Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    Na, meg is van. Kérdezte, hogy ajánlhat-e másik csoamgot helyette. Én mondtam, nem, köszönöm. 72 órán belül törlik. Nem hozakodtam elő vele, hogy miért mondom le. Kíváncsi voltam megkérdezi-e. De nem kérdezte, pedig szerintem ez alapvető lett volna. Van olyan sejtésem, hogy pár hét vagy hónap után fognak hívni és megkérdezik, miért mondtam le. Igaz, adatforgalom a Klikk 3 hónapos próbaidejének lejárta óta nem volt arról a számról és nem is lesz, míg ilyen árak lesznek. Igen sokat kellene engedniük, hogy a Startot, vagy bármelyik másikat megrendeljem.
    Egyébként ha már itt járunk, akkor megjegyzem, hogy elég elmebeteg megoldás volt ezt a szolgáltatások megrendeléséhez, lemondásához használatos szám azonosíást bevezetni. Vagy ha már mégis bevezették, akkor mi a fenének gagyogja el a saját számomat, mikor odabököm a * gombot, hogy azt akarom azonosítani, amiről telefonálok. Utána elmondja, hogy az azonosítás sikerült, majd elmondja ismét a számot (az egész duma jól elhúzva mint a rétes, mintha scak egy emeltdíjas számot hívtam volna), hogy mely számra történt azonosítás. Na, ez az egész procedúra legalább 2 perc fölösleges forgalom generálás. De mivel a 1741-en és az Online-on lemondani nem lehet ezt a pénzrabló szolgáltatást, így a 1220-at hívtam. Mikor nyomom a 0-át, hogy humanoiddal tudjak beszélni, elmondja, hogy lehetőségem van a hatszámjegyű kódommal azonosítani magam az ügy gyorsabb intézése érdekében. Nosza, essünk túl rajta. Nyomom a kódot, utána jött a pár perc várakozás. Mikor az ügyfélszolga felvette, egyből a kódot kérte. Akkor mi a fészkes nyavalyának nyomkodtatta vele a robot a kódokat? Semmivel nem lett gyorsabb az ügyintézés, sőt időt vesztettem azzal míg nyomkodtam és kiválasztottam ezt a módozatot. Na, legközelebb nem fogom, az tuti.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák