Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TODI1111

    addikt

    válasz sfdrakex #87007 üzenetére

    Persze egyetértek. Aki dolgozik az hibázhat. Annyi a különbség, hogy ha én megigérek valamit (nem csak írásban hanem elég csak szóban) akkor azt betartom. :)

    "Nálad is volt kavarodás az elállással, közben hibás is a készülék, majd kiderült mégsem az."

    Mi a kavarodás abban ha beviszek egy készüléket és érvényesíteni szeretném az elállási jogom, emellett megemlítem, hogy nálam hibajelenség is fennáll? Elfogadtam, hogy be kell vizsgálni a készüléket, hogy nem-e én okoztam a hibát. Ez megtörtént és a márkaszervíz igazolta, hogy szerintük a készülék hibátlan. E-mailben biztosítottak arról, hogy ha az a tényállás miszerint nem én vagyok a hibás akkor biztosítják az elállást. A készülék a bevizsgálás szerint hibátlan, külsérelmi nyom nincs rajta, kifogástalan új állapotú. Az elállást mégis meggátolják. Teszik ezt úgy, hogy több mint 20 éve vagyok az ügyfelük, több előfizetéssel. Elég gyakran vásárolok készüléket is tőlük. Soha nem akartam még elállni a vásárlástól, ez lett volna az első. Ezt minek nevezed ha nem hazugságnak? Gondolom más lenne a véleményed ha neked állna benne több 100 ezer forintod. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák