- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilhasználat külföldön
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpongyaBob
veterán
Üdv!
Számlázási ciklust szeretnék módosítani, ezt megtehetem telefonon is vagy mindenképp be kell menni egy Yeti üzletbe?
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
VGYke
addikt
válasz 4Grider #97151 üzenetére
Yettel panaszomra meg is jött a válasz:
"Nyilvántartásunk szerint a 3100 Salgótarján, Rákóczi út 2-6 címen elérhető az 5G hálózat, viszont helyenként előfordulhatnak olyan eltérések (a mobil szolgáltatás sajátosságai – különös tekintettel az épületek hatására és az épületeken belüli üzemelésre –, a térképek léptéke stb. miatt), amelyek nem a Szolgáltatás minőségének következményei, és amelyekért a Yettelnek nem áll módjában felelősséget vállalni.
A lefedettségi térképen látható, hogy csak Salgótarján bizonyos részein érhető el az 5G, ezért javasoljuk, hogy más címen is tesztelje a csatlakozást. Aktuális lefedettségi térképünket a www.yettel.hu/5g oldalon találja.
Ha csak készüléket cserélt és egy régi SIM kártyát használ, akkor érdemes lehet a probléma megoldása érdekében cserélni a SIM-et is. Emellett tanácsoljuk a telefon szoftverének frissítését.
Ha ezek után sem csatlakozik a telefon sehol 5G hálózatra, megfelelő lefedettség mellett sem, akkor javasoljuk, hogy fáradjon be vele bármelyik Yettel üzletbe, hogy a szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.
Felhívjuk figyelmét, hogy a készüléken tárolt adatok és egyedi beállítások javítás során keletkezett sérüléséért vagy elvesztéséért nem tudunk felelősséget vállalni.
A javítással kapcsolatos további információkat és a teljes szervízszabályzatunkat https://www.yettel.hu/keszulek-javitas oldalon tekintheti meg.
A szervizelés idejére törvényi kötelezettség nélkül megpróbálunk kölcsönkészüléket biztosítani Önnek, azonban ezt garantálni sajnos nem tudjuk, tekintettel a limitált készletekre. A kölcsönkészülékek készletével kapcsolatban üzleteink tudnak információval szolgálni. Üzleteink elérhetőségét, javítási információkat honlapunkon az Ügyintézés / Készülékjavítás menüpontban tudja megtekinteni.
Forduljon hozzánk a jövőben is! Amennyiben bármi másban is segíteni tudunk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon elérhető elektronikus űrlapok segítségével, vagy a 1220-as telefonszámon keresztül. Ügyfélszolgálatunk minden csatornán szívesen áll rendelkezésére."kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
4Grider
nagyúr
Nesze semmi, fogd meg jól. Nyilvánvaló, hogy a szervizben sem lesz olyan firmware, amiben jó a konfig, ha egyszer alapból hibás. Persze ehhez az kell, hogy egyetlen azonos telefonmodellen se menjen a yeti 5G. Az utóbbit még szerintem nem tisztáztuk. Mit mond rá a telefon topikja?
-
Bl.Gyo.
őstag
Nekem van egy második telefonnak használt Motorola G51 5G-m, és azon sincs ott a hálózati típus választóban az 5G lehetőség yettel és Vodafone esetében sem, max a 4G. Csak telekomnál van. A telefon gyárilag függetlenül lett vége az emag-tol.
a realme telomon meg igen a yettel és ment is vele az 5G szépen, és a másik 2 Szolgáltató is megjelent mint 5G ott.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz 4Grider #97156 üzenetére
A ZTE-nek semmi köze hozzá. Szimplán szolgáltatói magatartás ezen hiányosságok.
A gyártó nem fogja csak úgy elérhetővé tenni ezeket ha nem kap megfelelő supportot.
Ha megírod a megfelelő konfigurációt és leteszteled majd a megfelelő csapat felé továbbítod a Motorolán belül akkor belerakják. -
Stauffenberg
nagyúr
Hi all!
Pár hónapja már kérdeztem, hogy mi a helyzet azzal, hogy a Yettelen folyton eldobja a hálózatot a telefon (térerő van, de repülőmód be/kikapcs után tud csak csatlakozni néhány esetben, illetve hanghívás után mindig). Akkor jól megvitattuk, hogy többféle gyártó, többféle modelljén és az enyémnél (OnePlus 8T) újabb OP telefonokon is ezt csinálja.
Eddig csak a régi Hello Data csomagom tartott itt és reménykedtem a dolgok jobbra fordulásában, de most ugye ezek a régi tarifák eleve megszűnnek. Felajánlották a Prime+ csomagot 9400 Ft-ért, ami még mindig jelen körülmények között a legjobb ajánlat lenne, még a flottás csomagokat nézve is.
Nekem elegem van ebből a hálózat eldobálós hibából, rohadtul idegesít és mivel valószínűleg a készülékváltás sem 100% garancia a megszűnésére, így kérdezem: Mit tudunk arról, hogy mi a f*szom okozza ezt és belátható időn belül várható-e valami változás?
Ha átmegyek másik szolgáltatóhoz, akkor mindenhol drágább lesz a havidíj és éves szinten 60-70 ezer forint többletet akkor vállalok be, ha nagyon muszáj. Nem bírom tovább már a nyűglődést ezzel a foskupac Yettellel, de megyek máshova, ha az van, hogy nem érdemes tovább reménykedni a javításban.
-
donjohnson
addikt
realme telefont árul a yettel, azokat biztos beállították.
régen, amikor volt a nokia 5110-es akkor volt összesen kb. 10 típus a piacon, most meg van 150 db. a xiaomi naponta kiad 10 külön típust. szerintem nincs ember aki ezt mind leteszteli, beállítja, hogy mind jó legyen. a motorola meg itthon már nem annyira elterjedt, valószínűleg nincs rá motiváció.ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97163 üzenetére
Konkrétan a mobilnet megy el, hívás még bejön, vagy már az sem? Mi az a többféle gyártó? Mert nálunk a flottában van vagy 10 gyártó, de még egyetlen modellel sem tapasztaltuk a jelenséget.
Mekkora az adatforgalmad? Ha beleférsz 100 GB-ba a telefonnal, akkor ott a netfone vodás korlátlan beszélgetős csomagja havi 6000 Ft-ért... -
Stauffenberg
nagyúr
válasz 4Grider #97166 üzenetére
Van, hogy kapok SMS-t a nemfogadott hívásról, de ritkán bonyolítok klasszikus hanghívást a privát telefonomon (inkább WhatsApp/Messenger).
Fullos térerőt mutat 4G, 4G+ vagy 5G esetén is, de amikor rácsatlakozok bizonyos adótornyokra (pl: Déli-pályaudvar és Moszkva tér környéke), akkor addig nem megy át adatforgalom, amíg újra nem csatlakozok egy repülőmód be/ki kapcsolással. Mindig és minden esetben ez a megoldása a problémának, magától nem indul el a forgalmazás. Olyan mintha a tornyok közötti átadás nem sikerülne mondjuk 4-ből 1 alkalommal, de egy teljes hálózat lecsatlakozás/visszacsatlakozással megoldódik.
A topikban többen írtak korábban ugyanilyen problémát Samsung, Realme, Xiaomi és más OnePlus modellek kapcsán is.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97168 üzenetére
Tele van a flottánk Samsungokkal és saomikkal. Valamikor tényleg volt ilyen VoLTE hiba, de már régen javították. Telefonodra érkeznek még gyártói frissítések?
Ha nem: Kikapcsolt VoLTE mellett is előjön a hiba? -
z67
őstag
válasz 4Grider #97166 üzenetére
Nekem is ugyanez a hiba áll fenn, sokszor át kell kapcsolnom a telekom kártyára és vissza. Ezt eddig betudtam a halom fos S22 Ultrának. Huawei Mate 20 pro-nál soha nem volt ilyen gondom, ez a telefon egy tragédia.
KÜF, az van a kettesben és a melós kártya a hívós SMS-es. Eredetileg fordítva volt. Akkor gyakorlatilag netem sem volt hivás közben, meg utána percekig.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97171 üzenetére
A kikapcsolt VoLTE-t azért kipróbálod?
A közelben már megtörtént a hálózatmodernizáció? -
tomp
félisten
OP11-en is érdekes néha a hálózat.
4G-5G váltásnál vagy csak szimplán bázis vátásnál látszólag megáll az adat. Mármint új ip kapcsolatot nem tud létesíteni de ami ment a váltásnál az megy tovább. Kell kb 3-5mp és minden megjavul mintha nem is lett volna semmi gond. Ping sem mutatja ki mivel ilyenkor szimplán várakozik, hogy elküldje.
Nálam egyik napról a másikra lett ilyen frissítés nélkül.
Az új frissítést pont ma délelőtt raktam amúgy fel.
Bociusz is mondta, hogy nála olykor sms-ek érkeznek a nem fogadott hívásokról.Valamit biztosan félre konfiguráltak a hálózaton.
-
Landsmann
addikt
Ilyen mobilnet nincs probléma nálam is fennáll. Egyértelműen Yettel hiba, 3 SIM kártyával 2 készüléken tapasztalom. Érdekes módon a harmadik, szintén Xiaomi készülék (mindhárom az) amiben Telekom/Vodafone páros van, soha nem tapasztalok ilyen problémát. Én is a repülőmód be/ki módszerrel teszem helyre a dolgokat. Nálam akkor fordul elő, ha wifis területet elhagyom és mobilnetre váltana. Van amikor sikerül, van amikor nem. Ezért ha fontos, indulás előtt wifi ki, megnézem mobilnet van-e, ha nincs, akkor repülő be/ki, aztán indulás. Ha meg van, akkor indulás. Alapjában véve nem modernizált területről indulok és akkor tapasztalom. Napközben már nem szokott megszakadni, csak ha wifis területről indulok.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
4Grider
nagyúr
válasz Landsmann #97176 üzenetére
Nálunk már mindenütt modernizáltak. De most ahogy írod, van egy telephelyünk, ahonnan ha elindulok és kigurulok az udvarról (wifi lefedettségből), akkor csöndben szokott lenni a netrádió a következő - már modernizált - bázisállomásra való kapcsolódásig.
Akkor ez valami kijavítatlan hiba lesz, amit valószínűleg már javítottak az új rru-kon. -
tomp
félisten
válasz 4Grider #97177 üzenetére
Ennek semmi köze a régi és új RRU-hoz.
Új esetén is előjön a hiba. Amúgy ez inkább BBU mint RRU mivel az utóbbi csak egy rádiós egység. Azaz az adatok frekvenciára alakítja. Illetve N78 esetén is előfordul ott pedig ugye RRU eleve nincs is csak BBU és AAU.
Javítható hiba mivel nem volt ilyen. Gondolom a legutóbbi BBU fw bugos.[ Szerkesztve ]
-
Katicza
tag
Off:
A konkurencia elég barátságos döntést hozott, a Yettel is megléphetné:
"A Vodafone Magyarország megújuló Go díjcsomagjai, melyek lehetővé teszik, hogy az ügyfelek a fel nem használt adatmennyiséget tovább görgethessék a következő hónapra. A Go Light+, Go Easy+, Go Midi+ és Go Super+ díjcsomagok esetében a hónap végéig fel nem használt adatkeretet átgörgethetik a következő hónapra a díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek. Az újítással az ügyfelek által megvásárolt, azonban fel nem használt adatmennyiség nem veszik el, hanem a következő hónapban is felhasználható."
-
4Grider
nagyúr
válasz Katicza #97179 üzenetére
A Yettelnek most nincs rá szüksége.
Amúgy pedig olvasni kell a sorok között:
"nem veszik el, hanem a következő hónapban is felhasználható"
Ami nekem azt jelenti, hogy max. a következő hónapban tudod felhasználni az előző hónapról maradt adategyenleget, annak végén az elveszik. Mondjuk persze már ez is nagy előrelépés.
Ja és gondolom EU roamingra nem vonatkozik.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz 4Grider #97173 üzenetére
Milyen hálózatmodernizációt kéne tudnom?
Alapvetően Budapest belső városmagjában járok-kelek sokat és ahol 10/9 alkalommal biztosan eldobja az a BAH/Déli/Moszkva tér vonal (van amikor kétszer is, míg itt áthaladok).A VoLTE-t kipróbálom, de igazából mindenféle beállítás kombinációval próbálkoztam már (NSA, SA, 5G on/off, stb), ideig-óráig olyan, mintha javulna, aztán megint beszarik. Vannak olyan napok, amikor az otthon és iroda között 6x kell megcsinálnom a repülőmódos majomkodást, máskor meg csont nélkül jutok át az adótorony váltásokon (kivéve a fenti BAH/Déli/Moszkva területen, ott szinte mindig elhasal).
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz 4Grider #97180 üzenetére
Mivel most foglalkoztat a szolgáltató váltás, megnéztem a Vodát is (de fázom tőlük, minden ismerősöm menekül, főleg aki a UPC-vel került be hozzájuk és a lefedettségük sem az igazi. Ennél a konstrukciónál csak az előző hónapról maradt mennyiséget lehet felhasználni, nem gyűjthető a végtelenségig és ha jól láttam 7GB a legnagyobb csomag. Ez csak annak jó, aki keveset használja a mobilnetet.
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97181 üzenetére
És a következő bázisra érve nem tér magához? Mert én folyamatosan/mindig netrádiózom az autóban és azért jóval ritkábban szakad meg a yetis nettel hallgatott rádió, mint a vodással...
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97182 üzenetére
Netfone.hu-n 100 GB a legnagyobb vodás csomag, az nem elég?
-
Landsmann
addikt
válasz 4Grider #97177 üzenetére
Mikor korábban ez a probléma felvetődött, talán 2-3 hónappal ezelőtt, akkor valaki írta, hogy a hibát jelezte a Yettelnek, ahonnan azt a választ kapta, hogy tudnak a hibáról és a modernizáció befejeztével ez a hiba várhatóan meg fog szűnni. Azért bennem csak ott motoszkál, hogy ez a "várhatóan meg fog szűnni" dolog nekem azt jelenti, fogalmuk nincs mi okozza a hibát, de imádkoznak és bíznak benne, hogy a modernizációval a hiba is el fog tűnni. Nekem vannak kétségeim. Évek óta fennálló hiba, először azt hittem a telefonnal van a gond. Korábban itt sem írt róla senki és a beszélgetések kapcsán sem került felszínre. Valószínűleg mindenki "véletlennek", egyedi esetnek tartotta. Csak mikor elkezdtem kérdezősködni az ismerőseim körében, akkor kiderült, minden yetteles tapasztalja ezt, készülékgyártótól függetlenül. Először Xiaomi bugra gondoltam, mert a többség ebből a márkából került ki, de Samsungosok is panaszkodnak. Így aztán nem gyártói a hiba, hanem szolgáltatói.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
tomp
félisten
válasz 4Grider #97183 üzenetére
Ezt ahhoz lehet hasonlítani mint a régi bázisokon a Samsung megfekszik ha CA alatt kell VoLTE hívást intézni.
A legjobb az a keleti pu-nál lévő bázis. Ha azon vagy kb 1órát bekapcsolt 5G opcióval akkor a telefon kb 1 óra elteltével bannolja az 5G-t úgy, hogy rajta sincs. Pl wifin vagy.
Csak akkor lesz újra 5G kezelés ha újraindítom a telefont.
Ezt kizárólag a keleti (arzenál) bázissal csinálja.
Yettel féle hálózat... -
Stauffenberg
nagyúr
válasz 4Grider #97184 üzenetére
Elég tudna lenni (legtöbbször), de laptop felé is szoktam olykor osztani netet (MacBook, nem tudok saját SIM-et bele, még eSIM támogatás sincs) és akkor azért megy rajta a több tízgigás csomagok fel/letöltése.
De mint írtam a Vodafone nekem eléggé rossz szájízű dolog (több szempontból is, amihez még jön az, hogy sokan panaszkodnak a gyenge beltéri lefedettségre), meg most benéztem a Netfone topikba és egy oldalt sem kell legörgetni, hogy balfaszkodásba fusson az ember (pl: zavaros ÁSZF, pult alól kiadott csomagok ha szépen könyörögsz, stb).
Szóval ha a Yettel részéről kilátásban sincs, hogy megoldja ezt a problémát, ami látszólag sokakat érint, akkor azt hiszem csak a Telekom felé van út, az meg nem lesz túl olcsó.
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97187 üzenetére
Mivel havonta-kéthavonta frissítgetik a bázisállomásokat (ami időnként a netrádión nagyon meglátszik, mert amikor éppen elcseszik, nincs rendes eszközátadás a bázisállomások között, így tökéletesen hallani, mikor kerültem át másik bázisra), szóval nem mondhatjuk, hogy nem kovácsolják a hálózatot. A yeti flottánk mellett is van nálam talonban néhány vodás és telekomos sim, de egyelőre nem győztek meg, bár - nem a világ végén - jól használhatóak azok is, és természetesen mindig van hely, ahol az egyik jobb, mint a másik...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz 4Grider #97183 üzenetére
Egy másik bázist megtalálva általában megjavul. De ez nem mindig segít azon, hogy ne álljon le mondjuk a Spotify vagy elővenném a telefont, hogy mikor jön a villamos és nem tölt be a menetrend app.
#97188 4Grider: Lassan egy éve hallottam először erről a problémáról, mikor OnePlus 8T-re kijött az Android 12 beta, akkor mindenki úgy gondolta a topikban, hogy ez az Android 12 beta miatt történik, aztán a Stable release is ilyen volt, emiatt sokáig halogattam, de feltettem ősszel. Azóta ez a probléma nálam is folyamatos. Van azóta Android 13 is, de nyilván nem oldódott meg. Android 11-re volt aki visszatért és megszűnt a gondja. Hogy mit reszelnek nem tudom, de nem azt, amitől ez a nyűg megszűnne nekünk, akiket ez érint.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Stauffenberg #97189 üzenetére
Akkor vagy kivárod Pató Pál úréktól a javítást (amit persze később újból elcseszhetnek), vagy másik szolgáltató, ahol a modernizációt nem ilyen - bedobjuk az új eszközöket a régiek közé azt majd finomhangoljuk - hozzáállás van...
Szerk.:
Android 12-vel egy csomó olyan dolog jött be, ami a két kártyás működésnél a két kártya közötti automatizmusokat kezeli. Ebben az esetben felmerül a kérdés, hogy nem-e valamelyik két kártyás új feature okozza a gondot. Holnapra kikapcsolom a második sim-et és csinálok egy tesztet a problémás telephelyünkkel...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Landsmann
addikt
válasz 4Grider #97190 üzenetére
Nekem az egyik telefonban csak egy SIM van, akárcsak probléma. A másikban két SIM, azon is előáll mindkét kártyával. Android, MIUI verzió is más mindkettőn. A Telekom/Vodafone párost tartalamzó Redmi 9 sosem vergődött így. Azt hozzátenném, mindhárom készülék a Telenortól lett vásárolva. Jó, független mindegyik és nincs nyoma szolgáltatói belepiszkálásnak.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
_ocsisajt
őstag
Sziasztok!
Édesanyámnak ezer éve Hello Data csomagja van. Most egyoldalú hatállyal (lehet ilyet?) át fogják rakni egy sokkal drágább korlátlan (szinte duplája anyagilag) csomagba. Mit lehet ez ellen tenni (felmondáson kívül)?
Érdemes fogyasztóvédelemnél próbálkozni?Bocsánat ha már volt kérdés.
[ Szerkesztve ]
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
VGYke
addikt
válasz 4Grider #97154 üzenetére
A telefon topikjában egy ember válaszolt az 5G kérdésre, neki sem megy.
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ford topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Vicces képek
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest