- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz viktorhu #79142 üzenetére
Nekem az volt a kedvencem, amikor felhív (a vodától, mint voda ügyfelet a céges előfizetéssel kapcsolatban), hogy lenne egy ajánlata és elkezdi mondani, ami közelében sincs az igényeinknek/szokásainknak. Tehát egy üzletkötö felhív ajánlattal úgy, hogy nem tudja a havi költést, nem tudja milyen csomagban vagyok, hogy hűségben vagyok, a SIM-ek számát talán tudta, de lehet, hogy azt sem. Gondolom ki volt adva, hogy hány ügyfelet kell megtéríteni, aztán nulla infóval hívogassa őket, mondanom sem kell, nagyon rövid beszélgetés volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs