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #87692 üzenetére
Látszik, hogy nem dolgoztál még ekkora cégnél. Egy Mol méretű cégnél egy utalás utalványozása nem fér bele a 14 napba. Törvény ide vagy oda.
Nyilván a törvényt nem véletlenül írták, bár az elállási jog elég érdekesen sikerült. Rohadtul nem veszi figyelembe a cégek pénzügyi működési szabályait (mást sem). Persze te fogyasztó vagy, ez nem kell érdekeljen. Mint ahogy a törvényhozót sem érdekelte, hogy egy nagy cég hogyan működik. Win-win helyett leszarom-leszarom.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz TODI1111 #87702 üzenetére
Rosszul közelíted meg. Mondjuk, ez a 450 ezer arra kellett volna, hogy szívműtétet végezhessenek az általad egyedül nevelt, öreg, beteg, hulló tollú papagájodon. Mivel az összeg nem érkezett meg a törvényben írt határidőre, emiatt a papagájod elpusztult. Ez olyan lelki traumát okozott benned, aminek a feldolgozását a legdrágább specialisták sem tudták nálad elérni. Pedig, erről számláid is vannak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #87702 üzenetére
Én emberként és vadkapitalistaként sem venném számra édes anyukádat, hiszen - többnyire - mindannyiunknak van olyan, és miért kívánnánk annak (és leszármazottjainak) kárát, akiből élünk.
Igenis állj ki az igazadért, csak azt is értsd meg, hogy vannak bizonyos szervezeti méretek, ahol nem működik az, hogy egy üzletvezető dönt el dolgokat...
Én egyébként - nagyvállalati tapasztalattal a hátam mögött - jellemzően ki szoktam várni a szolgálati út idejét. Az idegeimet mindenképp kíméli, a pénztárcámat max. nem, de amíg nincs havi 50% infláció, nem pusztulok bele... -
KicsiRegő
tag
válasz TODI1111 #87708 üzenetére
Bemásolhatod az ország összes törvényét, de akkor sem leszel előrébb.
Állj ki az igazadért, zaklasd őket stb, de itt a fórumon hiába kerül elő sokadszorra az ügyed, senki sem tudja megoldani a Yettel helyett, de nem vagy egyedüli eset, és nem csak Yettellel történhet meg, hiába a törvény, láthatsz storykat a Telekomtól, vagy Vodától is, ahol az a 14 nap 30 lett a végén, vagy még több is, de sok esetben webshopoktól is előbb kapsz egy sorry kupont, mint időben vissza pénzt, pl eMagtól van, akinek január óta nem jutott vissza a pénz. -
EA's hit
őstag
válasz TODI1111 #94352 üzenetére
Ott dolgozok. Kijavítalak Ha hűséggel veszed a telefont, kedvezményt kapsz rá persze, a kedvezménye összege az előfizetésed kötbére. Ha nem fizeted a számlákat, és a tartozás eljut odáig, hogy megszüntetik az előfizetést, akkor a kötbért (tehát ebben az esetben a telefon árából kapott kedvezményt) kiterhelik, de a telefont nem tiltják le. A telefont akkor tiltják le, ha részletre fizeted, és a részletfizetéssel maradsz el.
-
MODERÁTOR
-
martonl
senior tag
válasz TODI1111 #97212 üzenetére
"A szolgáltatás bevezetése egy zártkörű teszttel kezdődik, majd a következő hónapokban kiemelt ügyfeleink visszajelzései alapján tökéletesítjük azt."
Itt is ellentmondanak saját maguknak, nekem ebből az jön le, hogy nem fogják mindenkinek rögtön megnyitni a szolgáltatást. Esetleg 4GRider pl. rákérdezhet a kapcsolattartójánál, ha szépen megkérjük és úgyis lenne dolga vele. Már csak azért is, mert neki emlékeim szerint nem ezt ígérték.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs